Jump to content

2011.03.08 Barcelona B


Mr Chapman

Recommended Posts

Og hvordan skal man forvente at f.eks. RvP skal få gjort noe som helst når ballen bor på vår banehalvdel? Skal han løpe ned og hente den selv? De gangene han får en pasning så er det en langpassning alene mot 3 mann.

 

Nei RvP kan absolutt ikke klandres for noe anna enn det gule han får.

 

Fabregas er preget av alvoret alternativ skaden han sannsynligvis spiller med.

 

Diaby.. er han der? Jøss... inn med Denilson.

RvP kan ikke klandres for målet men han jobber for dårlig.

Han løper ikke i bakrom og klarer ikke møte ball.

MC og Dansken er bedre på og møte ballen.

Når vi sliter som vi gjør så må man som enslig spiss jobbe litt mer, mener jeg!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Synes også Rosicky er god, et annet alternativ er å sette inn Arsha for Cesc og ta Rosicky i Cesc sin posisjon da Tomas jobber bakover også.. Nasri opp på vingplassen til Rosicky og Arshavin over på venstre

 

 

Ikke det værste forslaget jeg har sett ikveld. GOOD ONE!

Link to comment
Share on other sites

Og hvordan skal man forvente at f.eks. RvP skal få gjort noe som helst når ballen bor på vår banehalvdel? Skal han løpe ned og hente den selv? De gangene han får en pasning så er det en langpassning alene mot 3 mann.

 

Nei RvP kan absolutt ikke klandres for noe anna enn det gule han får.

 

Fabregas er preget av alvoret alternativ skaden han sannsynligvis spiller med.

 

Diaby.. er han der? Jøss... inn med Denilson.

+1!

 

Tror vi bør ha litt is i magen. Forventet vi å styre kampen på Camp Nou? Er vi så naive? Litt mer presisjon, innsats og prøve å flytte laget, spesielt vingene, litt høyere tror jeg kan være det som må til!

Kampen ender 2-2! Come on, you Gooners! B)

Link to comment
Share on other sites

det måtte jo komme et freak goal...

 

Spørsmålet er hvordan man reagerer på dette... JEg er redd stundens alvor preger gutta og at vi klapper sammen som et korthus.

 

Jeg håper dog at vi satser fremover og kjører hardt i gjenvinningsfasen. Vi må ta dem på sitt eget spill

Link to comment
Share on other sites

Greit å snakke om at vi skal bytte ut den og den, men fakta er at vi har brukt et bytte alt og må tenke nøye gjennom hva vi gjør. Et bytte kan en gjøre snart, og da tipper jeg at det blir i de offensive rekkene (Arsh kommer inn) det siste bytte må vi vente med. Scorer vi og det blir 1-1 må vi gjerne ha inn noe defansivt på slutten, scorer vi ikke må vi satse mer offensivt på slutten. Vi kan gjøre et bytte, men holde igjen på det neste.

Link to comment
Share on other sites

RvP kan ikke klandres for målet men han jobber for dårlig.

Han løper ikke i bakrom og klarer ikke møte ball.

MC og Dansken er bedre på og møte ballen.

Når vi sliter som vi gjør så må man som enslig spiss jobbe litt mer, mener jeg!!!

Ja for lite fart og alternativer framover.

Vi må raskere vinne metre framover.

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt mulig. Vi møter eit bedre lag rett og slett, men vi kan snu dette B)

 

Skuffer over at vi ikkje startar med russaren vår, å spele omtrent uten kontringsspelarar blir vanskelig borte mot Barca. Vi må kunne klare å true Barca meir!

Link to comment
Share on other sites

RvP kan ikke klandres for målet men han jobber for dårlig.

Han løper ikke i bakrom og klarer ikke møte ball.

MC og Dansken er bedre på og møte ballen.

Når vi sliter som vi gjør så må man som enslig spiss jobbe litt mer, mener jeg!!!

 

Selvsagt skal en enslig spiss jobbe - problemet er at selv en enslig spiss på ha noe å jobbe med! Se på bevegelsen rundt RvP de gangene han får et oppspill og får det ned på gressmatta - det er NULL bevegelse. Han må spille bakover, og da går det galt..

Link to comment
Share on other sites

Greit å snakke om at vi skal bytte ut den og den, men fakta er at vi har brukt et bytte alt og må tenke nøye gjennom hva vi gjør. Et bytte kan en gjøre snart, og da tipper jeg at det blir i de offensive rekkene (Arsh kommer inn) det siste bytte må vi vente med. Scorer vi og det blir 1-1 må vi gjerne ha inn noe defansivt på slutten, scorer vi ikke må vi satse mer offensivt på slutten. Vi kan gjøre et bytte, men holde igjen på det neste.

Veloverveide refleksjoner, godt du holder roen.

Link to comment
Share on other sites

Få Bendtner inn han har mest fart og best i lufta til å lage problemer for Barca bakover.

 

Sett Van Persie som hengene spiss i stede, da tror jeg Barca for mere problemer bakover

Ja en 442 formasjon med Dansken og RvP på topp hadde kanskje skapt litt problemer

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...