Jump to content

2018.04.15 Newcastle United (B)


Polljen

Recommended Posts

Selv om vi holder denne diskusjonen i "feil" tråd, så vil jeg komme med en kommentar om forumets forhåpentlige fremtid.

Slik jeg ser det så var det to punkt som holdt på å ta livet av forumet.

Supporterklubben FB-forum er uten tvil det ene elementet. Det andre er nok litt mer synsing fra min side, men det virket for meg som at Wengers nedgående kurve også var en del av dette siden mange av de som forsvant klart var på Wengersiden i diskusjonene.

 

Jeg har ingen illusjoner om at dette forumet skal nå gamle høyder, men med den manageren som snart vil ankomme Emirates så håper jeg at debatten her på forumet vil bestå av mange motsatte meninger om det meste og kanskje får vi se noen nye debattanter og forhåpentligvis også at noen av de gamle titter innom oftere ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Det eneste som holdt forumet oppe en periode var Stefan Bs nesten urimelige evne til å plukke opp og diskutere enhver post - til tider også sine egne - og Polljens pålitelige kamptråder. En stor takk til begge to, det er mye mer kok nå!

 

Haha. Over snittet glad i å kverulere ja. :lol:

 

Når det gjelder laget så er jeg virkelig usikker på hva vi burde stille.

 

På den ene siden så mener jeg at vi burde hvile så mange spillere som mulig, men samtidig så er det nå en stund siden spillerne faktisk har spilt en "ordentlig" kamp. Så spørsmålet er om de burde få litt matchtrening, eller om de burde hviles?

 

Nesten slik at jeg ønsker fullt toppet lag, men samtidig så ser jeg også verdien av å hvile de slik at det er 100% fulle av energi.

Vanskelig å bestemme seg helt her. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...