Jump to content

Hull B 2014.04.20


gunnersfan

Recommended Posts

Szczesny har vært glimrende så langt. Özil viser også at han er kongen av gjennombruddspasninger, men vi mangler en del fart for å virkelig utnytte det.

 

Ellers har vi blitt snytt for en straffe også. Vi har jo fått hele 3 stk i ligaen denne sesongen så skjønner hvorfor "gudene" er litt imot oss for tida.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hva Chamberlain har gjort galt for å bli benket 2 kamper på rappen. Skulle gjerne hatt han ute på banen for å si det slik, men satser på at han kommer inn senere. Dog blir det trolig for Özil og da er det ikke akkurat en "vinn-vinn" situasjon.

Link to comment
Share on other sites

Nå ser vi virkelig hvor mye vi har savnet Ramsey. Herre min hatt for en spiller! Setter i gang angrep og følger opp(!) med løp inn i boksen. Klasse over begge målene, og på det andre ser vi hvor godt venstrebein og målteft Poldi har.

 

Defensivt har vi vært veldig rufsete. Mye unødvendige balltap på midtbanen(hørt det før?) og ikke helt bra i markeringene. Spesielt Monreal har bommet et par ganger i markeringene, og jeg synes det er lett å se hvorfor Gibbs er førstevalg når han er skadefri.

 

Szczesny har hatt en veldig bra førsteomgang, selv om han var litt på bærtur ved en anledning. Han fikk likevel bokset ballen bort, selv om den havnet rett i beina på en Hullspiller ute på kanten. Går litt tidlig ned på skuddet til Long, men heldigvis forsvant ballen utenfor og over. Skuddet til Livermore hadde han ikke sjans på, heldigvis traff den stolpen og ut.

 

Håper vi løser forsvarjobben bedre i andreomgangen, for Hull er langt fra ufarlige...

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt hele sesongen: Gibbs er mye bedre enn Monreal. Monreal er så vanvittig dårlig defensivt. Vil dog påstå at han faktisk har blitt verre defensivt denne sesongen enn han noen gang har vært. Offensivt er han god de få gangene han er involvert.

Link to comment
Share on other sites

Tyskeren flyr høyt for øyeblikket ja. Er en grunn til at jeg håper han blir i Arsenal neste sesong også. Når Podolski har dagen er han stort sett garantist for mål. Enten ved at han scorer selv, eller server en lagkamerat. Av det jeg har hørt, er visstnok Podolski populær i spillergruppa også

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...