Jump to content

Manuel Almunia


10000gunners

Recommended Posts

Det er kult dersom du evner å formulere det riktig. Ellers ser det bare teit ut

 

Jeg lar den forbigå i stillhet.

 

Men uansett så må folk bare enes om at man er uenige i dette tilfellet. Det er stort sett gjentakelser her nå, og det gagner ingen.

Link to comment
Share on other sites

En meget spesiell diskusjon omkring vår keeper. Har lest gjennom siste uker i dag.

Hvor argumentene nyanseres uten at det er mulig å se en særlig utvikling i debatten.

Hadde det vært en ide at en av oss som kan lage en "poll" gjør det, og så stemmer vi over om keeperen får unødvendig og ensidig kritikk basert på forutbestemte holdninger eller ikke.

Så konkluderer vi med at det synspunkt som har fått flest stemmer vinner.

Og derved er debatten over.

Eller er det sånn at forumet trenger denne type debatter.

Bare ment som noen innspill i en debatt som får meg til og minnes "sterkesteonkeldiskusjonene" fra en annen tid i mitt liv.

Link to comment
Share on other sites

Bare ment som noen innspill i en debatt som får meg til og minnes "sterkesteonkeldiskusjonene" fra en annen tid i mitt liv.

 

Men FOR EN TID det var! Aiaiai! Det var i de dager da dollaren var svakere ift. kronen, og Euroen fortsatt var fersk og litt skummel. Mannsrollen var fortsatt slik at det var litt klamt å klemme andre menn, mens Eurodance var hyppig å høre over radioen. Folk generelt var fryktelig interessert i hvem sin pappa som var sterkest, og dette ble grundig diskutert både i skolen og på arbeidsplassene. Det ble konkludert med at noen andre enn min sin pappa var sterkest, da min pappa er småfeit og skrantende, og følgelig ble debatten lagt død.

Link to comment
Share on other sites

Forventer folk at jeg skal skryte av ham når jeg ikke synes han imponerer eller forventes det at han skal få skryt for ikke å gjøre tabber?

 

 

BE

 

Dette spørsmålet avstår faktiskt talt jeg fra å svare på, da det neppe vil oppleves positivt av moderatorteamet. Dog skal det sies at jeg godt kunne tenkt å gitt mitt helt dønn ærlige svar. Uten innpakning, men nei, jeg avstår rett og slett.

 

 

 

 

Vieira04 har talt, Allmunia får for mye kritikk i forhold til det han fortjener, end of discussion :D

 

 

Det er vel strengt tatt ikke for mye kritikk jeg reagerer på, det jeg misliker sterkt er den RENE HETSEN SOM BLIR ALMUNIA TIL DEL FRA ENKELTE DEBATANTER!!!

 

Spot on, inntertier og amen to that!

 

Du stjeler utrykket mitt Kim, men det betyr fint lite for jeg sier Ditto! Fantastisk flott og korrekt innlegg Frank. Det er denne typen supportere jeg vil assosieres med, ikke den "andre" typen.

 

Men FOR EN TID det var! Aiaiai! Det var i de dager da dollaren var svakere ift. kronen, og Euroen fortsatt var fersk og litt skummel. Mannsrollen var fortsatt slik at det var litt klamt å klemme andre menn, mens Eurodance var hyppig å høre over radioen. Folk generelt var fryktelig interessert i hvem sin pappa som var sterkest, og dette ble grundig diskutert både i skolen og på arbeidsplassene. Det ble konkludert med at noen andre enn min sin pappa var sterkest, da min pappa er småfeit og skrantende, og følgelig ble debatten lagt død.

 

Og før den tid igjen hadde vi perioden da pundet stod i 20 kroner, dollaren i kr. 7.05 og Euro, hva var nå det? Den fantes nemlig ikke. Kommunister var fæle dyr, TVen var i svart/hvitt og NRK hadde den eneste rene og hvite sannheten! Det mine herrer, DET var tider det!!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Dette spørsmålet avstår faktiskt talt jeg fra å svare på, da det neppe vil oppleves positivt av moderatorteamet. Dog skal det sies at jeg godt kunne tenkt å gitt mitt helt dønn ærlige svar. Uten innpakning, men nei, jeg avstår rett og slett.

Det er vel strengt tatt ikke for mye kritikk jeg reagerer på, det jeg misliker sterkt er den RENE HETSEN SOM BLIR ALMUNIA TIL DEL FRA ENKELTE DEBATANTER!!!

Du stjeler utrykket mitt Kim, men det betyr fint lite for jeg sier Ditto! Fantastisk flott og korrekt innlegg Frank. Det er denne typen supportere jeg vil assosieres med, ikke den "andre" typen.

Og før den tid igjen hadde vi perioden da pundet stod i 20 kroner, dollaren i kr. 7.05 og Euro, hva var nå det? Den fantes nemlig ikke. Kommunister var fæle dyr, TVen var i svart/hvitt og NRK hadde den eneste rene og hvite sannheten! Det mine herrer, DET var tider det!!! :D :D :D

 

Jeg husker bare vagt svarthvitt i boksen med nrk.. Men så er jeg nærmere 30 enn 40 ennå da..

Link to comment
Share on other sites

Dette spørsmålet avstår faktiskt talt jeg fra å svare på, da det neppe vil oppleves positivt av moderatorteamet. Dog skal det sies at jeg godt kunne tenkt å gitt mitt helt dønn ærlige svar. Uten innpakning, men nei, jeg avstår rett og slett.

Send det på PM. Jeg gleder meg allerede.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Verdens beste keeper! Hipp hurra, jeg er så jævla glad for at han kommer til å være vår førstekeeper til neste år også. Tre ganger tre hurra for Wenger som er et geni som lar denne mannen redde poeng etter poeng for oss! Uten Almunia hadde vi aldri i verden greid tredjeplassen! Hurra, hurra, hurra! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

Link to comment
Share on other sites

Verdens beste keeper! Hipp hurra, jeg er så jævla glad for at han kommer til å være vår førstekeeper til neste år også. Tre ganger tre hurra for Wenger som er et geni som lar denne mannen redde poeng etter poeng for oss! Uten Almunia hadde vi aldri i verden greid tredjeplassen! Hurra, hurra, hurra! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

 

Indeed.

Link to comment
Share on other sites

Verdens beste keeper! Hipp hurra, jeg er så jævla glad for at han kommer til å være vår førstekeeper til neste år også. Tre ganger tre hurra for Wenger som er et geni som lar denne mannen redde poeng etter poeng for oss! Uten Almunia hadde vi aldri i verden greid tredjeplassen! Hurra, hurra, hurra! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

 

Ja, jan han var ikke skyld i tapet i dag heller. Det er resten av lagets skyld fordi vi skulle bare ha scoret fler mål.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ja, jan han var ikke skyld i tapet i dag heller. Det er resten av lagets skyld fordi vi skulle bare ha scoret fler mål.

 

BE

Selvfølgelig, Van Persie er mannen som skal til galgen i dag, for han brente fullt av sjanser.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig, Van Persie er mannen som skal til galgen i dag, for han brente fullt av sjanser.

 

Helt riktig Tusmo, RvP dreit seg ut, skyte slik at keeper kan stoppe den. Det går ikke ann. Vi har helt klart en matchvinner i mål, dessverre satte Wenger inn en matchtaper på topp i andre. Det kostet oss seieren. :D

 

Edit: Dette er også sarkasme, ser jeg blir misforstått i kamptråden.

Link to comment
Share on other sites

Herregud for en barnslig diskusjon, vi er vel alle enige om at Wenger bør hente en bedre keeper. Wenger velger å bruke Almunia uke ut og uke inn, er det noen som bør få kritikk så er det Wenger og hans disposisjoner. almunia går ut på banen og gjør det han kan (ikke kan), desverre er det ikke godt nok for et topplag som Arsenal. Men problemene til Arsenal bakover handler om mye mer enn Almunia, noe må gjøres med den defensive organiseringa.

Link to comment
Share on other sites

Herregud for en barnslig diskusjon, vi er vel alle enige om at Wenger bør hente en bedre keeper. Wenger velger å bruke Almunia uke ut og uke inn, er det noen som bør få kritikk så er det Wenger og hans disposisjoner. almunia går ut på banen og gjør det han kan (ikke kan), desverre er det ikke godt nok for et topplag som Arsenal. Men problemene til Arsenal bakover handler om mye mer enn Almunia, noe må gjøres med den defensive organiseringa.

 

Godt oppsummert.

Link to comment
Share on other sites

Almunia er den beste keeperen vi har for øyeblikket...problemet er at han ikke er blant de beste i premier league...kritikk til Wenger som ikke har kjøpt ny keeper, men tror han ser det samme som mange andre...keeperen må byttes

Link to comment
Share on other sites

Jeg er egentlig mest spent på hvem som blir den neste hoggestabben dersom det blir hentet inn en ny keeper til sommeren. Jeg er også meget spent på å se om en eventuell ny keeper blir like grundig analysert som Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting sjokkerer meg i denne diskusjonen egentlig. Uansett hvilke mål som slippes inn så vil Almunia få en del av kritikken. Enten står han feil, hopper feil, løper feil, slenger seg feil, bokser feil osv.

 

Jeg har nå sett målet flere ganger og kan ikke se at Almunia i noen som helst grad kan lastes for et til de grader lykketreff som kom. Det er en god utboksing, og ballen kommer tilbake som en prosjektil. Dette er et mål samtlige keepere i hele verden hadde sluppet inn.

 

Vedrørende feil Almunia gjør; Den eneste feilen han gjør pr dags dato er at han er 1.keeper i feil klubb.

Link to comment
Share on other sites

Det er en god utboksing

 

Almunia eier ikke autoritet i eget felt, det er et stadig tilbakevendende faktum. Den ballen skal ikke bokses, men med enkelhet holdes i fast grep. Det er sakens kjerne. Hvis det er et diskusjonstema, ja da er vi på helt forskjellige planeter.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...