Jump to content

29.11.11 Manchester City (H)


HaakonFG

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Skjeldent (aldri) tipper jeg mot laget mitt, men idag har jeg ikke trua altså.. Er stygt redd det laget vi stiller ikveld blir i svakeste laget, og da spesielt forsvaret.

 

Edit : Dere som har boks fra canal digital : Sjekk om også dere har fått en oppgradering. Vi har nå "alle" kanaler og har hatt det i 2 uker ca. Regner med de fleste funnet ut om de har det eller ei, men en vet aldri ;)

Link to comment
Share on other sites

Solid første omgang synes jeg! Spesielt defansivt har vi god kontroll, Squllaci og Koscielny har gjort sine saker bra. Forøvrig er jeg svært imponert av Coquelin!

Personlig syns jeg Frimpong er veldig god, litt het i toppen som vanlig, men han vinner veldig mange innkast og distribuerer ballen bra idag, Benayoun skuffer meg, skulle tro en Champions League-vinner ville stikke seg litt ut når han spiller med unggutta Ox, Coquelin og Frimpong, men han er knapt involvert.

Link to comment
Share on other sites

Man finner selvfølgelig en eller annen feil her og der, men alt i alt er jeg gyselig imponert over tassene våre. Miquel har slitt litt, men så er han egentlig en stopper da og kapteinen for dagen hadde jeg forventet mer av. Allikevel, jeg er imponert over hva gutta presterer mot et kjempesterkt kjøpelag.

Link to comment
Share on other sites

Solid første omgang synes jeg! Spesielt defansivt har vi god kontroll, Squllaci og Koscielny har gjort sine saker bra. Forøvrig er jeg svært imponert av Coquelin!

Veldig enig. Overrasket over at vi har såpass kontroll bakover, men det skyldes nok at vi spiller med stoppere på backene. Vært unormalt lite rom å boltre seg i for motstanderen

Link to comment
Share on other sites

Det svinger i hvem som har posession i kampen. De gangene vi greier å holde litt på ballen ser det veldig bra ut, men når City får lagt litt press blir vi veldig stresset. For meg er kampen veldig åpen, og hvem som helst kan score først!

 

Jeg er fornøyd med det jeg ser av Frimpong. Han viser ingen respekt, noe som er bra! Chamack virker lettere og friskere enn på en stund synes jeg! Og The Ox er også meget frisk på kanten. Den riktige ballen til han, og det blir meget skummelt med en gang!

 

Er redd for hva Aguero, Dzeko og Nasri kan finne på i løpet av få sekunder! Det skal kun klaffe et par touch, så er der 0-1.

 

Men er optimist! Morsomt å se denne kampen synes jeg! Mange spennende spillere!

Link to comment
Share on other sites

Syns guttene har klart seg bra i første omgang. Vi forsvarer oss bra, og henger med i spillemessige . Synes Koscielny, Coquelin og Chamberlain har vært blant de bedre, men Chamack har ikke gjort noen dårlig figur som oppspillspunkt han heller. Vi har hatt de desidert største sjansene, selv om Man City muligens har latt litt mer banespill enn oss. Eneste gangen jeg blir litt nervøs er når Johnsen sprinter nedover kanten med Miquel hengende etter. Likevel har ikke City klart å skape noe særlig av den fartdifferansen på back og ving her. Blir spennende å se hvordan 2. omgang utvikler seg med både Dzeko og Aguero på banen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...