Jump to content

2017.04.17 Middlesbrough (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Jeg tenker ikke så mye over sånt, Polljen. Jeg kommer til å støtte den som er vår manager til høsten, samme om det blir Wenger eller en annen.

 

For meg kan det se ut til at Wenger har mistet garderoben, ergo er nok hans tid over.

Link to comment
Share on other sites

Virker litt som rollene i den nye formasjonen ikke sitter helt. Litt tråkking på hverandre i perioder.

Ox har kommet til sin rett offensivt,herlige raid med ok innlegg. Giroud henger ikke helt med og er ikke der han skal være. Bruker mer energi på å klage og syte til dommeren.

Litt mer bevegelse foran på banen så 3ern slipper å spille så mye mellom seg,så blir detta.

Link to comment
Share on other sites

Nydelig frispark og snytt for straffe. Ellers må jeg si det var en ganske dårlig omgang nok en gang. Mulig det tar litt tid med nytt system... boro faktisk med mange innlegg og dobbelt så mange avslutninger som oss. Dette er ikke avgjort.

Link to comment
Share on other sites

Hva faen holder muren på med tho?xD Guzan kan umulig se mye + Ayala står som en idiot og holder nede to motspillerexDD

 

Forsåvidt jævlig bra slått frispark av Kongen alexis!

Link to comment
Share on other sites

Få Özil litt dypere og Alexis mer sentralt inn med Giroud, så tror jeg det kan funke greit.

 

Kan alltids få av Giroud etter hvert og kaste innpå Iwobi eller Welbeck hvis førstnevnte ikke tar seg opp.

Link to comment
Share on other sites

Få Özil litt dypere og Alexis mer sentralt inn med Giroud, så tror jeg det kan funke greit.

 

Kan alltids få av Giroud etter hvert og kaste innpå Iwobi eller Welbeck hvis førstnevnte ikke tar seg opp.

Welbz er ikke på benken

Link to comment
Share on other sites

innleggene kommer, så snart Giroud blir byttet ut. Det høres selvmotsigende ut, men slik har det dessverre vært i flere kamper denne vinteren/våren.

 

Med Giroud på banen, trangt spill sentralt og Giroud er uten muligheter. Når Giroud går ut til fordel for en raskere spiller, så kommer innleggene men vi mangler spilleren sentralt inne foran mål........ merkelig!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...