Jump to content

2015.05.30 Aston Villa - Finale FA-cup


Polljen

Recommended Posts

Meget godt gjennomført kamp, hadde full kontroll fra start til mål! er sånn vi må framstå i serien neste år! Vanskelig å se hvor man skal forsterke dette laget, men vi trenger en Petr Cech, en ny spillende midtstopper for Per og en ekstra mann på defensiv midtbane som kan avlaste/bidra sammen med Coq.

 

Herlig å se pokalen bli løftet!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

En spiller har ikke fått ros av noen her etter finalen, men som virkelig har fortjent det. Jeg tenker på vår til tider utskjelte keeper WS. Han hadde ikke stort å gjøre, men var overraskende offensiv i feltet. Jeg fikk litt Lehman-feel av hans utboksinger i denne kampen. For meg virker det som om han har bestemt seg for å legge igjen sigarettene i dusjen og virkelig kjempe for sin Arsenalframtid. Hans offentlig irettesettelse av sin egen far kan også tyde på det.

 

Fortsett sånn Woijech, og du kan du bli førstekeeper igjen!

 

Helt enig. Pluss at han også sa i går at han ikke ville gå til noen andre klubber og at Arsenal er klubben han vil bli gjennom karrieren. Ingen tvil om at Wojciech er en Gooner. Og det er alltid et ekstra stort pluss i min bok.

Link to comment
Share on other sites

Ikke tvil om at han er en god keeper, antagelig ikke verdensklasse, men.... Syntes han var veldig offensiv i starten og bokset bra, men så får jeg inntrykk av at da skal han ut og bokse ved alle anledninger...

 

Og derav sammenligningen med Jensemann!

Link to comment
Share on other sites

Eg trur at han var ekstra offensiv denne kampen for å 'close down' Benteke så ofte som mogleg. Utan han hadde ikkje Villa allverden offensiv slagkraft, og det var ved ein anledning det ikkje lukkast skikkeleg.

Helt enig, ved en mer passiv keeper tror jeg vi hadde slitt mer i denne kampen... WS har blitt et "problem" i mitt hode, for jeg elsker det at vi bruker spillere vi har fått frem gjennom akademiet som virker som "one club players", men Ospina er bedre og Cech er tilgjengelig...

 

Aller helst ville jeg fått inn Vidal og Cech og beholdt Debuchy, men er en egen sjarm med å ha Jack, WS og Jenkinson i klubben,,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...