Jump to content

Kapteinen!


kellman

Recommended Posts

Kapteinsvalget var en konkurranse om hvem som var mest populær i garderoben. Det er/var Xhaka.Emery overlot dette valget til spillerne fordi han mangler tæl, nå lar han igjen spillerne ta valget (ifølge ryktene) om hva som skal skje med Xhaka videre iht. kapteinsrollen.

Hvor latterlig er ikke det? Greit nok at vi ikke har en utpreget "Mr. Arsenal" i stallen, men spillere som Leno, Bellerin, Sokratis, Luiz, Holding, Tierney og Guendouzi har alle visse lederegenskaper man ser etter i en kaptein.

Og i motsetning til Xhaka så er alle disse faktisk gode nok til å spille fast i 11-ern. Hvem som er det riktige valget kan man lure på, men etter det som skjedde på søndag var det kun én spiller som har vist et snev av lederegenskaper i etterkant. Og det er Hector Bellerin.

Jeg stemmer for Bellerin som kaptein, med Guendouzi som vise-kaptein.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Xhaka endret instagramprofilbildet sitt av seg selv i Arsenaldrakt til ett i sin landslagsdrakt etter episoden mot Palace. I mine øyne enda et bevis på at han er mer opptatt av andre ting enn å faktisk prøve å forbedre seg som fotballspiller, laget og å få fansen på sin side.. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Simbad said:

Xhaka endret instagramprofilbildet sitt av seg selv i Arsenaldrakt til ett i sin landslagsdrakt etter episoden mot Palace. I mine øyne enda et bevis på at han er mer opptatt av andre ting enn å faktisk prøve å forbedre seg som fotballspiller, laget og å få fansen på sin side.. 

Skjønte ikke helt problemet her jeg. Han bytter fra en fotballdrakt til en annen og det viser at han ikke prøver å forbedre seg som fotballspiller? Han har to fanskarer, Arsenal fansen og Sveitsfansen?

 

 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Simbad said:

Xhaka endret instagramprofilbildet sitt av seg selv i Arsenaldrakt til ett i sin landslagsdrakt etter episoden mot Palace. I mine øyne enda et bevis på at han er mer opptatt av andre ting enn å faktisk prøve å forbedre seg som fotballspiller, laget og å få fansen på sin side.. 

 

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Skjønte ikke helt problemet her jeg. Han bytter fra en fotballdrakt til en annen og det viser at han ikke prøver å forbedre seg som fotballspiller? Han har to fanskarer, Arsenal fansen og Sveitsfansen?

 

I utgangspunktet ville jeg vært enig med Ben Elfen om at det ikke er noe unaturlig å bytte bilder mellom bilder i klubbdrakt og bilder i landslagsdrakt, men..........

.........tidspunktet det skjer er unaturlig. Det er naturlig å bytte bilder fra klubblag til landslag når en skal på internasjonalt oppdrag, men ikke utenfor landslagspausen mellom to kamper med klubblaget.

Så alt i alt så er jeg egentlig enig med Simbad.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Simbad said:

Det er ikke byttet av bilde i seg selv Ben Elfen. Men timingen på når dette bytte skjer. Det er ingen landslagspause denne uka/kommende helj, og han har nettopp vært i en hendelse mot Arsenalsupporterne. 

Den er god kompis. Jeg bare synes folk overreagerer - selv om du er en fornuftig sjel

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...