Polljen Posted April 6, 2018 Report Share Posted April 6, 2018 Arsenal Southampton Søndag 8. april, 15:15. Emirates Stadium Premier League 33. serierunde (Arsenals 32. kamp siden de har en utsatt kamp mot Leicester som spilles senere) Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo Skadesituasjonen: Ospina er ute to til tre uker (ankel). Mhiki skulle vurderes i dag, men var i følge Wenger (torsdag kveld) uaktuell til kampen mot Soton. Vår motstander Southampton ligger under streken (18. plass) i PL og vil komme til å kjempe om hver et eneste mulige poeng. på sine fem siste kamper har de tre tap og spilt to uavgjort. Hva skal så Arsenal gjøre i når det gjelder valg av spillere til denne kampen, skal laget spille med et nedstrippet lag for å spare flest mulig til torsdagens oppgjør i Moskva eller skal de stille relativt mannsterke på søndag? Arsenal har ikke så mye å spille for i PL, annet enn æren, og selv om plasseringen pr dato er dårlig så vil jeg ikke avfeie verdien av den såkalte æren. Jeg mener at Arsenal til tross for plasseringen bør gjøre sitt beste for å avslutte sesongen med stil, det vil også innvirke på selvtilliten i kampen(e) i Europa League. Det å havne bak Burnley på tabellen har noe ekstra negativt i seg rent psykologisk (slik jeg ser det). Jeg vil starte med et relativt sterkt lag, spare noen få skadeutsatte spillere og eller spille relativt toppet. Jeg ønsker å "teste" ut duoen Laca/Auba, Jeg vil starte med Jack, kanskje vil en slik kamp få han inn på rett spor igjen. Jeg velger å spare et par viktige spillere i bakre ledd, men ellers så "topper" jeg laget. Cech Bellerin - Chambers - Mustafi - Kolasinac Ramsey - Xhaka - Wilshere Özil Laca - Auba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 6, 2018 Report Share Posted April 6, 2018 Cech Bellerin - Mustafi - Chambers - Kolasinac Xhaka Ramsey - Elneny Özil Lacazette - Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 6, 2018 Report Share Posted April 6, 2018 Tipper Cech Bellerin - Must - Chamb - Kolasniac Xhaka - Elneny Iwobi - Ozil - welbeck Auba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 7, 2018 Report Share Posted April 7, 2018 Cech Chambers-Mus-Holding Nelson-Elneny-Xhaka-Kola Iwobi Laca-Auba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 8, 2018 Author Report Share Posted April 8, 2018 Laget blir: Cech Bellerin Mus Chambo Kola Elneny Xhaka Nelson Iwobi Welbeck Auba Benk: Macey Holding Monreal Wilshere Özil Laca Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Spennende med Nelson fra start. Så får vi se om han kan vise seg frem litt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Bomma bare på Ozil vs nelson Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Greit lag dersom Iwobi og Welbeck leverer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Kan ikke være vanskelig å få sett kamp i London om dagen. Rimelig glissent på tribunen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Rotete bakover som vanlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Er en grunn til jeg ikke gidder å reise over lenger, ingeting å spille for og om vi klarer å vine EL så har vi ingenting I CL å gjøre. Trist at en mann + en yankey skal få ødellege klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Haha. Mustafi viser norsk 3div nivå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 8, 2018 Author Report Share Posted April 8, 2018 Så tafatt, så tafatt. Ufattelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Fortjent Southampton ledelse iallefall. Burde ledet med mer her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Herregud Mustafi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Fy faen Mustafi. Blir skjelt ut av Cech. Noe så velfortjent også! Hjerneblødning deluxe. Si hva man vil, men Mustafi er virkelig ikke en intelligent forvarer. Fantastisk når han kan være aggressiv og proaktiv, men fy faen innimellom så har han 0 i fotball IQ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Står og sover. Enkle feil på egen banehalvdel og panikk når Soton har ballen i og rundt 16 meteren.. Dette laget mangler så mye grunnleggende defensivt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Gud bedre så kjedelig dette er å se på. Powerplay uten mål og mening. Man bare venter på at man mister ballen og får kontring imot. Om ikke det er nok, tømmer vi oss til tider totalt i håpet om klikk klakk mot 10 forsvarere fra 20m og inn. Latterlig ræva taktikk som vanlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 8, 2018 Author Report Share Posted April 8, 2018 Arsenal er tilbake på nivået med fantasiløs og omstendelig spill. De upressede feilene florerer og alt Southampton trenger å gjøre er å legge seg kompakt i forsvar og vente på de forventede feilene fra Arsenals side. Legg så gjerne litt press på Arsenal av og til og våre springer da hjelpeløst omkring. Uavhengig av hva som skjer i resten av kampen så bare bekrefter den første halvtimen I dag hvorfor jeg lenge har ønsket et managerskifte.... Og der lagde vi mål, men kritikken min står likefullt ved lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Er seriøst ikke noe poeng å ha Welbeck på banen. Han gjør absolutt nada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Haha! Og det sekundet man sier noe så ender han opp med en assist! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Jøss welbeck av alle med en genial assist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Godt vi har en klassespiss! Tror Welbeck egentlig prøvde å ta den ballen med seg^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 6 mål på 7 kamper nå av auba. Kan ikke klage på han iallefall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Hvorfor har ikke Welbeck gjort dette mer når jeg har kritisert han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.