Jump to content

Kyle Bartley


termax

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Hmmm, tja! Er det ett sted det er vanskelig å slå igjennom som unggutt i Arsenal så er det vel på stopperplassen. Det tror jeg både Senderos og JD kan skrive under på. I et så vaklevorent lag som vi tidvis er defensivt og med så mange forskjellige firere så skal det godt la seg gjøre at han presterer godt for oss. Kolo Toure klarte det i ung alder, men det var i et suverent lag, og han hadde farten til å rette opp egne feil. Syns nok ikke vi skal håpe på å se han i år.

Link to comment
Share on other sites

Tillater meg en dobbeltpost nå.

 

Den vanligvis seriøse @jamiedalton82 twitret nettopp følgende:

 

Arsenal's defensive ranks could be bolstered as Mark Guidi of Radio Clyde reports that Kyle Bartley will be sent back to Arsenal this week. Bartley returning would be nothing to do with injuries, just Rangers financial predicament.
Link to comment
Share on other sites

Hvis han returnerer fra lån så kommer han garantert ikke til å få noe særlig med spilletid. Vet ikke hva det er med Bartley, men Wenger virker rett og slett ikke å være villig til å ta en sjanse på gutten selv om han viser potensiale.

Link to comment
Share on other sites

Koscielny skal visstnok være klar til helga, men vet jo selvfølgelig aldri. Er jo tross alt en Arsenalspiller. Ser bare ikke at Bartley blir prioritert over Djourou og klarer heller ikke å se at Wenger spiller Bartley og Djourou sammen i midtforsvaret hvis Gibbs blir skadet eller Koscielny er ute litt lenger enn forventet da Miquel tidligere har virket å være høyere rangert i Wenger sine øyne enn Bartley. Min mening er at enten så må Bartley satses på enten som fjerdevalg (eller i det minste femtevalg) eller så må han få lov til å forlate klubben hvis han ønsker det.

Link to comment
Share on other sites

Å fått inn Bartley nå hadde vært perfekt hvis Wenger velger å bruke han foran Djourou, siden jeg tror han og Koscielny hadde blitt en spennende kombinasjon av fart, muskler og taklingskraft. Hvis man i tillegg velger å bruke Sagna og Vermaelen på hver sin backplass så hadde laget fått 4 solide forsvarsspillere, men alikevell spillere som fint kan bidra fremover på banen, både fra backplass og løp gjennom pressledd ved en av midtstopperne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Beklager dobbelpost, men:

 

Blir skrevet en del på twitter nå, og det kan se ut som Bartley er på tur tilbake til Arsenal, eller "Home" som han sier selv. Først skrev Kyle Bartley dette: 'What a day already. #getmehome'

 

Før SkySportsNews fulgte opp med: 'Breaking news - Sky sources: Rangers administrators reject players' wage proposal.'

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se denne Bartley i kamp :) Har troen på at han blir en framtidig leder bak der.

Vil påstå at gutten allerede er langt bedre enn en Djourou selv om jeg syns at JD i form er hakket over(Da er han klasse i tillegg..), men spiller seg vel ikke akkurat inn på et Arsenal-lag med Mertesacker, Vermaelen og Koscielny om vi ikke har mye skader,

Link to comment
Share on other sites

Møtte Thomas Kind Bendiksen, som spilte i Rangers fram til Desember i fjor, i dag på et treningssenter her i Harstad. Han hadde bare lovord å komme med angående Kyle Bartley. En spiller han var sikker på ville komme til å lykkes i Premier League. Han var også sikker på at framtida hans kom til å være på stopperplassen, tiltross for at han har spilt mye på midtbanen og på back for Rangers. Han ble plassert på midtbanen fordi Rangers visstnok mente han hadde for bra pasningsfot til å spille på stopperplass. Han er også en av de aller sterkeste i klubben og framstod som veldig profesjonell.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...