Polljen Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Middlesbrough Arsenal Mandag 17. april 2017, kl 21:00 Riverside Stadium Premier League, 33. serierunde (Dette er kamp nr 31 for Arsenal, men kampene i serierunde 26 og 28 er utsatt) Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Denne tråden blir startet tidlig siden jeg snart drar på en "Arsenalfri" påskeferie til London (av alle steder), og kommer inn døren hjemme midt ute i første omgang mot Boro 2. påskedag. Jeg drar uten PC så derfor blir dette (fra min side) en tidlig startet tråd uten oppdateringer av skadesituasjon og uten forslag til lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Arsenal klarer heldigvis ikke å ødelegge helgen min denne uken ☺️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Laga framfor oss på tabellen plukkar poeng og i det United går opp i leiinga så ligg med på ein svak 7 plass. Me må truleg innsjå at me ikkje klarar topp 4 i år. Spurs er av eit anna kaliber. Wenger klarer ikkje å snu trenden og vil heller ikkje klare det neste sesong. Det trengs ny og betre ammunisjon... Men fyrst Boro.. eg velger dette laget under forutsetning av at skadesituasjonen er uendra; Martinez Bellerin-Mustafi-Holding-Monreal Ox-Ramsey Walcott-Özil-Sanchez Giroud Burde halde i massevis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Sesongen har vært for jævlig så langt. Det ender sikkert med at Tottenham vinner serien også ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Ja det er ikke umulig nå. La oss håper VI er de som knuser den muligheten i det minste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 16, 2017 Report Share Posted April 16, 2017 Ja det er ikke umulig nå. La oss håper VI er de som knuser den muligheten i det minste... Amen! Hilsen Tapapa som gleder seg til å finne ut hvem som skal erstatte Legenden etter denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Vi har hvert fall sett noe nytt fra Wenger. Dette er kveldens lag: Cech Gabriel - Koscielny - Holding Chamberlain - Ramsey - Xhaka - Monreal Alexis - Özil Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 I all verden!! Gode gamle Wenger. Spennende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Luktar litt panikk, men kjør på, det blir spennende sjå om dette kan fungere. Chelsea reklamerer med 3 backslinje, men er ofte 5 bak. Spennande å sjå om eksperimentet blir kortvarig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Vi har hvert fall sett noe nytt fra Wenger. Dette er kveldens lag: Cech Gabriel - Koscielny - Holding Chamberlain - Ramsey - Xhaka - Monreal Alexis - Özil Giroud Neppe mye nytt annet en litt defensiv ommøblering. Mustafi er borte vekk, Bellerin skjermes, Walcott straffes for utsagn, Ox jages ut igjen på kant og yndlingen starter. Så får vi se hvilken utgave som møter opp. Laget ser nok i utgangspunktet slik ut: Cech Gabriel - Holding - Koscielny - Monreal Ramsey - Xhaka Chamberlain - Özil - Alexis Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Vi har hvert fall sett noe nytt fra Wenger. Dette er kveldens lag: Cech Gabriel - Koscielny - Holding Chamberlain - Ramsey - Xhaka - Monreal Alexis - Özil Giroud I alle dager.... Jeg synes laget ser framtungt ut, men. Holding og Gabriel.. Og Ox, Ramsey og Xhaka som en del av muren foran... Jaja.. Det er M'boro på andre halvdel. De scorer knapt nok mål. (Og har sluppet inn færre enn oss). Det er vel verdt et forsøk. Dette var min første tanke også: Cech Gabriel - Holding - Koscielny - Monreal Ramsey - Xhaka Chamberlain - Özil - Alexis Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Sånne innlegg vil jeg se mer!! Selvom det blir frispark til syvende og sist.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Neppe mye nytt annet en litt defensiv ommøblering. Mustafi er borte vekk, Bellerin skjermes, Walcott straffes for utsagn, Ox jages ut igjen på kant og yndlingen starter. Så får vi se hvilken utgave som møter opp. Laget ser nok i utgangspunktet slik ut: Cech Gabriel - Holding - Koscielny - Monreal Ramsey - Xhaka Chamberlain - Özil - Alexis Giroud Hvilke utsagn er det snakk om ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 At Palace ville det mer. Uakseptabelt sa Wenger. Forøvrig stiller de faktisk med 3 bak .... !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Liker at vi stiller med 3 bak, men ville heller gjort det med Koscielny - Mertesacker - Mustafi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Merkelig, jeg kjeder meg ikke enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Desperasjon fra Wenger. Merkelig ikke bellerin spiller istede for gabriel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Akkrat det sørget kanskje fansen for sist kamp .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Tja, ikke helt enig i den gitt. Men nok om det. Snutt for straffe er beholdningen halvveis i omgangen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Desperasjon fra Wenger. Merkelig ikke bellerin spiller istede for gabriel. Wenger får kritikk fra deg okke som. Hva hadde du sagt om han ikke hadde foretatt seg noe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Jeg liker det tapapa. Endelig vises det noe nytt, men det er da desperasjon åkke som! Også syntes jeg det er merkelig ikke det er bellerin for OX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Jeg liker det tapapa. Endelig vises det noe nytt, men det er da desperasjon åkke som! Også syntes jeg det er merkelig ikke det er bellerin for OX. Har ikke Bellerin litt føling med ankelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Nei det har ikke vært nevnt noe sted fra noe som helst hold en kan tro på. Iallfall ikke som jeg har sett. Det spekuleres i at han ikke spiller grunnet fansen sist, men det blir for tynt for min del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 17, 2017 Author Report Share Posted April 17, 2017 Amen! Hilsen Tapapa som gleder seg til å finne ut hvem som skal erstatte Legenden etter denne sesongen. Ett spørsmål til deg Tapapa, og det er forhåpentlig ikke altfor mye farget av min "vanlige" skepsis/negativitet. Tror du, rent objektivt, at Legenden blir erstattet denne sommeren? Det er ingen som tviler på hva jeg ønsker, men mitt forsøk på en objektiv vurdering tilsier at det (pr dato) er max 50% sjanse for at et slikt skifte skjer etter denne sesongen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Vakkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.