Jump to content

2011.01.08 Leeds United H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Ros når ros fortjenes, ris når ris fortjenes! Blir teit om man skal være likegyldige til at laget sitt driter seg ut!

Ja, men det idiotiske innlegget ditt tilsier jo at vi har rykket ned fra Football League Two.

 

Støtt laget når dem vinner, støtt laget når dem taper. Eller fuck off.

Link to comment
Share on other sites

nå mener jeg at wenger bør gjøre minimum 2 bytter umiddelbart!

 

Han burde skjønne at vi ikke kan fortsette med Bendtner på kant iallfall!

 

Fabregas for Song ja. Hvorfor Wenger? Song og Fabregas har helt klart en veldig god forståelse, ta heller ut Denilson!

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det idiotiske innlegget ditt tilsier jo at vi har rykket ned fra Football League Two.

 

Støtt laget når dem vinner, støtt laget når dem taper. Eller fuck off.

Hvis du har null følelser når laget ditt driter seg ut mot et Championshiplag, er det ve heller du som skal finne deg noe annet å gjøre!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har null følelser når laget ditt driter seg ut mot et Championshiplag, er det ve heller du som skal finne deg noe annet å gjøre!

Han har da tydeligvis følelser for klubben som ikke en enkeltkamp kan endre? Om vi taper 5-0 idag vil jeg aldri kalle laget mitt er drittlag, jeg er frustrert for hva som skjer, men det er lenge igjen og vi er et bra lag med en dårlig dag.

Link to comment
Share on other sites

Der burde det vært 0-2! Hiv inn et par spillere som VIL vinne, takk!

 

Arshavin vil tydeligvis ikke vinne!

 

Heldigvis har vi Szczesny i mål sier jeg bare.

 

Få ut Chamakh og send innpå Walcott eller Vela, vi trenger en skikkelig kantspiller! Sleng gjerne på begge to for min del!

Link to comment
Share on other sites

Chamakh har vært elendig, i likhet med Arshavin. bendtner har vært best av de tre fremme.

 

Fy, Arshavin er virkelig ræææææææææææææææææv!!!!!!!!!!!!

Selv om Chamakh har vært svak så kunne vi trenge hodestyrken hans der framme

Link to comment
Share on other sites

For mange bortkjemte supportere her? Hvordan tror dere fotball fungerer?

 

Championship er en lavere divisjon ja, men den er krevende. De trår skikkelig til i alle dueller og kjemper seg gjennom kampene. Skal vi vinne mot Leeds må vi være fokusert, ettersom Leeds er et godt lag. Mulig vi har mulighet til å slå Leeds med mange mål på en god dag, men det har vi mulighet til mot Wigan og, men skjer det?

 

For meg syns jeg det et ganske drøyt og spesielt og snakke om laget sitt på den måten. Jeg klarer iallefall ikke slenge for mye drit om noe jeg elsker så høyt..

 

Og konstruktiv kritikk er lov, så lenge man har sine grenser. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...