Jump to content

VM 2010


Gooner For Life

Recommended Posts

Liker heller ikke Italia, men jeg syns virkelig at Arsenal framstår som en sutrete gjeng (ikke for å være frekk) hvis vi skal gå å være sur på Chiellini nå. Og jeg vil ikke at vår klubb skal framstå slik.

 

Sorry ass, hvis jeg såra deg, eller noe. ;)

 

Jeg vil bare holde en god tone med alle her inne, du har ikke "såra" meg, men følte at du hissa deg litt opp på meg :P .

Men alikevel, så tror jeg at et afrikansk lag som f. eks Elfenbenskysten eller Ghana kan komme litt langt.

Brazil tok over 1. plassen på FIFA rankingen for noen dager siden, Spania ligger da på andre.

Håper Brazil kommer til å spille festfotball med masse leking og triksing og slikt, er jo extremt gøy å se når dem tar utrolige finter, og trikser seg forbi spillere. :)

Link to comment
Share on other sites

Håper Spania eller England tar det. Spania spiller fin fotball og har mange sympatiske og fantastiske spillere, og England har eg alltid likt. Bare synd det ikke er noen Arsenal spillere som er med til å sette sitt preg på det engelskelandslaget lenger.

 

Håper Hellas og Portugal ryker på hue ut i gruppespillet.

Er ikke Walcott med i troppen? Eller, de er vel ikke bestemt enda kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Er ikke Walcott med i troppen? Eller, de er vel ikke bestemt enda kanskje?

Troppen er ikke tatt ut enda, men trur og håper at han får være med. Men uasett er det vel ikke han som kommer til å sette sitt største preg på et England spekket med stjerner.

Link to comment
Share on other sites

Walcott blir nok tatt ut, satt å så på et program her om dagen hvor det var intervju med Walcott og Capello. Walcott var ydmyk som vanlig. Men Capello gikk ut å sa Walcott var en av hans viktigste spillere, og en av favourittspillerne hans, og at han kom til være viktig i vm osv. Så trur av den grunn det skal litt til at walcott blir utelatt

Link to comment
Share on other sites

Satt og tenkte litt på det franske landslaget og lurer på hvordan dette laget hadde gjort det i VM:

Lloris

Sagna - Gallas - Silvestre - Clichy

Diaby - Vieira - Flamini - Nasri

Anelka - Henry

tror ikke de hadde gjort det så aller værst.

 

 

Eller hva med dette? :)

Lloris

Sagna - Gallas - Silvestre - Clichy

Nasri - Coquelin - Diaby - Traore

Sunu - Henry

Link to comment
Share on other sites

Mener at jeg leste et sted at frist for innsending av tropp til VM er 1. Juni. Noen som kan bekrefte?

 

Treningstropper på 23-35 spillere er lov. Før den 11. Mai skal alle land ha meldt inn en tropp på minimum 23 spillere og maksimum 30 spillere hvor det MÅ være 3 keepere, hvor drakt nr.1 skal tildeles en av keeperene og resten av draktene skal være fra nr.2 til nr. 23. Ellers er det ingen føringer på spillerdrakter.

 

Siden VM starter 11.6 skal alle 23-mannstropper være meldt inn FØR denne dagen. En kan IKKE under noen omstendigheter ta ut spillere til denne endelige 23-mannstroppen, hvis de IKKE opprinnelig var i den 30-mannstroppen en tok ut innen 11.mai!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Da er vel de fleste nasjonene sagt hvem som er i troppen.

Som kjent ble ikke Walcott med i troppen. Men han må imponere litt bedre, og bli bedre med ball, samt få litt styrke i kroppen.

England kommer til å miste en god og lynhurtig angriper, som er farlig oppspillspunkt på kontringer.

Link to comment
Share on other sites

Endlig er det klart for 1 måned med en sammenhengende fotball fest :P , det beste vi Arsenal suportere kan håpe på er at gutta våre ikke pådrar seg skader! som ofte skjer under slike begivenheter ;)

 

Arsenal spillere som skal delta:

Mexico: Carlos Vela

Frankrike: Abou Diaby, Bacary Sagna og Gael Clichy

Nederland: Robin Van Persie

Kamerun : Alex Song

Danmark: Nicklas Bendtner

Efelbeinkysten: Emanuell Eboue

Spania: Cesc Fabregas

Sveits:Philippe Sederos

 

Har jeg glemt noe?

Store skuffelser for oss ,er vel at vi ikke for se Samir Nasri og Theo Walcott, for meg er dette trist, tror de hadde hatt noe og tilføre i VM! ;)

 

Min personlige favoritt er Nederland og jeg håper de kan gå hele veien til finalen!

Link to comment
Share on other sites

Endlig er det klart for 1 måned med en sammenhengende fotball fest ;) , det beste vi Arsenal suportere kan håpe på er at gutta våre ikke pådrar seg skader! som ofte skjer under slike begivenheter :P

 

Arsenal spillere som skal delta:

Mexico: Carlos Vela

Frankrike: Abou Diaby, Bacary Sagna og Gael Clichy

Nederland: Robin Van Persie

Kamerun : Alex Song

Danmark: Nicklas Bendtner

Efelbeinkysten: Emanuell Eboue

Spania: Cesc Fabregas

Sveits:Philippe Sederos

 

Har jeg glemt noe?

Store skuffelser for oss ,er vel at vi ikke for se Samir Nasri og Theo Walcott, for meg er dette trist, tror de hadde hatt noe og tilføre i VM! ;)

 

Min personlige favoritt er Nederland og jeg håper de kan gå hele veien til finalen!

 

Gallas er vel med og? :P

Link to comment
Share on other sites

Følte man kunne slenge ut noen tanker rundt VM-spillet, kanskje se om man faktisk treffer på noen av antagelsene også!

 

Her er mine tips:

Toppscorer: Robin Van Persie

Gull: Spania

VM's flopper: Portugal(ut i gruppespillet), Frankrike (ut i 8 dels finalen)

VM's beste spillere: Xavi, Rooney, Ribery, Messi, Afellay

VM's nykommere: Javier Hernandez (Mexico), Simon Kjær (Danmark)

Lengstnående Afrikanske lag: Elfenbenskysten

VM's kjedeligste: Italia

VM's mest underholdene: Nederland

Gullkorn fra kommentatorer:

- "Hva er det Bendter har prestert å gjøre??? Han klarer å feie ballen ut av STADION på åpent mål???"

- "Drogba ruller kraftig rundt på gresset etter en sammenkomst med Melo, har må det ha skjedd noe grusomt!" Reprisen viser at det faktisk ikke var kontakt

- Rooney skårer og skal feire målet: "Det ser faktisk ut som om Wayne ikke får av seg skjorta dere? En stor mann, bokstavelig talt!"

- Ronaldo fyrer av et frispark langt over mål. "Duppen var tilstede, men det var jaggu ikke Ronaldo!"

 

Føy på andre hvis dere har noen fine

Link to comment
Share on other sites

Følte man kunne slenge ut noen tanker rundt VM-spillet, kanskje se om man faktisk treffer på noen av antagelsene også!

 

Her er mine tips:

Toppscorer: Robin Van Persie

Gull: Spania

VM's flopper: Portugal(ut i gruppespillet), Frankrike (ut i 8 dels finalen)

VM's beste spillere: Xavi, Rooney, Ribery, Messi, Afellay

VM's nykommere: Javier Hernandez (Mexico), Simon Kjær (Danmark)

Lengstnående Afrikanske lag: Elfenbenskysten

VM's kjedeligste: Italia

VM's mest underholdene: Nederland

Gullkorn fra kommentatorer:

- "Hva er det Bendter har prestert å gjøre??? Han klarer å feie ballen ut av STADION på åpent mål???"

- "Drogba ruller kraftig rundt på gresset etter en sammenkomst med Melo, har må det ha skjedd noe grusomt!" Reprisen viser at det faktisk ikke var kontakt

- Rooney skårer og skal feire målet: "Det ser faktisk ut som om Wayne ikke får av seg skjorta dere? En stor mann, bokstavelig talt!"

- Ronaldo fyrer av et frispark langt over mål. "Duppen var tilstede, men det var jaggu ikke Ronaldo!"

 

Føy på andre hvis dere har noen fine

Hahaha! Fantastisk morsomme sitater, som jeg ikke tviler et sekund på at vi virkelig kommer til å oppleve også! :) Skal litt senere i dag komme med mine tips, men tror ikke jeg skal legge til så mange gullkorn, da det blir vanskelig å toppe dine! B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...