Jump to content

VM 2010


Gooner For Life

Recommended Posts

Da er det litt over 50 dager igjen til VM går av stabelen, denne gang i Sør-Afrika.

Flere eksepsjonelle lag er med å deltar, de beste fra hvert gruppespill som ble spillt tidligere.

 

Jeg gleder meg noe så hinsides, og når de beste kampene skal gå på TV2 HD og Viasat4 så blir det bar bedre, var redd for at TV2Sport og Viasat Fotball skulle få vise de beste lagene. Men det skjer ikke heldigvis.

Det er flere favoritter til å vinne VM, men den som står som nummer EN er vel Spania, som topper FIFA rankingen av internasjonale lag. Også Brasil, Nederland, Tyskland, England, Argentina er vel gode nok til å vinne, men drømmescenarioet er vel finale mellom Brasil og Spania.

 

Hvem tror dere vinner dette prestisjetunge mesterskapet?

Jeg holder en kanpp på Spania, men det er fort gjort at andre kan vise seg og være en god kandidat til å vinne.

 

Favorittlagene mine iår, blir Nederland og England, til dem er ute, så holder jeg med Brazil og Spania.

 

Hva tror dere om årets mesterskap? :D

 

-GFL

Link to comment
Share on other sites

Da er det litt over 50 dager igjen til VM går av stabelen, denne gang i Sør-Afrika.

48 :D

 

Håper danskene gjør det bra. I tillegg har jeg sansen for Nederland og spania på sitt beste og håper disse lagene gjør det bra. Ellers er det alltid morsomt når afrikanske lag slår til og overrasker.

Ellers blir det morsomt å se hva Armando får til med Argentina.

Og hva skal man si om england? De rykker vel på straffer en gang. Mot Tyskland? :P

 

Kjenner gleden er på vei nå. Bare synd det ikke blir tid til å lese den siste uka før eksamen.

Link to comment
Share on other sites

1.plass: Brasil

2.plass: England

3.plass: Spania

 

Er ikke sikker på at Englang kommer på pallen i år, de har ikke vært spesielt overbevisende de siste mesterskapene(for å si det mildt). Tipper at Spania og Nederland gir Brasil kamp om gullet i år :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Spania tar pokalen hjem!

Tapende finalist tror jeg blir Italia, mens jeg tror England tar en etterlengtet bronsemedalje mot Nederland :D

 

Sitter med en følelse av at de Sør-Amerikanske lagene skuffer..

Link to comment
Share on other sites

Herregud... Chiellinis takling på van Persie var faen ikke mye stygg. Er jo ikke Juventus-forsvarens feil at vår spiss ikke tåler noe som helst.

Må si meg enig der... Akkurat den taklingen var ikke særlig stygg.... Men utrolig uheldig siden RvP var i god form da det skjedde...

Link to comment
Share on other sites

har en formening om at tyskland vil gjøre et meget godt vm. ser ikke bort fra at de tar medalje. lag som brasil, argentina, spania, nederland, england, portugal, italia og tyskland, bør jo ha ambisjoner om medalje. tror og håper at tyskland og england imponerer. håper portugal og italia ikke strekker til, og tar en frankrike...

Link to comment
Share on other sites

Herregud... Chiellinis takling på van Persie var faen ikke mye stygg. Er jo ikke Juventus-forsvarens feil at vår spiss ikke tåler noe som helst.

 

Var såpass at han klarte å holde RvP utenfor banen i et par måneder så.

Sier ikke at den var på lik linje som Shawcross og Taylor, så ta det med ro.

Link to comment
Share on other sites

Var såpass at han klarte å holde RvP utenfor banen i et par måneder så.

Sier ikke at den var på lik linje som Shawcross og Taylor, så ta det med ro.

 

Det var en helt vanlig takling. Og det er RVP som ikke tåler en dritt.

 

At du skal begynne å rakke ned på Italia bryr jeg meg lite om, men å dra inn denne taklingen/situasjonen som et eksempel er totalt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Trosser faren for det å bli upopulær - men jeg holder med Italia. Aner egentlig ikke hvorfor, det er bare blitt sånn. Jeg mæda helt når vi vant sist gang, noe av det villeste jeg har vært borti. Jeg er også en stoooor fan av Chiellini - og mener som de fleste her at det absolutt ikke var noen stygg takling. Håper mitt lag, de regjerende mestrene kliner til og knuser all motstang og tar "Pokaln hjem" enda en gang!

Link to comment
Share on other sites

Trosser faren for det å bli upopulær - men jeg holder med Italia. Aner egentlig ikke hvorfor, det er bare blitt sånn. Jeg mæda helt når vi vant sist gang, noe av det villeste jeg har vært borti. Jeg er også en stoooor fan av Chiellini - og mener som de fleste her at det absolutt ikke var noen stygg takling. Håper mitt lag, de regjerende mestrene kliner til og knuser all motstang og tar "Pokaln hjem" enda en gang!

 

Skal ikke rakke ned på deg eller noe sånt, men hvordan kan du like en gjeng med klyser som Totti, Materazzi, De Rossi, Toni osv?

De filmer, de klager og syter, de spytter etc. Jeg klarer bare ikke like et sånt lag, men fin fotball spiller de, det skal de ha :)

Link to comment
Share on other sites

Det viktigste for min del er vi ikke får noen skader på noen av spillerne våre og at vi blir vitne til mye god fotball. Spania er nok favoritten til å vinne og jeg tror kun et ultra defensivt og kynisk lag vil klare å ta dem. Umoralske Portugal håper jeg flopper, og så får vi se om Demoenech endelig får sparken dersom ikke Frankrike gjør det bra. Wenger har også antydet at han kommer til å kjøpe spillere før VM. Dermed kan det hende at vi får et nærmere gjensyn med spilleren(e) før han/de engang har spilt for oss.

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke rakke ned på deg eller noe sånt, men hvordan kan du like en gjeng med klyser som Totti, Materazzi, De Rossi, Toni osv?

De filmer, de klager og syter, de spytter etc. Jeg klarer bare ikke like et sånt lag, men fin fotball spiller de, det skal de ha smile.gif

 

Hehe, ser poenget ditt. Har heller egentlig ikke noe godt svar, men jeg har alltid digga disse spillerene. Totti er en knallbra fotballspiller, det samme er De Rossi - sett bort i fra deres usportsligheter. Dessuten er det som du sier, de spiller fantastisk fin fotball! Mye god teknikk i det laget.

Link to comment
Share on other sites

Trosser faren for det å bli upopulær - men jeg holder med Italia. Aner egentlig ikke hvorfor, det er bare blitt sånn. Jeg mæda helt når vi vant sist gang, noe av det villeste jeg har vært borti. Jeg er også en stoooor fan av Chiellini - og mener som de fleste her at det absolutt ikke var noen stygg takling. Håper mitt lag, de regjerende mestrene kliner til og knuser all motstang og tar "Pokaln hjem" enda en gang!

 

Du skal jo selfølgelig få holde med det laget du liker, alle skal få lov til det uten at noen skal begynne å ta helt av pga. det.

Link to comment
Share on other sites

Det var en helt vanlig takling. Og det er RVP som ikke tåler en dritt.

 

At du skal begynne å rakke ned på Italia bryr jeg meg lite om, men å dra inn denne taklingen/situasjonen som et eksempel er totalt latterlig.

 

De fleste her vet hvordan Italia spiller, dømmer ikke dems spillestil bare pga. skaden til van Persie.

Spytting, filming, klaging å syting, frekke. Selv om du er en erfaren bruker her inne, så trenger du ikke rakke ned på mindre erfarne brukere. Men greit nok at du sier at det ikke var en stygg takling, men å kalle andre brukernes meninger latterlige som er mindre erfarne og nystartede på dette forumer syns jeg er barnslig.

Link to comment
Share on other sites

De fleste her vet hvordan Italia spiller, dømmer ikke dems spillestil bare pga. skaden til van Persie.

Spytting, filming, klaging å syting, frekke. Selv om du er en erfaren bruker her inne, så trenger du ikke rakke ned på mindre erfarne brukere. Men greit nok at du sier at det ikke var en stygg takling, men å rakke ned på brukere som er mindre erfarne og nystartede syns jeg er barnslig.

 

Syns ikke akkurat det var å rakke ned på deg, men er enig i at språkbruket blir litt vel. En får bare prøve å holde en god tone gjennom, og slutte å kalle andres meninger for latterlige etc.

Link to comment
Share on other sites

1. Danmark

2. Spania

3. Nederland

 

Digger at Bendtner går ut i media og sier at de skal ta det hjem, og at han blir toppskårer kommer til å digge meg noe helt sinnsykt :) Alltid likt Danmark, men tror ikke det er realistisk at de vinner, selvom det hadde vært ufattelig gøy! Jeg synes Spania ser sterke ut, og unner Cesc den pokalen, før han tar "bøtta" med oss neste år ;) Nederland og er ett lag som spiller leken fotball, med teknisk gode spillere, umulig og ikke like. Håper på ett av disse tre, men skal ikke klage om England eller Frankrike tar det heller

Link to comment
Share on other sites

1. Danmark

2. Spania

3. Nederland

 

Digger at Bendtner går ut i media og sier at de skal ta det hjem, og at han blir toppskårer kommer til å digge meg noe helt sinnsykt <_< Alltid likt Danmark, men tror ikke det er realistisk at de vinner, selvom det hadde vært ufattelig gøy! Jeg synes Spania ser sterke ut, og unner Cesc den pokalen, før han tar "bøtta" med oss neste år :D Nederland og er ett lag som spiller leken fotball, med teknisk gode spillere, umulig og ikke like. Håper på ett av disse tre, men skal ikke klage om England eller Frankrike tar det heller

Så lenge Hellas ryker ut tidlig så skal eg være fornøyd :(

Link to comment
Share on other sites

De fleste her vet hvordan Italia spiller, dømmer ikke dems spillestil bare pga. skaden til van Persie.

Spytting, filming, klaging å syting, frekke. Selv om du er en erfaren bruker her inne, så trenger du ikke rakke ned på mindre erfarne brukere. Men greit nok at du sier at det ikke var en stygg takling, men å kalle andre brukernes meninger latterlige som er mindre erfarne og nystartede på dette forumer syns jeg er barnslig.

 

Liker heller ikke Italia, men jeg syns virkelig at Arsenal framstår som en sutrete gjeng (ikke for å være frekk) hvis vi skal gå å være sur på Chiellini nå. Og jeg vil ikke at vår klubb skal framstå slik.

 

Sorry ass, hvis jeg såra deg, eller noe. :D

Link to comment
Share on other sites

Håper Spania eller England tar det. Spania spiller fin fotball og har mange sympatiske og fantastiske spillere, og England har eg alltid likt. Bare synd det ikke er noen Arsenal spillere som er med til å sette sitt preg på det engelskelandslaget lenger.

 

Håper Hellas og Portugal ryker på hue ut i gruppespillet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...