Jump to content

2016.11.23 Paris Saint Germain (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Coquelin fungerer ypperlig med Cazorla. Coq funker dog ikke med Elneny eller Ramsey virker det som. Xhaka er heller ikke optimalt..

 

Midtbanen vår har vært ræva og dårlig samkjørt siden Cazorla ble skadet. Har vel heller ikke startet med samme midtbane to ganger på rad siden Cazorla forsvant heller?

 

Burde i mine øyne gi en sjanse til Xhaka - Ramsey på midtbanen. Kan danne et godt samarbeid de to..

 

En annen ting som er verdt å nevne er at jeg virkelig ikke liker Giroud fra start. Han er virkelig definisjonen av en super-sub i mine øyne. Alltid betraktelig mye bedre når han kommer inn som innbytter enn når han starter..

Link to comment
Share on other sites

Har giroud gjort noe som helst første 35 her?

 

Unnskyld meg, men jeg er så jævla lei av mye av dine poster, du har bestemt deg for hva du skal si før kampen starter, om flere spillere... NEI han har ikke fått til noe, men hvem har fått til noe?

Mye mer skjenn på resten av laget som ikke spiller på styrkene til Giroud isåfall, ET eneste innlegg har vi fått inn til nå. Og det var dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Har giroud gjort noe som helst første 35 her?

 

Nope.

 

Skal også alltid ha ballen i beina så han står bare stille når midtbanen vår bryter og setter fart fremover. Noe som fører til at PSG bare kan holde linja og støte..

 

Synd Perez er skadet. Hvis Sanchez skal spille på kant så må han spille på topp i mine øyne..

Link to comment
Share on other sites

 

Unnskyld meg, men jeg er så jævla lei av mye av dine poster, du har bestemt deg for hva du skal si før kampen starter, om flere spillere... NEI han har ikke fått til noe, men hvem har fått til noe?

Mye mer skjenn på resten av laget som ikke spiller på styrkene til Giroud isåfall, ET eneste innlegg har vi fått inn til nå. Og det var dårlig.

Du må gjerne bli så lei du bare vil. Konstaterer fakta.

Alt det gode vi hadde med alexis som spiss og iwobi Özil og walcott bak er skrota.

Poengene med innlegg som ikke kommer mot giroud har jeg selv poengter mange ganger. Men face it: Wenger ønsker ikke spille slik

Link to comment
Share on other sites

Du må gjerne bli så lei du bare vil. Konstaterer fakta.

 

Du konstanterer delvis fakta isåfall., men du "slakter" en person, når det ikke er det som er feilen i f.eks denne kampen. Er langt ifra Giroud sin feil at han er isolert foreløpig iallefall.

Link to comment
Share on other sites

 

Du konstanterer delvis fakta isåfall., men du "slakter" en person, når det ikke er det som er feilen i f.eks denne kampen. Er langt ifra Giroud sin feil at han er isolert foreløpig iallefall.

Slakter ramsey - coq her også. De fungerer ikke og har tidligere heller ikke gjort det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var Wenger ville jeg virkelig ha vurdert å ta av Coquelin og fått innpå Xhaka etter pause. Coquelin er på gult kort og selv om han er en grei spiller generelt sett, så er det intensiteten og aggresjonen i spillet hans som gjør han uvurderlig for Arsenal. Nå derimot kan han ikke spille spillet sitt til det fulle grunnet det gule kortet (som for øvrig i mine øyne ikke engang var et frispark) og burde byttes ut til fordel for Xhaka.

 

Ellers må det virkelig nevnes at Jenkinson ser ut til å være langt unna det nivået som kreves for å spille i CL. Grei nok bakover, men gir oss absolutt null fremover..

Link to comment
Share on other sites

 

Er jo bare samme pisset i hver post du poster..

Det er samme pisset som vises. Mitt poeng er jo hvorfor i svarte h vi gikk vekk fra det som fungerte fremme:

Alexis

iwobi - Özil - walcott

 

Jeg blir sur når man skal spille inn en ramsey uten form og offre alle dette.

 

Der scora iallefall han på straffe så takk for det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var Wenger ville jeg virkelig ha vurdert å ta av Coquelin og fått innpå Xhaka etter pause. Coquelin er på gult kort og selv om han er en grei spiller generelt sett, så er det intensiteten og aggresjonen i spillet hans som gjør han uvurderlig for Arsenal. Nå derimot kan han ikke spille spillet sitt til det fulle grunnet det gule kortet (som for øvrig i mine øyne ikke engang var et frispark) og burde byttes ut til fordel for Xhaka.

 

Ellers må det virkelig nevnes at Jenkinson ser ut til å være langt unna det nivået som kreves for å spille i CL. Grei nok bakover, men gir oss absolutt null fremover..

 

Helt enig!.

 

Så dere slaget til Cavani????

Link to comment
Share on other sites

Cavani skulle vært utvist. Hvordan er det i cl? Ser de på film senere der også som i PL?

 

Til noe positivt da: likte at giroud tok nakkegrep på cavani. De viste litt mer av tunell video her og det var ikke vennlig for å si det slik. Fint å markere seg

Link to comment
Share on other sites

Cavani skulle vært utvist. Hvordan er det i cl? Ser de på film senere der også som i PL?

 

Er vel som i PL. De har det på video, men sier at dommeren allerede hadde sett det og gjør ikke noe i 60-70% av tilfellene. :P

 

Håper fortsatt at Wenger har litt baller i pausen og setter inn Xhaka. Skjønner seriøst ikke hvorfor Xhaka ikke får mer spilletid enn han har gjort..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...