Jump to content

Kyle Bartley


termax

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Betyr dette at Djourou er på vei ut? Jeg tolker det slik,

 

Leste en artikkel i går om Djourou hvor han benektet at han var på vei ut og at alle ryktene var feil. Så tviler på det. Er nok som Orakelet sier bare som en erstatter for en Squillaci som forhåpentligvis forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

 

Leste en artikkel i går om Djourou hvor han benektet at han var på vei ut og at alle ryktene var feil. Så tviler på det. Er nok som Orakelet sier bare som en erstatter for en Squillaci som forhåpentligvis forsvinner.

Var en del twitring om Miquel på lån til West Ham eller West Brom på Twitter i går om jeg ikke husker feil, Squillacci tror jeg blir vanskelig å bli kvitt desverre..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sky Sports sier Bartley er på medisinsk test hos Swansea nå og at en låneavtale for kommende sesong er ferdigforhandlet. Tror han får mer ut av å spille mye der fremfor å sitte på benken hos oss. Og det vil svare på mange spørsmål i forhold til hvor god han egentlig er.

Link to comment
Share on other sites

Swansea deal complete. Very happy.. Was an extremely tough decision for me to leave arsenal, but felt the time was right...

 

 

Swansea offered me an opportunity.. And I'm extremely excited to start my career here, will always be thankful to arsenal for my education..

 

Was told my chances of game time this year would be limited, and as an ambitious young player I wanted to play in the premiership...

 

Now I'm here I will give 100% for Swansea. Thankyou everyone who has been behind me. New chapter for me.. And I can't wait. Kyle

 

https://twitter.com/kylebartley22

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt det der. Trodde han skulle få sjansen i år.

Er da langt mer lovende enn Djourou noen gang kan bli og Squallaci er jeg bare forundret over fortsatt er i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Han vil spille mye, men holder ikke Arsenal-nivå (enda). Da er det fornuftig å selge istedenfor å komme med enda ett utlån. Skjønner at han ikke vil slite benken istedenfor å spille fast for Swansea.

 

Har en følelse av at Wenger rangerer Miquel høyere også.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt det der. Trodde han skulle få sjansen i år.

Er da langt mer lovende enn Djourou noen gang kan bli og Squallaci er jeg bare forundret over fortsatt er i Arsenal.

 

Enkelt og greit: Nei. Bartley var et greit talent, men Djourou er og var milevis foran hva Bartley noen gang har vist frem..

Link to comment
Share on other sites

Kanskje man endelig får jaget Eastmond på dør?

 

Hah! Den gutten blir man ikke kvitt så lett. Har hørt rykter om at han selv forhandler kontraktene sine, men at ingen skjønner et skvip av hva han mener. :P

 

(Les twitteren hans for å skjønne mer :P)

Link to comment
Share on other sites

Han vil spille mye, men holder ikke Arsenal-nivå (enda). Da er det fornuftig å selge istedenfor å komme med enda ett utlån. Skjønner at han ikke vil slite benken istedenfor å spille fast for Swansea.

 

Har en følelse av at Wenger rangerer Miquel høyere også.

Viktig at vi har fått gode videresalgsklausuler her. Swans sitt forsvar med Bartley og Chico blir nok bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...