Jump to content

2014.24.01 Coventry City H


49 unbeaten

Recommended Posts

Arsenal - Coventry City


The FA Cup - Emirates Stadium


Fredag 24. januar 2014. Kl. 20:45


Kampen sendes live på TV2 Sport Premium 1




Skader:


Arteta


Ramsey


Vermaelen


Diaby


Walcott


Sanogo


Bendtner (kan være klar til kamp)



Mulig lagoppstilling:


|------------|


Fabianski


Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Gibbs


Flamini - Rosicky


Gnabry - Cazorla - Chamberlain


Podolski


Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at det spares flere spillere enn det, men Podolski, Gnabry, Chamberlain, Arteta og Rosicky er i hvert fall noen som har godt av å spille. Koscielny og Mertesacker burde ikke spilt, men det må de vel nesten.

Wenger sa på pressekonferansen før kampen mot Fulham at Arteta, Vermaelen og Ramsey ikke ville bli klare til denne kampen, så derfor vanskelig å involvere noen av dem. Wilshere fikk seg nok en liten smell i ankelen på slutten at kampen mot Fulham, og jeg vil tro han spares fra start i denne. Mertesacker og Koscielny må bare spille sammen i mangel på skadefrie reserver. Hayden og Ajayi er alternativer fra U-21, men tviler de er med fra start.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig ang situasjonen bak der nå. Med Vermaelen skadet hviler alt på våre to hovedmenn, all statistikk viser at vi er avhengig av at de to holder seg friske for å være med i kampen. Her i denne kampen bør Wenger gamble litt med yngre spillere syntes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Keeper: en annen enn Szcz

Forsvar: Jenkinson, Sagna, Hayden (Vermaelen om skadefri), Monreal

Midtbane: Gnabry, Zelalem, Flamini, Rosicky, Ox/Miyachi

Angrep: Podolski

Subs: en annen keeper enn Sczsc, Miyachi/Ox, Afobe, Park, Frimpong, Koscielny, Olson.

 

Vet at det ikke kommer til å bli dette laget, men håper Wenger gjør flere utskiftninger enn vanlig

Link to comment
Share on other sites

kun 4 dager til southampton og viktige spillere hviles ikke. Liten tropp?

 

Wenger sa det slik at vi kan stille et sterkt lag fordi det er 4 dager til Southampton-kampen. Det skal visst være nok, altså. Jeg er likevel overrasket over hvor sterkt vi stiller. Dette gå.

Link to comment
Share on other sites

Grei skuring i 1omgang. Gledelig med Podolski som vet hvor målet står. Hva Özil gjør utpå her vet jeg ikke, bør byttes nå i pausen, samme med Wilshere og midtstopperene.

Satser på litt utskifning i 2omgang, bendtner og podolski starter vel neppe til uka, så de kan jo spille ut.

Link to comment
Share on other sites

Grei skuring i 1omgang. Gledelig med Podolski som vet hvor målet står. Hva Özil gjør utpå her vet jeg ikke, bør byttes nå i pausen, samme med Wilshere og midtstopperene.

Satser på litt utskifning i 2omgang, bendtner og podolski starter vel neppe til uka, så de kan jo spille ut.

Jeg syns Øzil gjør alt så enkelt og greit. Spiller bra og har en mål givende i dag også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Øzil gjør alt så enkelt og greit. Spiller bra og har en mål givende i dag også.

 

Syntes Özil er fantastisk. Holder oss tikkende og mister så og si aldri ballen.

 

Ellers er Jenkinson god i dag. Litt slurv, men mtp. at han ikke har spilt på lenge så er det ikke annet enn forventet en gang iblant. Mangler dog litt selvtillit før han virkelig finner god formen. Satser på at han om noen år har funnet frem dette og at vi har en meget god høyreback i Carl.

Link to comment
Share on other sites

Job (well) done!

 

Andre omgang ble en ren treningsøkt, ikke helt uventet såpass dårlige som Coventry tross alt var.

 

Synd at vi ikke har nok kvalitetsspillere blant de yngre til å kunne krydre med litt flere unge spillere i en slik kamp. Satser på at den nye mannen i ungdomsavdelingen med tiden kan rette på det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...