Jump to content

2016.04.24 Sunderland


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Slapp av folkens. Vi vinner dette. Sunderland skal ha kred for at de jobber hardt.

 

Vi kan jo ikke vinne uten å score!

Vi er inni 16meteren til Sland gang på gang, men ingenting skjer.

Link to comment
Share on other sites

Hva faen er det med Wenger? Hvor mange ganger må Walcott vise at han er ræva før Campbell kommer inn før han?

 

14 - Olivier Giroud has now gone 14 Premier League games without a goal. Update.

"I will only buy a new striker of exceptional quality. Because I believe Giroud is top top top top class".

Link to comment
Share on other sites

Welbeck skulle hatt frispark med Kaboul der.. ellers er faen meg Walcott en feig rotte. Trekker seg helt ut av den 50/50-en med Kaboul..

 

Det der var langt ifra noe 50/50... Det var en 70-30 i Walcott's favør!

 

Er det lov å grine ?Fyfaen jeg er så nært å grine at det er trist.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er bare ubrukelig. Selg han til sommeren eller dump han i en container bak Colney. Samme faen.. driter i det så lenge han forsvinner.

 

Ramsey kan også gjerne forsvinne sammen med Wenger. Etter en god halvsesong i 13-14 har han ikke levd opp til det vi håpet han skulle gjøre. God spiller, men ikke god nok til å være førstevalg pdd. og når det er snakk om £40-50m for han så er det bare å ta penga og løpe.

 

Ellers kudos til Wenger som alltid skal gjøre det vanskeligere for oss å vinne kamper. Kaster inn Walcott som gjør at vi hver bidige gang går ned til 10 mann. Faen meg latterlig at den mannen aldri lærer!

 

Står forøvrig støtt på #WengerOut

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...