Orakelet Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Håper RvP er den som får den plassen ja... Chamakh kan få en billett av meg til marocco Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Chamakh bankers:lol: Ja, han er garantert på laget. Selvsagt. Om jeg er enig i at han skal spille betyr jo ingenting. Jeg skulle gjerne sett Bendtner på laget i stedet for Chamack. Men det skjer ikke;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Det virker som vi har et stort behov for å redusere størrelsen på førstelagstroppen, usikkert av hvilken grunn. Så mange av de nest beste er enten lånt ut, solgt eller på vei ut. Slik situasjonen er nå har vi bruk for Eboue, Clichy, Bendtner, Bartly, Vela, Nasri og til og med Denilson. Alle disse kan greit erstattes som enkelspillere, men i sum så er/blir troppen veldig svekket. Har klubben et stort behov for å redusere lønnskonstnadene? Det rimer ikke helt, men særdeles merkelig at alle disse har forlatt oss eller vil forlate oss uten at forsterkninger på tilsvarende plasser hentes inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Håper rett og slett vi har fått ned lønnskostnadene ved å selge spillerne så vi kan gi våre beste bedre kontrakter og hente inn nye toppspillere på gode kontrakter, erfaringen tilsier noe annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.