Jump to content

2016.04.24 Sunderland


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Du verden så lett det er å ta poeng mot Arsenal. Full innsats defensivt og stå imot. En oppskrift de fleste dårligere lag kopierer med suksess. Det er komisk å se på alle disse pasningene og klikk klakkeriene Arsenal med Wenger ønsker seg. Mål produseres det nesten ikke av denne type fotball.

Link to comment
Share on other sites

Tilbake til det samme gamle... Og det er Sunderland som kjører i overtiden... Helt seriøst, HVORFOR I HELVETE(unnskyld språket) får Walcott sjansen foran Joel???

Hvorfor ikke prøve å gjøre om taktikken med to spillere på topp i en kamp hvor vi blir nødt til å pumpe inn innlegg for å skape noe?

 

Bekrefter for meg bare mer og mer at det er på tide for Wenger å gå.

 

Edit: Og Ramsey tilbake til å ha klippekort...

Link to comment
Share on other sites

Walcott trakk seg ja. Det er ikke spillerne det er spillemåten og intensiteten dette står på. Hvor mange slike kamper har vi vel ikke sett de siste ti sesongene?

Fullstendig enig. Ett av mine hovedpunkter når jeg har kritisert Wenger i flere (mange) sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Wenger fortsetter la være å gjøre grep. Byttene er fortsatt "planlagt" før kampen er startet. Walcott inn mot et lag som ligger bakpå... Burde være rimelig logisk å sette innpå Joel da, siden han faktisk kan dra av noen forsvarsspillere å skape sjanser.

Link to comment
Share on other sites

Tilbake til det samme gamle... Og det er Sunderland som kjører i overtiden... Helt seriøst, HVORFOR I HELVETE(unnskyld språket) får Walcott sjansen foran Joel???

 

 

Min eneste forklaring er at Wenger "liker" å spille i undertall mot slutten av kampene. Det finnes i alle fall ingen sportslige grunner til å foretrekke anonyme Walcott fremfor arbeidsjernet Campbell.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey hadde en brukbar kamp mot WBA, i dag var det dessverre tilbake til "usual". Greit nok at Welbeck ikke er den rette som hovedspiss for Arsenal, men sett i forhold til Giroud, så er en Welbeck ute av form likevel bedre enn en Giroud ute av form. Samtidig så sitter en spiller (Campbell) som har vist evner denne sesongen på benker og er et sistevalg offensivt.

 

Jeg gruer meg til neste sesong

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...