Jump to content

2014.24.01 Coventry City H


49 unbeaten

Recommended Posts

Det ble komfortabelt til slutt, følte egentlig aldri seieren var truet, til tross for noen store Coventry-muligheter på 2-0.

Fine mål og periodevis fint spill !

Men.. Når skal Kos og Per få hvile ? Kos fikk seg et par kamper i desember, men Per har vell spilt absolutt alt som er i i PL og alle cuper? Pluss landslaget.

Skummelt å være avhengig av èn mann. TV5 hadde nok spilt dersom han var skadefri, men det er han ikke. For å holde nivået oppe, samt unngå

skader, er man avhengig av å få en pust i bakken av og til. Midtbanespillere har vi en hel drøss av - på stopperplassen har vi kun TV5 og vår faste høyreback som

covere… Merkelig, ja ? Plutselig kommer skadene på løpende bånd på stopperplassene og/eller høyrebackene, gjerne samtidig.

 

Da sitter vi litt i klemma Arsene

Link to comment
Share on other sites

Arsenal - Liverpool og Manchester City mot Chelsea i neste runde...

 

Og likevel har VG hovedfokus på at Cardiff møter Wigan. Derfor ønsket jeg ikke Solskjær eller andre norske managere til Premier Leauge.

Link to comment
Share on other sites

Det får'n kalle grei skuring... Slipper Coventry litt lett til noen ganger, det betyr at vi slapper av litt og hadde han superspissen deres, som har levert inn transfer-søknad, gjort en litt bedre jobb kunne det blitt mål imot.

 

Skulle ønske vi kunne ha hvilt litt flere spillere, tenker da på Øzil og midtstopperne. Ellers var det noen som fikk en bra gjennomkjøring og håper Podolski viste fram at han har tenkt til å bidra skikkelig i siste halvdel av sesongen.

 

Neste runde mot Pool blir tøffeere, men heldigvis fikk vi hjemmebane (igjen!)

Link to comment
Share on other sites

 

Neste runde mot Pool blir tøffeere, men heldigvis fikk vi hjemmebane (igjen!)

Selvfølgelig er det mulig å få lettere motstand, men jeg merker at bare trekker på skuldrene av dette. Dette pool-laget, som noen tror er med i gullkamp, er rett og slett for dårlig. Jeg forventer en kamp hvor våre gutter vinner uten å anstrege seg stort. Slik de gjorde sist Liverpool var på besøk.

 

Det positive med denne kampen er at Suarez får se hva han kunne ha vært en del av. Synd for han!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...