Jump to content

2016.12.06 FC Basel (B)


Polljen

Recommended Posts

Lucas virker pigg, imponerer i den innover kant rollen. Ser ut som han har en fin relasjon med øzil og Sanchez også. Eller har Gibbs vært god idag. Bare å krysse fingrene for at Ludo holder ut her. Ser psg på pcen og Arsenal på tv-en . Kvelden blei hvertfall mer spennene en jeg hadde trodd på forskudd

Link to comment
Share on other sites

Lucas virker pigg, imponerer i den innover kant rollen. Ser ut som han har en fin relasjon med øzil og Sanchez også. Eller har Gibbs vært god idag. Bare å krysse fingrene for at Ludo holder ut her. Ser psg på pcen og Arsenal på tv-en . Kvelden blei hvertfall mer spennene en jeg hadde trodd på forskudd

Jepp, og Ludo viste seg å vere eit farleg kontringslag så alt ligg til rette for dei i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Ludo klarte 2-2 og vi er gruppevinner!

 

Strålende seier på bortebane. En liten konsentrasjonssvikt av Holding som ellers gjør en solid match.

Ramsey viser glimt av hva jeg ønsker av ham i andreomgangen. I første er han rimelig anonym.. Spille på sine styrker, nemlig løpskapasiteten og direkte, enkle pasningsløsninger.

Ospina god, lite han kan gjøre på målet.

 

Lucas på rett sted til rett tid og jobber hardt hele kampen.

 

Iwobi fryktelig ustabil gjennom kampen, gjør mye rart men dukker opp og får seg sitt første CL-mål.

 

Özil og Sanchez fortsetter det bra samarbeidet, selv om det ikke ble noen mål på noen av de to i dag.

Xhaka styrer midtbanen og er god på både lange og korte pasninger.

 

Godt å endelig få førsteplass i gruppa, nå blir det spennende å se hvem vi trekker!

Link to comment
Share on other sites

Nokon som hugser sist vi vann gruppa? Tangering av rekorden vår på 18 scorede mål i gruppespelet.

 

Tilbake i 2011/12-sesongen. Ikke så altfor lenge siden altså.I gruppe med Marseille, Olympiacos og Dortmund. Røyk mot Milan over to episke matcher. 4-3 til slutt. Husker fortsatt godt hvor utrolig nære vi var 4-0 hjemme allerede etter første omgang. RvP var stor den gangen for oss.

Link to comment
Share on other sites

 

Tilbake i 2011/12-sesongen. Ikke så altfor lenge siden altså.I gruppe med Marseille, Olympiacos og Dortmund. Røyk mot Milan over to episke matcher. 4-3 til slutt. Husker fortsatt godt hvor utrolig nære vi var 4-0 hjemme allerede etter første omgang. RvP var stor den gangen for oss.

Den matchen hugser eg. Smått utruleg at vi trekkjer Milan når vi fyst vann gruppa.
Link to comment
Share on other sites

Deilig seier og ekstra deilig at det er Perez som gjør hattricket ! Det var ikke rent få nedlatende twittermeldinger som haglet inn

om han etter ligacup-kampen mot Southampton.

 

Basel er kanskje ikke det de en gang var, men likevel meget solid og ikke minst veldig gledelig med all den herlige fotballen vi produserer.

Moro å være Arsenal-fan om dagen !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...