Jump to content

2016.11.01 Ludogorets Razgrad (B)


Polljen

Recommended Posts

Noen få ord før jeg "skipper" de siste minuttene av kampen og dra på jobb.

 

Et særdeles svakt Arsenallag i de fleste ledd i dag.

 

Våre vanligvis gode midtstoppere er for ofte på etterskudd.

Jenkinson kan ha sine gode sider, men viser at han ikke er i nærheten av å ha den farten en "moderne" back må ha.

Gibbs viser også at mann mot mann bak er hans svake punkt.

 

Coq/Xhaka usedvanlig usynlige, med unntak av Xhakas mål og hans hodeløse takling (gult kort)

Ramsey er svak. Alexis og Ösil er det heller ikke så mye å rope hurra over.

Giroud gjør det han skal med å lage et mål, men slik Arsenal spiller offensivt med sin sedvanlige tråkling mot midten av motstanders sekstenmeter, så er det ikke så mye vi får utnyttet hans force. Altfor lite innlegg fra kant mot Girouds hode.

 

Ospina gjør en grei jobb og redder sannsynligvis vårt ene poeng (pr det 81. minutt).

 

Totalt sett en skuffende forestilling der Ludo så langt er det farligste laget.

 

God natt, da er det jobbetid!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Merkelig fotballkamp. Vi møter ikke opp på jobben (sett det før?). Ligger under 2-0 før man våkner og utligner til 2-2 rett før pausen. Etter pausen er det Ludo som kommer med flere store sjanser og vi er heller ikke her på jobben. Det er små marginer fra mål imot og røde kort pga SLURV. Dessuten spiller vi med en Ramsey som jeg vel talte 5 feilpassninger på hans første 8 pasninger i 2.omg. Vi spiller med en Giroud, og benytter oss faktisk IKKE av styrken hans da vi gjør alt vi kan for å IKKE slå innlegg. Etter 73min i 2.omg hadde vi ikke såvidt jeg fikk med meg ett innlegg fra kant mot hodet til Giroud. Dette er veldig snodig taktikk å kjøre når vi skal nedsable angrepet som har fungert på topp siste 2 mnd.

 

Özil produserte magi og reddet ræva til Wenger og de andre spillerne, men som Mustafi etter sluttsignalet gikk: det er bare å riste på hue av hele kampen. Nesten en parodi.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...