Jump to content

Ukens bruker


Arsenalboy93

Hvilken type kåring ønsker du?  

12 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hei!

 

Som ny moderator, tenker jeg gå ta opp igjen denne tråden! Den første utdelingen av den prestisje tunge prisen skjer Søndag kl 20.00.

 

Alle har lov til å stemme, men det skal kun stå brukernavn og eventuellt noen gode ord om selve bruker, på stemmeseddelen(altså innlegget) . Om innlegget innholdet noen form for kritisering av andre brukeres valg, vill innlegget bli slettet. Dette for å greie å holde orden, med andre ord dette er ingen tråd for diskusjon.

 

For dem som har lyst til å stemme skjer det kUN mellom lørdag og søndag kl 19.00.

 

Det vill bli kåret en 1. plass, en 2. plass og en 3. plass, på grunnlag av stemmene som har kommer inn.

 

Vurderingens kriterier:

  • kvalitet er bedre enn kvantitet
  • Brukern skal kunne greie å uttrykke sin mening på en god måte
  • Brukeren skal ikke ha rakket ned på andre brukere

Om noen har flere kriterier, er det bare å komme med dem.

 

 

Håper dere ser på dette som et positivt innspill!

 

 

Mvh Birger

Link to comment
Share on other sites

Endelig en som stemte, herlig :D !

Regner med at de fleste venter til i morra med å stemme , men synes allikevel at det er urovekkende få som har stemt.

mellom lørdag og søndag kl 19.00.
Tolker det dit hen at det ikke er lov å stemme før Lørdag klokka 19.00. Mulig det er derfor folk er avventende :D
Link to comment
Share on other sites

Tolker det dit hen at det ikke er lov å stemme før Lørdag klokka 19.00. Mulig det er derfor folk er avventende :D

 

Oj :D, takk for infoen, jeg mener selvfølgelig at kåringen starter lørdag og slutter søndag kl 19.00.

Link to comment
Share on other sites

For å gjøre "ukens bruker" litt mer attraktiv har jeg nå, sendt en forespørsel til ansvarlig redaktør i Gunnerspost og spurt om det hadde vært noen mulighet for at vinnerne av kåringen kan få sitt navn nevnt i Gunnerspost!

 

Så bare å stemme folkens! Om du har vært lite på forumet eller mye, spiller ingen rolle, bare du har en mening om hvem du mener har vært den beste forumisten denne uka!

Link to comment
Share on other sites

Er jo ikke rart at denne er lite attraktiv. For der første er det få som bruker lørdagskveldene sine til å stemme, og for det andre er det lite grunnlag å stemme etter (bare fem-seks dager).

 

Om du har vært lite på forumet eller mye, spiller ingen rolle, bare du har en mening om hvem du mener har vært den beste forumisten denne uka!

Selvfølgelig spiller det en rolle? Hva er vitsen da? Hvis man ikke har vært aktiv, er det jo ikke vits å stemme.

 

Foreslår heller en månedens bruker-kåring.

Link to comment
Share on other sites

Er jo ikke rart at denne er lite attraktiv. For der første er det få som bruker lørdagskveldene sine til å stemme, og for det andre er det lite grunnlag å stemme etter (bare fem-seks dager).

Selvfølgelig spiller det en rolle? Hva er vitsen da? Hvis man ikke har vært aktiv, er det jo ikke vits å stemme.

 

Foreslår heller en månedens bruker-kåring.

 

Nå kommer det vel litt an på definisjonen aktiv her da. Med lite aktiv mener jeg at man kanskje har vært inne på forumet 3-4 ganger i løpet av uka, kanskje ikke skrevet noe, men lest så si alt. Etter min mening har man da godt nok grunnlag til å kunne stemme og det var det jeg prøvde å få frem med det innlegget

 

Når det gjelder å heler ha en månedens kåring, er det selvfølgelig en mulighet, selv om min personlig mening om dette, er alt det blir for lagt mellomrom mellom kåringen. Vi kan gjerne ta en diskusjon på dette, men håper det er greit om vi venter med dette til etter kl 20.00( i dag) slik at vi får unagjort denne ukens kåring først.

Link to comment
Share on other sites

Min stemme går til Stefan B på grunn av følgende faktorer:

 

-stor aktivitet

-innleggene hans er meget godt skrevet, og er både analytiske og informative.

-han er rett og slett en god debattant som ikke lar seg rive med i usaklige diskusjoner.

 

Stå på mann, og fortsett slik!

Link to comment
Share on other sites

"Ukens bruker" uke 18

 

 

 

1. plass: Stefan B

Gode ord, sakt om brukern:

  • stor aktivitet
  • Inleggene hans er meget godt skrevet, og er både analytiske og informative
  • Han er rett og slett er god debattant som ikke lar seg rive med i usaklige diskusjoner

 

 

2. plass:QuekeettyViokav, TheLegend, Hulken og Dannialdo.

 

 

 

Bare å gratulerer Stefan B med tittelen "ukens bruker: uke 18".

Han vil få sitt navn nevnt i en ny spalte, i The Gunnerspost. Fortsatt litt usikker på hvordan det blir, men har fått bekreftet av ansvarlig redaktør i Gunnerspost, at denne spalten vil bli å se i neste utgave av bladet.

Link to comment
Share on other sites

Greit da kan vi ta opp igjen diskusjonen, "månedens bruker", "ukens bruker" eller en "14 dagers bruker"?

 

Tror månedens bruker kommer til å bli vanskelig. Det er ikke lett å huske tilbake på gode innlegg som ble skrevet for 30 dager siden. Ukens bruker tror jeg vil funke mye bedre. Mye lettere å avgi stemme.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke mulig at du, TheLegend kan, for hver uke, lage en liste med avstemning der brukere kan stemme på hvilken bruker dem mener er ukens bruker ?

 

Tenkte slik at du laget en liste, og så kunne du lagt til brukere som andre mener fortjener navnet sitt der. Men det blir avansert.

 

Uansett hvordan du vil gjøre det, så stå på ! :)

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke mulig at du, TheLegend kan, for hver uke, lage en liste med avstemning der brukere kan stemme på hvilken bruker dem mener er ukens bruker ?

 

Tenkte slik at du laget en liste, og så kunne du lagt til brukere som andre mener fortjener navnet sitt der. Men det blir avansert.

 

Uansett hvordan du vil gjøre det, så stå på ! ;)

 

Tror jeg skjønte hva du mente :). Mener du at jeg skal lage en sånn poll, hvor jeg legger til brukere, så det blir enklere å stemme?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...