Jump to content

2010.08.7 Legia B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 7 2010, 05:39 PM) 202890[/snapback]

Der ble det 2-0. Fabianski driter på draget på en corner igjen.. hvordan Wenger ikke skjønner at vi trenger en ny keeper er for meg helt rart. Til å være et "geni" så har han mangel på innsikt til tider.

 

Ser heller Szczesny enn Fabianski iallfall, til og med Mannone.

 

At Wenger ser ut til å gå inn i en sesong med Fabianski i mål etter hva vi har sett de siste årene er etter min mening årsak nok til å få sparken. Han har heller ikke gjort noe som helst som skal forbedre det defensive. Forhåpentligvis så vil vi fortsette med å skåre flere mål enn motstanderen.

 

Flott av Chamakh!

Link to comment
Share on other sites

En ting er iallfall sikkert, og det er at jeg håper Szczesny kommer inn i pausen. Dette er iallfall en kamp hvor han får noe å gjøre i motsetning til andre kamper, samtidig har Walcott vært utrolig svak sammen med samtlige av Arsenal spillerne utenom Nasri, Chamakh og Sagna..

Link to comment
Share on other sites

Så god som Nasri fremstår for øyeblikket, så er det UMULIG å ikke forvente at han kommer til å få en garantert plass i førstellveren denne sesongen. Viser virkelig klasse utpå der, og er vel den eneste Arsenal spilleren bortsett fra Chamakh som ikke er under pari.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Vi må ikke BARE fokusere på Fabianski her, se hvor DÅRLIG forsvaret vårt er... Se på midtbanen.. alle skuffer hittil...

Men ja, bra vi får den i trynet før Søndag neste uke:)

 

Riktig. Fabianski er som han pleier å være men midtbanen blir for "lettvekt".For lite press på ballfører og dårllige til å dekke løpene til Clichy. Walcott er utrolig dårlig men synes Nasri og Chamakh har vært positive. Frimpong gjør en del bra men får for lite støtte på midtbanen under possesion.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er like dårlig som kvaliteten til ATVO. Helt forferdelig midtbanespill. Jeg mener det er her problemet ligger i dag. Vi mister ballen gang etter gang etter gang(Walcott, Rosicky, Frimpong, Wilshere). På dødballer er vi like dødfødte som vanelig. Helt håpløst. Fabianski er ikke god nok til å være førstevalg. Håper Teck9 kommer inn og bare viser han er førstekeeper nå i andre omgang. Rosicky kan ikke spille venstre ving desverre går seg for mye bort. Frimpong er reservelags kvalitet i dag. Lurer på hva Wenger tenker nå. Jeg tenker hvertfall ny defensiv midtbanespiller, ny keeper og ekstra stopper. Nasri og Chamack eneste som for godkjent

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Om vi vinner serien med Almunia eller Fabianski bakerst så skal jeg springe fra ene enden av Sotra til den andre i en sånn der teletubie drakt som alle har......

 

Da jeg eier og driver skobutikk så skal vi spandere et par Rockport sko på deg :)

Link to comment
Share on other sites

Tro det eller ei, den dårligste spilleren i første er faktisk Vermaelen. Involvert i samtlige mål, selv om jeg ikke har sett nok av målene til å vurdere i hvor stor grad han er skyldig.

 

Clichy med en del positive løp framover, nesten at han kommer i gode posisjoner flere gange. Nasri uten tvil vår beste. Chamakh kommer i mange gode scoringspossjoner, men spillerne er ikke gode nok til å mate han. Frimpong skal ikke ha skyld for at midtbanen ikke fungerer offensivt til tider. Sagna med en herlig takling før det første målet.

Link to comment
Share on other sites

Nasri viser igjen at han er hakket hvassere enn resten av laget.

Utrolig slett forsvarsspill. Svak midtbane,men Frimpong er ok.

Fabianski er like god som alltid.

Kjøper ikke Wenger en keeper før Poolkampen forstår jeg ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har en god stream? :)

Vi skal egentlig ikke diskutere streams i kamptråder, men la gå nå som det er pre-season,

 

Den er polsk, men uten tvil den streamen med best kvalitet: sop://broker.sopcast.com:3912/11028

Du trenger sopcast!

Link to comment
Share on other sites

Vi skal egentlig ikke diskutere streams i kamptråder, men la gå nå som det er pre-season,

 

Den er polsk, men uten tvil den streamen med best kvalitet: sop://broker.sopcast.com:3912/11028

Du trenger sopcast!

Beklager, glemte meg.

 

Men takk for stream!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...