Jump to content

2013.03.16 Swansea B


Stefanb

Recommended Posts

Fabianski

Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Monreal

Diaby - Ramsey

Walcott - Cazorla - Gervinho

Giroud

 

Jeg har lyst til å endelig få samkjørt det som i mine øyne er det beste midtstopperparet vårt. Koscielny og Vermaelen er begge individuelt sett bedre på nesten alle ferdighetene som Mertesacker besitter. Når de to får et par kamper på rappen og får finne tilbake til hvor de har hverandre så har vi muskelstyrke, fart, vinnerskaller, pasningsikre og et teknisk godt makkerpar. Fremover på banen så virket Arteta og Rosicky litt slitne på slutten av kampen mot Bayern München og byttes ut med Diaby og Gervinho.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Rett og slett en grusom turnering. Vil heller ikke vinne den å løfte det trofeet.

Så du er villig til å kaste bort inntektene man får inn ved å spille i Europa League til fordel for å slippe den "grusomme" turneringen? Det er ikke snakk om like høye inntekter som i CL, men fortsatt såpass at man merker forskjellen på deltakelse og ikke.

Link to comment
Share on other sites

Så du er villig til å kaste bort inntektene man får inn ved å spille i Europa League til fordel for å slippe den "grusomme" turneringen? Det er ikke snakk om like høye inntekter som i CL, men fortsatt såpass at man merker forskjellen på deltakelse og ikke.

Tror faktisk ikke man merker forskjellen.

Link to comment
Share on other sites

Spennende lagoppstilling.

 

- Undrer meg på hvem som kommer til å kapre venstrebacken fremover. Liker Monreal, men holder en knapp

på Gibbsy. Bedre pdd imo.

 

- På tide å prestere OX !

 

- Fortjent med ny sjanse til Fabianski.

 

Come on lads !!! Uhyre viktig kamp

Link to comment
Share on other sites

Si meg.. Hvorfor skal plutselig Walcott ta frispark? Cazorla er jo kjent som en god frispakskytter. Det er IKKE walcott

 

Sant skal sies er at Cazorla har vært svak på frispark siden han kom til Arsenal. Meget rart at han gikk fra å være ekspert i Malaga til å bli middelmådig i Arsenal på nettopp dette punktet..

Link to comment
Share on other sites

Si meg.. Hvorfor skal plutselig Walcott ta frispark? Cazorla er jo kjent som en god frispakskytter. Det er IKKE walcott

 

Walcott har en rimelig bra snert i skuddene sine - han er helt i grenseland på å få den gjennom/over muren. Jeg tipper han er rimelig god på frispark på treningsfeltet. Han har strengt tatt ikke tatt så alt for mange frispark heller.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er urovekkende hvor svake vi er offensivt. Walcott og Giroud virker ikke å være i stand til å skape eller komme til målsjanser i det hele tatt og Chamberlain har ikke vært spesielt mye med i spillet.

 

I mine øyne så er det bare Cazorla som utgjør en trussel. Resten av de der ute er meget tannløse..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...