Jump to content

2016.11.23 Paris Saint Germain (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Hvor fan var Jenk? Og hva fan gjør Iwobi?

 

Dårlig av Jenk... Tror den kommer såpass fort for Iwobi at han ikke får tid til å reagere...

 

 

Vi er VELDIG heldige som ikke ligger under nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper vi stiller med rent b-lag. Det er helt tilfeldig om det er lønnsomt å vinne gruppen i år.

 

Laget bør være noe sånt som dette;

 

Ospina, Jenk, Holding, Gabriel, Gibbs, Ox, Elbeny, Xhaka, Iwobi, Ramsey og Giroud.

 

I denne kampen er det vinn og tap med samme sinn.

Vi burde har startet med et rent b-lag. Hvis man titter på de forskjellige gruppene, så vil man se at det er vel så ønskelig å møte vinnerne av flere av gruppene som det er å møte laget som kommer på andreplass. Dortmundt vinner sin gruppe og jeg vil heller møte dem enn Real Madrid som havner på andre. Atletico vinner sin gruppe og jeg vil heller møte dem enn Bayern som havner på andre.

 

I gruppe B, så er det helt uklart hvem som kommer til å bekle topp to. I min verden er det hipp som happ hvem vi eventuelt møter av dem. I gruppe C risikerer vi å møte Barcelona. City havner vel på andre og de kunne vi ikke ha møtt uansett. I gruppe E kan vi trekke Monaco, i stedet for Leverkusen. Vi bør være i stand til å konkurrere godt mot begge disse lagene. I gruppe G havner Leicester på første og de kan vi ikke møte uansett. I gruppe H er det fortsatt uklart om Sevilla eller Juve havner på første.

 

Når man titter litt på gruppene, så spør jeg, hvorfor i granskauen stilte vi ikke med et rent b-lag og lot stjernene våre være uthvilte til kampen mot Bournemouth?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...