Stefanb Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Skuffet over at Mustafi startet i dag. Burde vært Niles, Chambers, Holding og Kolasinac som startet i de bakre rekkene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 15, 2018 Author Report Share Posted April 15, 2018 Skuffet over at Mustafi startet i dag. Burde vært Niles, Chambers, Holding og Kolasinac som startet i de bakre rekkene.Niles sliter med sykdom, men såvidt jeg vet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Niles sliter med sykdom, men såvidt jeg vet. Frisk nok til å sitte på benken da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Frisk nok til å sitte på benken da? Leddgikt. Går greit å sitte men vondt å stå tipper jeg. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Leddgikt. Går greit å sitte men vondt å stå tipper jeg. BE Hørt han er sår i nesa også. Pluss bad hair day. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Hørt han er sår i nesa også. Pluss bad hair day. Bad hairday er en stor utfordring for dagens primadonnaer. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Bad hairday er en stor utfordring for dagens primadonnaer. BE Hecto® har bad hair day 'erryday' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Bra jobba igjen mustafi. Heade inn i farlig område til motstander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Fyttifaen for et forsvarspill....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Hecto® har bad hair day 'erryday'Her er jeg tydeligvis i mindretall, men mener absolutt Héctor ser skikkelig fet ut med langt hår. Og der scorer Newcastle. Vi er faen meg kun et hakk over middelmådige i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 15, 2018 Author Report Share Posted April 15, 2018 Frisk nok til å sitte på benken da? Beklager min feil ? Han har slitt med sykdom tidligere denne måneden, men jeg er tydeligvis ikke helt oppdatert i nåtid?. Det gjør det selvsagt ikke bedre at han står oppført som benkesliter i den lagoppsillingen jeg selv postet i denne tråden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 15, 2018 Author Report Share Posted April 15, 2018 Og der scorer Newcastle. Vi er faen meg kun et hakk over middelmådige i år. Ett hakk OVER? Det var jo en "snill" vurdering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Ett hakk OVER? Det var jo en "snill" vurdering.Se på tabellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Skjønner virkelig ikke at det er mulig å være så dårlige defensivt. Men det fokuseres jo ikke på. Trenes ikke på. Da blir man heller ikke bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Like røva som vanlig på bortebane Iår. Mustafi «topper heile driden» med forsvarsspillet sitt. Wenger har nok (bort)forklaringen øvd inn allerede med fokus på tett kampprogram og slitne spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Eneste bortelaget uten poeng i 2018. Sier sitt. Kan ikke forvente at vi skal klare Europaligaplass med slike prestasjoner.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Tafatt, og elendige bakover. Samme leksa som mot Bourmouth, swansea osv osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 15, 2018 Author Report Share Posted April 15, 2018 Et lite spørsmål fra en uvitende gubbe. Er backer normalt så "en bente" at de kun kan spille på en side? Jeg tenker da på Kolasinac som sliter benken samtidig som Chambers startet på høyre back. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 'If it doesn't work a dozen times. Try the same thing.' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Et lite spørsmål fra en uvitende gubbe. Er backer normalt så "en bente" at de kun kan spille på en side? Jeg tenker da på Kolasinac som sliter benken samtidig som Chambers startet på høyre back. Niles burde startet på høyre, men du vet Wenger. Han elsker å spille minst en spiller eller to ute av posisjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 15, 2018 Author Report Share Posted April 15, 2018 Se på tabellen. Du har rett i det. Når det gjelder det spillemessige som Arsenal har levert denne sesongen så mener jeg like vel at "over" er i snilleste laget ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 15, 2018 Author Report Share Posted April 15, 2018 Niles burde startet på høyre, men du vet Wenger. Han elsker å spille minst en spiller eller to ute av posisjon. Jeg er med på det du skriver der, men jeg spør likevel igjen om backer normalt sett kun fungerer på sin "favorittside"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Jeg er med på det du skriver der, men jeg spør likevel igjen om backer normalt sett kun fungerer på sin "favorittside"? Bellerin har da fungert på venstreback flere ganger. Lauren og Eboué kunne begge spille på motsatt back. Gyan var en venstrebeint høyreback. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 En skam.. Latterlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 Høyrebacker kan ofte spille på venstreback, men er ikke så ofte venstrebacker kan spille på høyrebacken. Som regel så er keivhendte (eller keivbeinte i dette tilfellet) langt mer "enfotet" enn det høyrebeinte er. F.eks. som påpekt over så kunne bla. Sagna, Eboue, Lauren osv. spille høyreback, men sjeldent en venstrebeint back kan spille på høyre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.