Jump to content

2012.11.06 Schalke 04 B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Nydelig av Huntelaar...åh hvor han gasser passet i rødt og hvitt.

Kjipt med utligning men greit nok.

Ellers viser Walcott hva vi har manglet fremover.

Fart. Og ikke minst hva en porsjon selvtillit kan gjøre.

Er bare å stå på videre.

 

Link to comment
Share on other sites

Spørs om Schalke fikk akkurat det de trengte der. Veldig urutinert å slippe inn mål rett før pause.

Vi leder, men er ikke spesielt god synes jeg. Skaper litt i perioder, men slipper også Schalke litt lett til.

Er litt "fritt fram" på venstresiden.

Giroud viser styrke i feltet. Litt mer finesse med bena så kan det fort bli flere mål på han.

 

Må kontre inn 3-1 for det vil bli et kjør fra Schalke nå.

Link to comment
Share on other sites

Syns det har vært en ganske god omgang. Massivt press fra Schalke, men gutta reiste seg og jobbet inn to mål og et par brukbare sjanser i tillegg. Gode tendenser! Men man kan lure på hva som er under skoene deres, Vermalen og Cazorla sklir titt og ofte - og til slutt ble det baklengs av det. Man gir ikke sånne sjanser til Huntelaar selv om han bidro med null og niks ellers, han trenger bare èn sjanse...

Link to comment
Share on other sites

Sitter og koser meg med Dortmund på Santiago Bernabeu, og hadde ikke sagt nei takk til en Jürgen Klopp på Emirates. Dortmund minnner meg til tider om en en litt yngre Arsenal verson..

 

Er en grunn til at Klopp er min favoritt. Guardiola på andreplass, men han står ikke for like attraktiv fotball som Klopp syntes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Har sett målene i reprise en del ganger, og bet meg merke i noe som kanskje beskriver dagens mannskap godt på scoringen til Giroud. Når Podolski nærmer seg krittet er Giroud den eneste som starter. To andre står med hoftefeste på 13-14 meter. Trist å se, men selvfølgelig kudos til Giroud.

Link to comment
Share on other sites

Det lukter virkelig ikke krutt med Giroud på topp. En god spiller individuelt sett, men hittil så passer han virkelig ikke inn. Var dog temmelig god mot Reading, men det var fordi han fikk en hel parkeringsplass med rom. Attpåtil så har vi Podolski på venstrekant som bidrar med absolutt nada.

 

Blir nærmest som å spille med 9,5-10 mann.

 

Hmmm...Så feil kunne man nok engang ta :)

Link to comment
Share on other sites

 

Ser ut som Wenger visste hva han drev med likevel

 

Et brukbart innlegg og skaffet et frispark er alt han har gjort ute på kanten i løpet av 5-6 kamper. Standarden har tydelig sunket betraktelig for hva vi forventer av spillerene våre ser jeg. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...