Jump to content

Fifa11


Legend14

Recommended Posts

Se det, ny fifa utgave som lover mye godt. Kjøpt det idag, sitter bare å venter på at arbeidsdagen skal ta slutt ;)

 

Men fikk en tanke, hvorfor ikke legge ut de nick`ene folk bruker på online play, så vi kan legge hverandre til og spille mot hverandre. Husker ikke mitt nick i farta så det må jeg komme tilbake til...

 

Fant ingen steder jeg tenkte å poste dette, så hvis det er en lignende topic så er det bare å flytte\slette denne...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Har testet det nye fifa 11 de siste dagene og synes spillet er meget bra,er likavel etpar ting som irriterer meg endel.

Synes bruken av fordel til tider er litt tilfeldig,men det som irriterer meg mest er offside dømmingen som til tider er helt bak mål..kunne unnlatt å blåse offside i mange tilfeller hvor motstander ikke får ball og vi har full kontroll i bakre rekker+at det ofte blåses på spillere som ikke er med i spillet,men men :)

Ellers så synes jeg de faller litt tilbake på samme feilen som i fifa 10,,hvor det var altfor lett å skåre med chip over keeper.

Dette hadde de fikset på i fifa world cup,men nå er det etter mitt syn litt tilbake til game synder.

Men som sagt,alt i alt så er jeg veldig fornøyd..

 

Spiller på 360 og nick er Cyclobs :)

Link to comment
Share on other sites

Fifa 11 er et kjempespill ! meget bra laget, og er gøy når man kan være spillende manager eller bare være en spiller som spiller seg fra en unggutt til manager for en storklubb !

Eneste jeg ikke liker er at farten på spillere er dårlig laget. Da jeg spillte isted, så spillte jeg PL kamp mot bolton på vanskelighetsgraden profesjonell, og i virkeligheten parkerer jo Walcott en eller annen bolton forsvarer. Men ikke faen om jeg fikk løpt fra han med Walcott, altså hvordan skal man klare å holde walcott på fart og samtidig klare å takle ham gullrent ? Og pasningene og å styre spilleren syns jeg er litt dårlig, får ikke gå akkurat der jeg vil, og samme med pasning. Men ellers er spillet veldig realistisk og bra jobbet med!

 

Lurer på hva PES 2011 kommer med, kan bli gøy å se hvordan dem sitt spill er.

 

Heter Jee10, spille gjerne onlinekamper. :)

Xbox 360

Link to comment
Share on other sites

Ser klare forbedringer med FIFA 11. Har ikke spilt så veldig mye enda, men det kommer nok B)

 

Veldig sløvt av EA Sports å ikke fått rettet opp feilen med Squillaci. Samme problem var visstnok på FIFA 10 også.

 

Merker ellers at bevegelsene på spillerne og særtrekk på mange av stjerne kommer godt fram.

Enig i at løpeduellene på raske spillere kontra treiginger virker litt urealistisk. Walcott løper jo fra mange av disse MED ball.

 

Noen kaller det kanskje juks, men jeg tillatet meg å endre en del skills på Arsenal-spillerne på et nivå jeg mener er mer riktig. Ikke nødvendig at jeg setter alle til å være bedre, men justerer opp og litt ned der jeg mener de har bommet litt med kvalitetene. Føler at jeg kjenner Arsenal-spillerne såpass godt at det ble "riktig" :P

Eksempler: Nasri er bedre enn det de har satt han som, mens Koscielny og Squallaci burde ligge på et mer likt nivå en de gjør som default. Wilshere jo nå bedre enn f.eks. Eboue og Denilson og fikk seg et løft.

Samtidig er det noe ujevnt når det kommer til Stamina. Selvfølgelig alt etter hvor mye man bruker turbo og spillerens posisjon på banen, men når var f.eks. en Fabregas i form utkjørt etter 60 min., mens mange andre på laget holder lenger?

Sånne småting tillot jeg meg å justere uten at det nødvendigvis gjør det store utslaget, men det føles mer riktig :D

Link to comment
Share on other sites

Ser klare forbedringer med FIFA 11. Har ikke spilt så veldig mye enda, men det kommer nok B)

 

Veldig sløvt av EA Sports å ikke fått rettet opp feilen med Squillaci. Samme problem var visstnok på FIFA 10 også.

 

Merker ellers at bevegelsene på spillerne og særtrekk på mange av stjerne kommer godt fram.

Enig i at løpeduellene på raske spillere kontra treiginger virker litt urealistisk. Walcott løper jo fra mange av disse MED ball.

 

Noen kaller det kanskje juks, men jeg tillatet meg å endre en del skills på Arsenal-spillerne på et nivå jeg mener er mer riktig. Ikke nødvendig at jeg setter alle til å være bedre, men justerer opp og litt ned der jeg mener de har bommet litt med kvalitetene. Føler at jeg kjenner Arsenal-spillerne såpass godt at det ble "riktig" :P

Eksempler: Nasri er bedre enn det de har satt han som, mens Koscielny og Squallaci burde ligge på et mer likt nivå en de gjør som default. Wilshere jo nå bedre enn f.eks. Eboue og Denilson og fikk seg et løft.

Samtidig er det noe ujevnt når det kommer til Stamina. Selvfølgelig alt etter hvor mye man bruker turbo og spillerens posisjon på banen, men når var f.eks. en Fabregas i form utkjørt etter 60 min., mens mange andre på laget holder lenger?

Sånne småting tillot jeg meg å justere uten at det nødvendigvis gjør det store utslaget, men det føles mer riktig :D

 

Dette har jeg vanligvis gjort i vært eneste FIFA spill, selv om det ikke var så lett i FIFA 08-10 siden man da ikke kunne endre spillere fritt slik som man kan nå i FIFA 11. Så dette var en meget meget gledelig ny funksjon av EA for meg iallfall B)

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ikke henger helt med. Kjøpte Fifa 10 (PS3) for noen måneder siden, men sliter seriøst med å vinne kamper. Rett slett litt for vanskelig for en halvgammel gubbe. Sist jeg kjøpte et Fifa-spill, var versjonen som kom i 99 (PC). En versjon der Dennis Bergkamp preget coveret. Nå blir jeg uvel når Rooney nok en gang preger coveret.

 

På 99-utgaven var det mulig å spille bra kamper ganske fort. På Fifa 10 sliter jeg seriøst. Får gjøre noen nye forsøk på Fifa 10 senere.

 

Takke meg til actionspill enn så lenge. :P

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ikke henger helt med. Kjøpte Fifa 10 (PS3) for noen måneder siden, men sliter seriøst med å vinne kamper. Rett slett litt for vanskelig for en halvgammel gubbe. Sist jeg kjøpte et Fifa-spill, var versjonen som kom i 99 (PC). En versjon der Dennis Bergkamp preget coveret. Nå blir jeg uvel når Rooney nok en gang preger coveret.

 

På 99-utgaven var det mulig å spille bra kamper ganske fort. På Fifa 10 sliter jeg seriøst. Får gjøre noen nye forsøk på Fifa 10 senere.

 

Takke meg til actionspill enn så lenge. :D

 

hehe...Mye har skjedd siden FIFA 99. Det er helt sikkert! :P

 

Begynn på enkleste nivå og spill mot dårlige lag først så du blir vant til spillet og kontrollene. Spill enkelt med sikre pasninger og avslutninger så klarer du å kjapt å gruse disse lagene.

Så kjører du heller på med bedre motstandere, høyere vanskelighetsgrad og finter osv. etterhvert.

 

Som Wilshere sier... Øvelse gjør mester! B)

 

 

FIFA 11 skuffer stort. Mye som har blitt forverret siden 10ern.

 

hmm...kan ikke si meg enig her, Imers.

 

Hva syns du er værre enn FIFA 10?

Link to comment
Share on other sites

hehe...Mye har skjedd siden FIFA 99. Det er helt sikkert! :D

 

Begynn på enkleste nivå og spill mot dårlige lag først så du blir vant til spillet og kontrollene. Spill enkelt med sikre pasninger og avslutninger så klarer du å kjapt å gruse disse lagene.

Så kjører du heller på med bedre motstandere, høyere vanskelighetsgrad og finter osv. etterhvert.

 

Som Wilshere sier... Øvelse gjør mester! B)

hmm...kan ikke si meg enig her, Imers.

 

Hva syns du er værre enn FIFA 10?

 

Kjøpte spillet til PC da utgaven for PC tar mye kortere tid å laste, kjøre høyere og penere grafikk en hva konsollene klarer. Tidligere så kjøpte jeg Fifa 06 til Fifa 10 på Xbox.

 

Fifa 11 syntes jeg virker som Fifa 10, bare med oppdaterete spillegrupper. Det EA reklamerer med vdr. Personality+ og blah blah har jeg ikke sett mye til. Alt i alt et festlig spill, og jeg spiller 2-3 kamper om dagen online (av og til flere).

 

NB! Jeg lurer på om de som har satt stats på spillerne i årets utgave har noe mot arsenal. Bortimot samtlige spisser fra 4,5 og 5 stjerne lag løper fra forsvaret vårt med ballen i beina. Walcott har ikke hastigheten han har i virkeligheten, noe jeg ikke akkurat får til å stemme.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

 

Hva syns du er værre enn FIFA 10?

Om det er bedre eller dårligere enn Fifa 10 er jeg usikker på, men det er dårligere enn VM-spillet.

Og jeg har nesten gitt opp å spille live. Har spilt 8 kamper (4-1-3), og i hver eneste kamp er det slik at de jeg spiller mot har raskere spillere. Når jeg kommer alene mot keeper, tar motstanderen meg igjen lett, og når jeg er i forsvar, løper jeg enten saktere, eller i beste fall like raskt som dem. Fatter ikke hvorfor det er sånn - noen som har peiling?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

PS3 - kontrolleren er helt umulig å spille med. L2 og R2 er jo helt løse, samt at de analoge spakene er altfor løse de også. Kommer nettopp fra en Fifaturnering hvor det ble spilt på ps3 og jeg spilte mot en som jeg hadde grusa på 360, men kontrolleren gjorde at pasningene gikk i hytt og pine.

Link to comment
Share on other sites

PS3 - kontrolleren er helt umulig å spille med. L2 og R2 er jo helt løse, samt at de analoge spakene er altfor løse de også. Kommer nettopp fra en Fifaturnering hvor det ble spilt på ps3 og jeg spilte mot en som jeg hadde grusa på 360, men kontrolleren gjorde at pasningene gikk i hytt og pine.

 

Feil. Det at du ikke er så vant med kontrollen gjorde at pasningene gikk i hytt og pine. Sier nesten seg selv at de som er vant med PS3 får en fordel mot deg. :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...