Jump to content

Hvor mye får Vermaelen spille i Euro 2012?


termax

  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Belgia var kvalifisert inne i hodet mitt, men i virkeligheten klarte de jo ikke det. Jeg hadde til og med sjekket kilder (inne i hodet mitt).

 

Slett topic!

 

Dette er hva man kaller fail RastaPinky! :D

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye spilletid får Almunia i Euro 2012 da? Med konkurrenter som Casillas, Valdes, Dea Gea og Reina. Er også veldig spent på hvilke ferdigheter Gervinho kan bidra med i årets EM.

Link to comment
Share on other sites

Jaja...kanskje det bare var et lurespørsmål?? Er jo Silly Season nå :D

 

Men angående Belgia...de ligger jo an til å få et sterkt lag til VM-kvalik.

Mignolet, Courtois, Vermaelen, Kompany, Verthongen, Hazard, Fellaini, Witzel, Dembele, Mertens, Lukaku...og sikkert flere up and coming også.

Flesteparten mellom 20-25 år og så lenge de har en trener som kan sette sammen alle disse spillerne til en solid enhet tror jeg de kan bite bra fra seg de neste årene.

Kjemper vel med Kroatia og Serbia i gruppa, men kan fort bli blant de to beste der.

Link to comment
Share on other sites

Belgia sliter med indre samhold i landetog det er mulig det gir seg utslag i dårlige resultater på banen. For de har plenty av toppspillere. I så måte minner de meg litt om det tidligere Jugoslavia som alltid underpresterte og når landet ble delt opp så gjorde de nye landene det bedre hver for seg enn hele Jugoslavia presterterte i fellesskap.

 

Ang. Vermalen. Bare for å få litt variasjon i svarene slik at RastaPinky ikke skal føle seg litt dum, så tipper jeg at han får over 270 spilleminutter i VM.

Link to comment
Share on other sites

Ang. Vermalen. Bare for å få litt variasjon i svarene slik at RastaPinky ikke skal føle seg litt dum, så tipper jeg at han får over 270 spilleminutter i VM.

 

Du og to andre har klart å regne dere frem til dette så langt. Jeg bøyer meg i støvet. :D

Link to comment
Share on other sites

Belgia sliter med indre samhold i landetog det er mulig det gir seg utslag i dårlige resultater på banen. For de har plenty av toppspillere. I så måte minner de meg litt om det tidligere Jugoslavia som alltid underpresterte og når landet ble delt opp så gjorde de nye landene det bedre hver for seg enn hele Jugoslavia presterterte i fellesskap.

 

Ang. Vermalen. Bare for å få litt variasjon i svarene slik at RastaPinky ikke skal føle seg litt dum, så tipper jeg at han får over 270 spilleminutter i VM.

Det er en bokstavs forskjell mellom EM og VM.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jaja...kanskje det bare var et lurespørsmål?? Er jo Silly Season nå :D

 

Men angående Belgia...de ligger jo an til å få et sterkt lag til VM-kvalik.

Mignolet, Courtois, Vermaelen, Kompany, Verthongen, Hazard, Fellaini, Witzel, Dembele, Mertens, Lukaku...og sikkert flere up and coming også.

Flesteparten mellom 20-25 år og så lenge de har en trener som kan sette sammen alle disse spillerne til en solid enhet tror jeg de kan bite bra fra seg de neste årene.

Kjemper vel med Kroatia og Serbia i gruppa, men kan fort bli blant de to beste der.

Både Serbia og Belgia har glitrende spillere uten å få ut makspotensialet, Kroatia derimot får ut potensialet til spillerne sine selv om de fleste av spillerne holder dårligere nivå. Se på forsvaret til Serbia og stopperne til Belgia!!

Link to comment
Share on other sites

Både Serbia og Belgia har glitrende spillere uten å få ut makspotensialet, Kroatia derimot får ut potensialet til spillerne sine selv om de fleste av spillerne holder dårligere nivå. Se på forsvaret til Serbia og stopperne til Belgia!!

 

Ja, landslagstreneren har jo mye å si for resultatene og samholdet i spillergruppa.

Den belgiske trener'n (G. Leekens) ga seg nylig og overtok Club Brugge så nå er det assistenten Marc Wilmots som trener landslaget. Så vil det vise seg om det blir han eller annen som skal prøve å få dem opp og frem i neste kvalik.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...