Adri94 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Hvis dette skjer skal jeg kjøpe meg hjemmedrakten med alle arsenal spillerne på fra denne sesongen, så skal jeg henge dem opp etter hverandre rundt hele rommet mitt. Skal i tillegg gå hele sommeren med Arsenal drakt, og ikke minst plage alle united/liverpool kompisene mine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Da blir det rett bort til kiosken og feire med First Price Cola og gårsdagens kringler Nei, det aner jeg ikke. Vi har nok rikelig med tid til å bestemme oss på skal du se... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Skulle til å skrive det samme som bergkamp88 bare med øl og chips istedenfor First Price Cola og gårsdagens kringler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Same as always - GO BANANAS !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Etter vår siste tittel sto jeg i bar overkropp og veivet med drakten og sang/hylte/ropte, på taket. Da var jeg vel 12 år om jeg ikke er helt på jordet, så som et resultat av vår pokaltørke så vet jeg ærlig talt ikke hvordan jeg vil reagere... Men jeg vil tippe hele seriefinalen vil være vors, før jeg ville drukket meg sanseløs etter triumfen. Time will show. Eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Da tatoverer jeg Victoria Concordia Crescit og Victory Through Harmony på henholdsvis høyre og venstre overarm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Da skal jeg bli religiøs BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Jeg skal hovere å si, "hva var det jeg sa". Mitt tips i år, som i alle år, er at vi vinner serien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Jeg skal hovere å si, "hva var det jeg sa". Mitt tips i år, som i alle år, er at vi vinner serien. Statistisk sett så vil du jo få rett på et eller annet tidspunkt. Og når du gjør det så skal jeg si "hva var det jeg sa" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Jeg skal med stor glede stå frem og innrømme at jeg tok feil. Ikke et eneste forsøk på bortforklaring skal passere mine lepper!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.