Runcie McAdams Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Stekeovnen min steker skjevt. Både inne i ovnen og på stekeplatene. Er det noen her som vet hva dette kommer av, og om det er mulig å fikse det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Sjekk med vater og rett opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Stekeovnen min steker skjevt. Både inne i ovnen og på stekeplatene. Er det noen her som vet hva dette kommer av, og om det er mulig å fikse det? Er komfyren gammel, Runkie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Er komfyren gammel, Runkie? Jeg ventet på ett innlegg fra deg i denne tråden Tusmo, ikke fordi jeg tror du interesserer deg i komfyrer men heller for at du alltid trenger en grunn for å skrive Runkie :-) Herlig BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted March 13, 2010 Author Report Share Posted March 13, 2010 Godt spørsmål Tufsmo.. Tror vi kjøpte den komfyren da vi flyttet.. Ikke nå sist gang, men den før det igjen.. Kanskje fra 2003 eller noe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Good old Arsenal Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Sjekk med vater og rett opp. Det blir sikkert dyrt å rette opp golvet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Hadde jeg vært deg hadde jeg heller gått for en ny og billig komfyr, istedenfor å sløse bort penger på å reparere det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Det blir sikkert dyrt å rette opp golvet. Kan jo ta en enklere løsning: tilpass små kvadrater av for eksempel hobby-plater og plasser de under komfyren slik at den kommer i vater Link to comment Share on other sites More sharing options...
Good old Arsenal Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Kan jo ta en enklere løsning: tilpass små kvadrater av for eksempel hobby-plater og plasser de under komfyren slik at den kommer i vater Men då vert komfyren skeiv i forhold til kjøkkendisken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Godt spørsmål Tufsmo.. Tror vi kjøpte den komfyren da vi flyttet.. Ikke nå sist gang, men den før det igjen.. Kanskje fra 2003 eller noe... Da bør det ikke være noe galt med selve komfyren, Runkie, siden sju år ikke er noen alder for en komfyr. Vil likevel ikke utelukke at den kan ha blitt skadet på grunn av flere flyttinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Kan jo ta en enklere løsning: tilpass små kvadrater av for eksempel hobby-plater og plasser de under komfyren slik at den kommer i vater Vanligvis kan man bare justere benene på selve komfyren også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted March 13, 2010 Author Report Share Posted March 13, 2010 Steker seriøst en komfyr skjevt pga at den står på et skjevt gulv? Trodde vaskemaskinene hadde monopol på å måtte stå i vater... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.