Mr Chapman Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Hei, jeg trenger hjelp til å samle alle metalltreffene våre i løpet av 2010/11-sesongen. Har ikke sjans til å huske alle selv, så lurer på om noen kan hjelpe meg. Fint hvis noen har en liste liggende. Mener det var over 20 eller noe sånt til sammen. Alle bidrag blir tatt i mot med stor takknemlighet. Stolpetreff 2011: - Chamakh mot Sunderland - Wilshere mot Birmingham - Walcott mot Stoke - Fabregas mot Man City - Fabregas mot Bolton - Walcott mot Man City - van Persie mot Man City - Nasri mot Blackpool - van Persie mot Villa - Walcott mot West Ham - Nasri mot West Ham - Fabregas mot Newcastle - Arshavin mot WBA hjemme - Arshavin mot WBA borte (innlegget gikk i stolpen, van Persie kranglet inn returen) - Arshavin mot Wolves borte - van Persie mot Wigan hjemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Arsenal Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Van Persie mot Villa.. Walcott mot West Ham.. Van Persie mot West Ham.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Chamakh mot Liverpool har dere glemt ser jeg, men kan ikke huske så mange andre stolpetreff enn de overnevnte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Hei, jeg trenger hjelp til å samle alle metalltreffene våre i løpet av 2010/11-sesongen. Har ikke sjans til å huske alle selv, så lurer på om noen kan hjelpe meg. Fint hvis noen har en liste liggende. Mener det var over 20 eller noe sånt til sammen. Alle bidrag blir tatt i mot med stor takknemlighet. Stolpetreff 2011: - Chamakh mot Sunderland - Wilshere mot Birmingham - Walcott mot Stoke - Fabregas mot Man City - Fabregas mot Bolton - Walcott mot Man City - van Persie mot Man City - Nasri mot Blackpool - van Persie mot Villa - Walcott mot West Ham Interessent samleobjekt Wilshere. Tør man spørre hvorfor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 Hehe, skal lage en video hvor jeg samler de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Nasri mot West Ham Fabregas mot Newcastle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Mon tro hvor vi hadde havnet på tabellen om alle disse hadde gått inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Mon tro hvor vi hadde havnet på tabellen om alle disse hadde gått inn Vi hadde vunnet. Ganske klart også, tror jeg. Det var flere aviser som laget sak om det for noen uker siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Mon tro hvor vi hadde havnet på tabellen om alle disse hadde gått inn http://www.dagbladet.no/2011/05/05/sport/fotball/premier_league/16424554/ Her er artikkelen som viser at vi hadde vunnet PL flere runder før slutt, dersom alle stangskudd hadde gått inn. Dette gjelder også stangskudd for alle de andre lagene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Vi hadde vunnet allerede med tre runder igjen. Og det er ikke bare hvis alle arsenal sine stolpeskudd hadde blitt mål, men om stolpeskudd hadde telt som mål for alle klubbene i Premier League hadde vi vunnet med tre runder igjen.. Legg ut videoen når du er ferdig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 Arshavin mot WBA hjemme Arshavin mot WBA borte (innlegget gikk i stolpen, van Persie kranglet inn returen) Arshavin mot Wolves borte van Persie mot Wigan hjemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 16, 2011 Author Report Share Posted June 16, 2011 Takker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 Kan røpe at denne videoen kommer i løpet av morgendagen for de som er interessert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomarild Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Er ikke helt sikker, men hadde ikke Koscielny ett treff i tverrliggeren på en corner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Er ikke helt sikker, men hadde ikke Koscielny ett treff i tverrliggeren på en corner? Husker det også, burde ha vært mål da han var alene. Var mot et av storlaga. Chelsea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Var det ikke Liverpool da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 Jepp, hjemme mot Liverpool. Den er med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Ft3UtWqEElE Fikk ikke med samtlige treff, hadde dessverre ikke ork til å grave fram de to-tre som eventuelt skulle mange. Enjoy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Er så utrolig frustrerende å se så mange stolpeskudd, når man tenker på hvor mye poeng og seiere man kunne fått om ikke stanga hadde vert i veien. Ikke minst frustrerende for spilleren også. Men uansett, filmen er bra laget. Får +1 fra meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.