Jump to content

Ukens bruker


Arsenalboy93

Hvilken type kåring ønsker du?  

12 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det letteste systemet ville egentlig å hatt et slags "like" system hvorav moderatorene kunne gått igjennom og sjekket hvor mange "gode" innlegg en bruker har og deretter satt opp en liste utifra dette.

 

Dog må vel forumet få en revamp for at dette skal kunne fungere, men ærlig talt så vet jeg ikke hvor stor jobb det er mtp. at jeg ikke vet et fnugg om hvordan man skriver kildekoder for et forum (eller en nettside for den saks skyld ;))

 

 

 

Uansett gledelig å vinne ukens bruker! Takker for stemmene :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 8 2011, 10:12 PM) 223813[/snapback]

Det letteste systemet ville egentlig å hatt et slags "like" system hvorav moderatorene kunne gått igjennom og sjekket hvor mange "gode" innlegg en bruker har og deretter satt opp en liste utifra dette.

 

Dog må vel forumet få en revamp for at dette skal kunne fungere, men ærlig talt så vet jeg ikke hvor stor jobb det er mtp. at jeg ikke vet et fnugg om hvordan man skriver kildekoder for et forum (eller en nettside for den saks skyld ;))

Uansett gledelig å vinne ukens bruker! Takker for stemmene :)

 

Dette hadde vært en mulighet, men da må forumet først få denne liker funksjonen på plass. Dette er noe jeg som moderator kan ta opp med resten av "styret" :P her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

En mulighet, er jo at jeg lager en liste pågrunnlag av hvem som har vært best aktiv. Men, da blir det utrolig mye jobb om det er månedens bruker vi bestemmer oss for. Blir det ukens/"Den beste brukeren de siste to ukene",skal jeg klare å holde styr på alle tallene. Jeg skal selvfølgelig prøve med "månedens bruker", om det er den som går av med seier men, da må dere være inneforstått med at det er en god del jobb og at det enklere kan forekomme feil.

 

Er dette en grei ide?

Link to comment
Share on other sites

Greit, der kom den siste stemmen som gjør at det er månedens bruker som går av med seieren! Kommer tilbake med et skikkelig opplegg senere, men om vi skal få kåringen med i neste utgave av Gunnerspost må kåringen være avsluttet den 25 mai.

 

Jeg vil også sette opp Stefan B som måneds bruker i April, som en kompensasjon for at seieren hans i "ukens bruker" ikke ble tellende, om det ikke kommer store protester på dette selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...