Shellshock Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Dette er ingenting å lure på.. send et bud i retning Tyskland asap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Hvis det stemmer at vi kan få han får 6mill så ser jeg på dette som sansynlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Ja, for Guds skyld, JAAA! 6 mill ville vært en utrolig bra pris (Koscielny kosta vel 10! ). Make it happend. Det ville endret min syn på mye av det skjer i klubben om dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Så så så - våkne nå folkens - ut av drømmeland. Det ryktes at Wenger har "mistet" sjekkheftet, og at banken ikke kan utstede nytt før etter 31. august. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 6 millioner pund for Mertesacker?! Jeg tviler sterkt på at det stemmer, men hvis det stemmer er det et røverkjøp uten like. Sleng 6,5 mill på bordet pronto, selv om han kanskje ikke passer helt inn i Arsenal er det en no brainer og lav risiko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Kjenner jeg Wenger rett har han allerede slengt inn oppvarmingsbudet på 3 mill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Oppvarming? Det er det endelige budet det.. også får de bli enige med oss om at det er det beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Virker som om Per faktisk er på vei, mange medier som melder om det nå, både kicker.de og BBC med flere. Liker det jeg hører! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyclobs Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 http://www.skysports.com/story/0,,11095_7138743,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Virker som om Per faktisk er på vei, mange medier som melder om det nå, både kicker.de og BBC med flere. Liker det jeg hører! Har oensket med Cahill i lengre tid, men Per er et minst like bra alternativ. Om ikke bedre! Jeg hadde nesten glemt at Per fortsatt var der ute... 'Krysser fingre' Link to comment Share on other sites More sharing options...
kellman Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Hvis det skjer så er jeg meget positiv til det. Liker Per, men om han passer inn i Premier League er et annet spørsmål. Han er isåfall i riktig alder, har rikelig med erfaring, er en leder og kan stille med hele 198 cm. Cahill ser ut som en tapt kamp, så da er ikke Mertesacker det værste kjøpet vi kunne gjort. Nå mangler bare M'Vila og Sneider Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Hvis det skjer så er jeg meget positiv til det. Liker Per, men om han passer inn i Premier League er et annet spørsmål. Han er isåfall i riktig alder, har rikelig med erfaring, er en leder og kan stille med hele 198 cm. Cahill ser ut som en tapt kamp, så da er ikke Mertesacker det værste kjøpet vi kunne gjort. Nå mangler bare M'Vila og Sneider Positivt og hva vi trenger baki der. En bauta av en tysker med 75 landskamper som kan tette godt igjen for oss. Ryktene går fra Sky at han har godtatt kontraktforslaget og passert den medisinske testen. Dette er det kjøpet jeg liker best så langt. http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7139349,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Står at vi har fått han nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted August 31, 2011 Author Report Share Posted August 31, 2011 Tror Mertesacker blir et kvalitetskjøp! No må vi ha inn Fab og Nasri replacements Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.