Jump to content

2012.11.06 Schalke 04 B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Dersom dette står seg, eller Schalke får eit mål til, så kan vi i e verste fall bli nødt til å slå Olympiakos borte i siste kampen.. Slik vi har sett ut til no, kan det bli ei tøff oppgåve....

 

Desto viktigere å holde på poenget vi har.

Link to comment
Share on other sites

Problemet med byttet det ropes etter er er jo: Kan vi være sikre på at Arshavin vil legge den den defensive jobben som trengs? Vil vi risikere poenget vi har med å gamble framover?

 

Tipper det er tanken til Wenger her.

 

Han kunne kompensert det ved å bytte inn Coquelin for Wilshere og Arshavin for Giroud. Puttet Podolski på topp og Cazorla på kant med Arshavin i midten..

Link to comment
Share on other sites

 

Han kunne kompensert det ved å bytte inn Coquelin for Wilshere og Arshavin for Giroud. Puttet Podolski på topp og Cazorla på kant med Arshavin i midten..

 

Jo - i prinsippet. Men jeg er ikke sikker på at så mange rokeringer er lurt når det er fem minutter igjen.

Link to comment
Share on other sites

Men for all del - jeg snakker IKKE om å legge seg bakpå og forsvare inn poenget!

 

Jeg er bare usikker på arbeidsmoralen til Arshavin...

 

Han jobbet steinhardt i 120 minutter mot Reading hvertfall. Jobbet også godt mot United når han kom innpå.

Link to comment
Share on other sites

 

Ville virkelig vært fortjent mtp. at Wenger prøver å feige seg til et resultat. Schalke fortjener virkelig å vinne denne kampen..

 

Når andre lag kjemper seg til poeng i vanskelige bortekamper er de dyktige. Når vi gjør det er det feiging... Go figure...

Link to comment
Share on other sites

 

Når andre lag kjemper seg til poeng i vanskelige bortekamper er de dyktige. Når vi gjør det er det feiging... Go figure...

 

Har aldri likt den innstillingen verken det er Arsenal eller noen andre. Er også litt forskjell hvis Arsenal hadde spilt mot Barcelona, Real Madrid eller Bayern Munchen.. Schalke er ikke akkurat verdens beste klubb for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

 

Har aldri likt den innstillingen verken det er Arsenal eller noen andre. Er også litt forskjell hvis Arsenal hadde spilt mot Barcelona, Real Madrid eller Bayern Munchen.. Schalke er ikke akkurat verdens beste klubb for å si det slik.

 

Vel - Schalke er nå et topplag i Tyskland. Er ikke noen tøyseliga det.

 

Jeg synes det må være lov å spille lurt og ikke blottlegge seg totalt på bortebane i Europa uten at det skal stemples som feiging.

 

Men fair enough - jeg har ingen problemer med at du er uenig. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...