Jump to content

Per Mertesacker


pacman

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Virker som om Per faktisk er på vei, mange medier som melder om det nå, både kicker.de og BBC med flere. Liker det jeg hører!

Har oensket med Cahill i lengre tid, men Per er et minst like bra alternativ. Om ikke bedre! Jeg hadde nesten glemt at Per fortsatt var der ute... 'Krysser fingre'

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skjer så er jeg meget positiv til det. Liker Per, men om han passer inn i Premier League er et annet spørsmål. Han er isåfall i riktig alder, har rikelig med erfaring, er en leder og kan stille med hele 198 cm. Cahill ser ut som en tapt kamp, så da er ikke Mertesacker det værste kjøpet vi kunne gjort. Nå mangler bare M'Vila og Sneider :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skjer så er jeg meget positiv til det. Liker Per, men om han passer inn i Premier League er et annet spørsmål. Han er isåfall i riktig alder, har rikelig med erfaring, er en leder og kan stille med hele 198 cm. Cahill ser ut som en tapt kamp, så da er ikke Mertesacker det værste kjøpet vi kunne gjort. Nå mangler bare M'Vila og Sneider :)

 

Positivt og hva vi trenger baki der. En bauta av en tysker med 75 landskamper som kan tette godt igjen for oss.

 

Ryktene går fra Sky at han har godtatt kontraktforslaget og passert den medisinske testen.

Dette er det kjøpet jeg liker best så langt.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7139349,00.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...