Jump to content

Alan Smith


1Bergkamp0

Recommended Posts

Den gamle Arsenal- og Leicestermåltyven er blitt valgt ut til å erstatte Andy Gray, noe som etter min mening blir veldig spennende siden jeg har spilt alle Fifa-spillene med Gray. Alan Smith var litt før min tid, men kan nevne at han kun mottok et gult kort i hele sin karriere, og ble vår topscorer fire sesonger på rad, blant annet i den fantastiske 1988/89 sesongen hvor vi vant gullet på målstreken(I tidenes seriefinale?!)

Link to comment
Share on other sites

Alan Smith er flink nok han. Blitt vant til å høre han sammen med Martin Tyler på Sky Sports nå uansett, så dette bør gå greit. Verdt å nevne at ITVs kommentatorpar Clive Tyldesley og Andy Townsend også skal være med på FIFA12.

 

Clive Tyldesley og Andy Townsend har også vært med tidligere, men da har man måtte laste ned "English commentary pack - 2" fra Playstation Store :P

 

Forøvrig greit med litt variasjon. Når man har hørt Andy Gray og Martin Tyler i snart et tiår så begynner man å bli litt smålei :P

Link to comment
Share on other sites

Seriøst? Det var jeg faktisk ikke klar over engang. Må rett inn og laste den ned nå. :lol:

 

Jeg hadde det hvertfall på 09, 10 og World Cup 2010, men når jeg går inn på Playstation Store nå så ligger det absolutt ingenting der.. <_<

 

Det var hvertfall sånn tidligere at man kunne laste ned de forskjellige "commentery packsa" hvis man hadde kjøpt FIFA i f.eks. Sør Amerika og ville ha svensk eller nederlandsk kommentator, men det virker rett og slett som om de har slettet dette nå dessverre..

Link to comment
Share on other sites

Jepp, leste det nå. Kan hvert fall rullere på neste spill da. :P

 

Bra det hvertfall, men utrolig kjedelig at de tar vekk disse tilleggsfunksjonene uansett. Er ikke akkurat verdens beste service man får av EA :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvilken fantastisk spiller! Dette var spilleren som herjet når jeg for alvor ble Arsenal-supporter. Imponerende hvordan han puttet mål på bestilling, spesielt i 88-89 og 90-91 sesongene. En mer sympatisk spiller er vanskelig å oppdrive.

 

Dette er en grunn til at min Fifa 10 erstattes med den kommende utgaven. For all del, digger også radarparet Tyler og Grey.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken fantastisk spiller! Dette var spilleren som herjet når jeg for alvor ble Arsenal-supporter. Imponerende hvordan han puttet mål på bestilling, spesielt i 88-89 og 90-91 sesongene. En mer sympatisk spiller er vanskelig å oppdrive.

 

Dette er en grunn til at min Fifa 10 erstattes med den kommende utgaven. For all del, digger også radarparet Tyler og Grey.

 

Tar man med Niall Quinn, så er vel det tidenes spissduo når det gjelder sympatiske trekk. :)

Legger man til Rocky, Bould, og blandt annet Lukic på laget generelt, så er det nesten helt utrolig å tenke på. For en tid, er ikke rart man til tider savner den perioden der. Både på godt og vondt.

Link to comment
Share on other sites

Alan smith er en legende i Arsenal. Utrolig sympatisk, intelligent og reflektert, med kun ett gult kort i karrieren (i omkampen i cupfinalen i 1993). Egentlig undervurdert som spiller av fotballekspertisen, men prestasjonene og merittene taler for seg selv; toppscorer i ligaen i både 89 og 91 (som begge endte med gull), scoret i seriefinalen i 89 mot Pool, og ikke minst, matchvinner i parken i 94. B)

Link to comment
Share on other sites

Alan smith er en legende i Arsenal. Utrolig sympatisk, intelligent og reflektert, med kun ett gult kort i karrieren (i omkampen i cupfinalen i 1993). Egentlig undervurdert som spiller av fotballekspertisen, men prestasjonene og merittene taler for seg selv; toppscorer i ligaen i både 89 og 91 (som begge endte med gull), scoret i seriefinalen i 89 mot Pool, og ikke minst, matchvinner i parken i 94. B)

 

Levde litt i skyggen av sin gamle rekkekamerat fra Leicester, Gary Lineker. Den feteste utklippsboka og den feteste bankkontoen fikk nok Lineker, men trofesamlingen til Alan Smith kan ikke Lineker hamle opp med.

 

Alan Smith = Arsenal Legend !!

Link to comment
Share on other sites

Alan smith er en legende i Arsenal. Utrolig sympatisk, intelligent og reflektert, med kun ett gult kort i karrieren (i omkampen i cupfinalen i 1993). Egentlig undervurdert som spiller av fotballekspertisen, men prestasjonene og merittene taler for seg selv; toppscorer i ligaen i både 89 og 91 (som begge endte med gull), scoret i seriefinalen i 89 mot Pool, og ikke minst, matchvinner i parken i 94. B)

 

Om jeg ikke husker veldig feil, så var vel det gule kortet meget strengt idømt? Blekner jo noe så forferdelig i forhold til det som titt og ofte finner sted på teateret lenger nord på balløya.

 

Nevnte kamper mot Pool og Parma er to stykk magiske øyeblikk. Tror det nå ligger an til en runde med de gamle VHS-filmene fra denne perioden.

 

 

Levde litt i skyggen av sin gamle rekkekamerat fra Leicester, Gary Lineker. Den feteste utklippsboka og den feteste bankkontoen fikk nok Lineker, men trofesamlingen til Alan Smith kan ikke Lineker hamle opp med.

 

Det var da merkelig at Gary Lineker fikk en mager trofesamling... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...