Jump to content

Gedion Zelalem


Umlaut

Recommended Posts

Zelalem virker som noe veldig spesielt. Det eneste jeg kan kritisere på han er at han er tynn som en fyrstikk. Tror vi allerede i år vil få se han spille litt for førstelaget. Vår nye Cesc?

 

Forøvrig når han ble testet i fjor (som 15-åring) hadde han visstnok en vanvittig løpskapasitet. Var visstnok kun 1 spiller i Arsenal som hadde større kapasitet enn Zelalem (uten at jeg vet hvem). Så han er litt av en dynamo.

Link to comment
Share on other sites

Zelalem virker som noe veldig spesielt. Det eneste jeg kan kritisere på han er at han er tynn som en fyrstikk. Tror vi allerede i år vil få se han spille litt for førstelaget. Vår nye Cesc?

 

Forøvrig når han ble testet i fjor (som 15-åring) hadde han visstnok en vanvittig løpskapasitet. Var visstnok kun 1 spiller i Arsenal som hadde større kapasitet enn Zelalem (uten at jeg vet hvem). Så han er litt av en dynamo.

 

 

Ramsey eller Jenks vil jeg tro

Link to comment
Share on other sites

Spiller det har vært snakket varmt om lenge nå, så på video av han fra Indonesia-kampen og han ser ut som en helt vilt talentfull unggutt. Cesc slo meg også, men vil kanskje heller sammenlikne han med Jack slik som Jack spilte når han var ung.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Liker ikke at vi begynner å få mange skader, men forhåpentligvis blir han ikke savnet bortsett fra i ligacupen. Et par måneder i gymmen sammen med Frimpong så får han nok beefet seg opp litt. Han kan trenge det når han skal ta karrieren sin et ekstra steg.

Link to comment
Share on other sites

Er den svær? Mener jeg leste at den teller 21. Ikke færrest, og absolutt ikke størst.

Arteta, Podolski, Diaby, Zelalem, Rosicky, Sanogo, OX og Vermaelen på lista nå. Walcott er det vel også ett spørsmålstegn ved.

8(9) av 21 det.

 

Ikke at Zelalem er vektskåla, men som jeg sa i forje innlegg. Vi topper som normalt skadeligaen, ingen bombe akuratt det.

Link to comment
Share on other sites

Det er 29 spillere I A-stallen:

 

1 Wojciech SZCZESNY

 

3 Bacary SAGNA

 

4 Per MERTESACKER

 

5 Thomas VERMAELEN

 

6 Laurent KOSCIELNY

 

7 Tomas ROSICKY

 

8 Mikel ARTETA

 

9 Lukas PODOLSKI

 

10 Jack WILSHERE

 

11 Mesut ÖZIL

 

12 Olivier GIROUD

 

13 Emiliano VIVIANO

 

14 Theo WALCOTT

 

15 Alex Oxlade-CHAMBERLAIN

 

16 Aaron RAMSEY

 

17 Nacho MONREAL

 

19 Santi CAZORLA

 

20 Mathieu FLAMINI

 

21 Lukasz FABIANSKI

 

22 Yaya SANOGO

 

23 Nicklas BENDTNER

 

24 Abou DIABY

 

25 Carl JENKINSON

 

26 Emmanuel FRIMPONG

 

28 Kieran GIBBS

 

30 Ju-Young PARK

 

31 RYO Miyaichi

 

44 Serge GNABRY

 

58 Gedion ZELALEM

 

 

Så antallet er det lite å si på.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...