Jump to content

2011.01.08 Leeds United H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

For mange bortkjemte supportere her? Hvordan tror dere fotball fungerer?

 

Championship er en lavere divisjon ja, men den er krevende. De trår skikkelig til i alle dueller og kjemper seg gjennom kampene. Skal vi vinne mot Leeds må vi være fokusert, ettersom Leeds er et godt lag. Mulig vi har mulighet til å slå Leeds med mange mål på en god dag, men det har vi mulighet til mot Wigan og, men skjer det?

 

For meg syns jeg det et ganske drøyt og spesielt og snakke om laget sitt på den måten. Jeg klarer iallefall ikke slenge for mye drit om noe jeg elsker så høyt..

Flott. Da kan vi avslutte denne diskusjonen og konsentrere oss om kampen takk

Link to comment
Share on other sites

For mange bortkjemte supportere her? Hvordan tror dere fotball fungerer?

 

Championship er en lavere divisjon ja, men den er krevende. De trår skikkelig til i alle dueller og kjemper seg gjennom kampene. Skal vi vinne mot Leeds må vi være fokusert, ettersom Leeds er et godt lag. Mulig vi har mulighet til å slå Leeds med mange mål på en god dag, men det har vi mulighet til mot Wigan og, men skjer det?

 

For meg syns jeg det et ganske drøyt og spesielt og snakke om laget sitt på den måten. Jeg klarer iallefall ikke slenge for mye drit om noe jeg elsker så høyt..

 

Og konstruktiv kritikk er lov, så lenge man har sine grenser. :)

Ser du en annen kamp enn jeg gjør? Laget VIL ikke vinne, det ser man på lagånden og kroppshodningen. I 2.omgang har det vært 3-0 i sjanser. TIL LEEDS!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 8 2011, 03:20 PM) 213844[/snapback]

Tror nok vi ender opp uten mål i dag også. Hvor lenge siden sist er det vi spilte to kamper hjemme uten å score et mål forøvrig? Noen som vet?

 

Arshavin burde taes av og Vela burde få spille på venstre.

Enig. Mye rot fra russeren idag igjen

Link to comment
Share on other sites

arsenal sender spillere som ramsey og watt på lån. det er noe spesielt, da deres ferdigheter overgår eboue og denilson noe enormt.

 

blir fryktelig lei av å se på arsenal prøve veggspill og gjennombruddspasninger inne i 16 meteren. må alt gjøres så forbannet vanskelig bestandig?

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 8 2011, 03:20 PM) 213844[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Tror nok vi ender opp uten mål i dag også. Hvor lenge siden sist er det vi spilte to kamper hjemme uten å score et mål forøvrig? Noen som vet?

 

Arshavin burde taes av og Vela burde få spille på venstre.

 

Enig. Mye rot fra russeren idag igjen

 

Han har jo vært slik hele sessongen bare et par kamper han har vært go

Link to comment
Share on other sites

Han kunne heller tatt ut Arshavin, men Roscky har vært svak han også

 

Han har da ærlig talt vært langt langt bedre enn Arshavin. Jobber hardere gjør han også.

 

Forøvrig er hele laget impotente mot å score mål virker det som.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...