Jump to content

06.12.11 Olympiakos (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Pust rolig her nå da, folkens ;-)

 

Vi spiller borte mot et gresk lag som MÅ vinne for å ha sjanse til å gå videre. Vi stiller med andrelaget (mer eller mindre) - spillere som ikke er samspilte. Og jeg synes 0-2 er i overkant så langt - 0-1 eller 1-2 hadde gitt et riktigere bilde av første omgang.

 

Ikke det at jeg er fornøyd - det er spillere utpå der som MÅ vise noe for å spille seg inn i førstelagsdiskusjonen, og de har ikke vist seg fram. Chamakh jobber bra, men er en spiller uten selvtillit og flyt. Arshavin likeså (minus jobbinga...;-). Benayioun har vært helt usynlig, annet enn at han tok fra Arshavin en god volley-sjanse. Håper å få se Rosicky i den rollen etterhvert i andre omgang.

 

Forsvaret lider også under at de urutinerte ankrene våre settes under sterkt press og spiller med for høy risiko - spesielt Frimpong.

 

Men det er fullt mulig å score på Olympiakos - håper bare at ikke de kommer oss i forkjøpet. For det kan også fint skje.

Link to comment
Share on other sites

Helt uakseptabelt spill fra vår side.

 

Den siste tabben til Mannone er til og med værre enn Almunia sin da han krasjet med Squillaci.

 

Faktisk så dyttet Almunia Squillaci. Det var aldri et krasj :P

 

Men, like fullt så så var Mannone sin tabbe verre og langt mer komisk.

Link to comment
Share on other sites

Santos ut, stiller meg helt uforståelig til at han i det hele tatt spiller den kamper her.

 

Helt enig. Jeg skjønner at Wenger ville ha et OK rutinert forsvar i den greske heksegryta, men å risikere den eneste friske venstrebacken i klubben var rart. Midtstoppere har vi tross alt litt flere av.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...