Jump to content

Carlton Cole


Fabulous

Recommended Posts

The Sun har servert rykter om at Carlton Cole er på vei til Arsenal, samtidig går det rykter om at Zola jobber med å hente Marlon Harewood tilbake til West Ham. Det er uten tvil en mulighet for at Cole kan komme til Arsenal, en spennende spiller i mine øyne!

 

Carlton Cole?

 

Marlon Harewood tilbake til West Ham?

 

Enda det er The Sun så tror jeg det kan være hold i disse ryktene!

Link to comment
Share on other sites

The Sun har servert rykter om at Charlton Cole er på vei til Arsenal, samtidig går det rykter om at Zola jobber med å hente Marlon Harewood tilbake til West Ham. Det er uten tvil en mulighet for at Cole kan komme til Arsenal, en spennende spiller i mine øyne!

 

Charlton Cole?

 

Marlon Harewood tilbake til West Ham?

 

Enda det er The Sun så tror jeg det kan være hold i disse ryktene!

 

Regner med du mener Carlton Cole? ;)

Link to comment
Share on other sites

Absolutt en spennende spiller, men er han ikke like skadeutsatt som van Persie? Han er jo en veldig komplett spiss, og jeg tror han kan bli bra som midtspiss. Men er det noe vi ikke har behov for så er det nok en skadeutsatt spiss. Han er i tillegg engelsk, men jeg vil ikke si det kun er positivt for oss. Som vi vet så presses jo prisene opp bare pga nasjonaliteten. Man kan heller ikke si at det er noe negativt å betale et par millioner ekstra for å få "riktig" nasjonalitet. Det kryr jo ikke av engelskmenn i førsteellveren vår.

Link to comment
Share on other sites

Absolutt en spennende spiller, men er han ikke like skadeutsatt som van Persie? Han er jo en veldig komplett spiss, og jeg tror han kan bli bra som midtspiss. Men er det noe vi ikke har behov for så er det nok en skadeutsatt spiss. Han er i tillegg engelsk, men jeg vil ikke si det kun er positivt for oss. Som vi vet så presses jo prisene opp bare pga nasjonaliteten. Man kan heller ikke si at det er noe negativt å betale et par millioner ekstra for å få "riktig" nasjonalitet. Det kryr jo ikke av engelskmenn i førsteellveren vår.

 

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så viktig med engelskmenn i laget jeg. Er de gode nok, så er de selvfølgelig velkomne. Kan man få andre som er like gode til en billigere penge, så bør de prioriteres. Carlton Cole til £9 mill høres ikke så gærnt ut det.

 

Blir Bendtner spilleklar i løpet av nær framtid så ønsker jeg ikke en ny spiss i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Ikke jeg heller. Men jeg synes det er viktig at vi beholder nasjonaliteten vår. Vi er trossalt fra England. Ofte er det engelskmennene som har det siste lille som skal til for å vinne jevne kamper der det er fysikken og kulturen som spiller inn. Jeg ønsker flere engelskmenn, men ikke til enhver pris.

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg satt meg inn i framtidige regelendringer angående spillere og nasjonalitet i klubbene, men skulle det bli noe kvotebegrensning er jo greit å være forberedt med å ha litt flere britiske spillere i troppen. Vi har jo også kjøpt mer britiske unggutter de siste årene noe jeg tror er bevisst fra Wengers side.

 

Ang. Carlton Cole.

En stor og sterk sterk spiss som har scoret bra med mål for West Ham i år før skaden og selv om han ikke er noen storscorer ser han jo ut til å prestere bra. Anser han som en bedre spiller nå enn når han var i Chelsea og diverse utlånsklubber.

 

Det idèelle hadde nok vært å lånt en spiss siden vi egentlig har mange nok, men jeg er positiv til et Carlton Cole-kjøp så lenge det ikke blir over £10 mill. og tross litt bekymring rundt skadehistorikken hans.

Desverre tror jeg han fort kan bli benkesliter eventuelt til neste sesong hvis vi har spillere som Bendtner, Van Persie, Eduardo, Walcott og Arshavin skadefri.

 

Uansett..skal vi kjøpe en spiss spørs det nok om èn må selges også.

Link to comment
Share on other sites

Carlton Cole ja TAKK!! min personlige mening er at Carlton cole er bedere en Bendtner og tror faktisk han kunne gjort det greit som midtspiss i Arsenal en litt anderledes type en de vi har ;) jeg krysser fingrene, når vi først er innom West Ham, jeg drømmer om Robert Green har virkelig sans for han,

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg satt meg inn i framtidige regelendringer angående spillere og nasjonalitet i klubbene, men skulle det bli noe kvotebegrensning er jo greit å være forberedt med å ha litt flere britiske spillere i troppen. Vi har jo også kjøpt mer britiske unggutter de siste årene noe jeg tror er bevisst fra Wengers side.

 

Jeg kan vanskelig forestille meg at fotballen får igjennom regler som diskriminerer folk fra EØS området. Ergo skal det ikke ha noe å si om det er en engelskmann eller portogiser vi kjøper. Regler om egenproduserte spillere oppfyller vi jo også, vi kjøper unge gutter og trener dem opp i vår egen ungdomsavdeling. Ergo blir de egenproduserte, de i tillegg til de lokale guttene som kommer gjennom samme avdeling.

Link to comment
Share on other sites

The Sun har servert rykter om at Charlton Cole er på vei til Arsenal, samtidig går det rykter om at Zola jobber med å hente Marlon Harewood tilbake til West Ham. Det er uten tvil en mulighet for at Cole kan komme til Arsenal, en spennende spiller i mine øyne!

 

Charlton Cole?

 

Marlon Harewood tilbake til West Ham?

 

Enda det er The Sun så tror jeg det kan være hold i disse ryktene!

Et berg av muskler hadde passet fint inn i dagens Arsenal stall. Men da blir nok veien til fast plass for Eduardo, Bendtner, Walcott eller Vela veldig lang.

Link to comment
Share on other sites

Eduardo har begynt å score jevnt og trutt, og jeg tror han bare kommer til å bli enda bedre, og med tanke på at Bendtner snart er tilbake såser jeg ingen grunn til å kjøpe en ny spiss.

 

BE

Med tanke på at de to spissene vi da har er Bendtner og Eduardo, som begge er skadeutsatte, tror jeg jeg ville satset på en låneavtale av Cole av denne typen:

 

Betale 4 mill pund for å leie han ut sesongen

Klausul om evt overgangssum på 4-5 mill hvor Arsenal har førsterett å kjøpe til den prisen.

 

På den måten har vi et alternativ om Eduardo eller Bendtner skulle bli skadet, uten at det ville svi så veldig på lommeboken...

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at de to spissene vi da har er Bendtner og Eduardo, som begge er skadeutsatte, tror jeg jeg ville satset på en låneavtale av Cole av denne typen:

 

Betale 4 mill pund for å leie han ut sesongen

Klausul om evt overgangssum på 4-5 mill hvor Arsenal har førsterett å kjøpe til den prisen.

 

På den måten har vi et alternativ om Eduardo eller Bendtner skulle bli skadet, uten at det ville svi så veldig på lommeboken...

 

Tviler på West Ham ville gått med på en sånn deal. De trenger penger.

 

Skal skal vi vel ikke glemme at Vela, Arshavin og delvis også Walcott kan spille på topp.

Link to comment
Share on other sites

Litt morsomt å lese i denne tråden egentlig. Ikke lenge siden man nesten stillte krav om at det skulle handles inn en ny spiss i januar. Spesielt etter at vi klarte "bare" 1-1 mot Burnley. 4 seiere og 12 mål senere, mener de fleste at vi har god nok dekning på spissplass.

Link to comment
Share on other sites

Et berg av muskler hadde passet fint inn i dagens Arsenal stall. Men da blir nok veien til fast plass for Eduardo, Bendtner, Walcott eller Vela veldig lang.

 

Å tenke på utviklingen til spillere har Wenger gjort mye av, på tide å vektlegge laget Arsenal i større grad. Walcott og Vela er for meg ikke sentrale spisser. Og både Bendtner og Dudu kan spille på kant.

 

Vela,Walcott,Arshavin,Nasri (midt også), Rosicky (midt også), Dudu, Bendtner, van Persie, Cole. Dette blir mange spillere å fordele på 3 spissplasser, men jeg mener vi trenger det ! Walcott og Vela er enda nokså uferdige i mine øyne og med de skadeproblemene vi har, mener jeg Cole ville vært en kjempesignering. En stor og sterk targetman som vi har få/ingen av fra før av

Link to comment
Share on other sites

Litt morsomt å lese i denne tråden egentlig. Ikke lenge siden man nesten stillte krav om at det skulle handles inn en ny spiss i januar. Spesielt etter at vi klarte "bare" 1-1 mot Burnley. 4 seiere og 12 mål senere, mener de fleste at vi har god nok dekning på spissplass.

Hvordan leser du det ut fra denne tråden??? Frem til det punktet du skrev var det 5 som var positive til kjøp og fire som var negative til kjøp, og en som var nøytral (Caribo - som mener vi må selge en hvis vi skal kjøpe Cole). Så når du sier at de fleste mener vi har god nok dekning, er det nok litt feil...

Link to comment
Share on other sites

Han snakker vel ikke bare om denne "topicen" her, men også andre. Etter at vi tapte mot chelsea og\eller fikk 1-1 mot Burnley borte osv.

 

Jeg mene at Cole ville vært en kjempesignering. Det jo akkuratt den spilletypen vi mangler.

 

Det sier jo at dansken blir klar om 2 mnd, så det er like greit å hente Cole ass.

Link to comment
Share on other sites

Litt morsomt å lese i denne tråden egentlig. Ikke lenge siden man nesten stillte krav om at det skulle handles inn en ny spiss i januar. Spesielt etter at vi klarte "bare" 1-1 mot Burnley. 4 seiere og 12 mål senere, mener de fleste at vi har god nok dekning på spissplass.

Ja og etter Chelseakampen var det bare å pakke sammen. Sesongen var over, vi var ikke sterke nok, vi måtte handle og vi ville få nok med å klare fjerdeplass.

Og nå er vi med i gullkampen for fullt og stormen tier.

Link to comment
Share on other sites

Litt morsomt å lese i denne tråden egentlig. Ikke lenge siden man nesten stillte krav om at det skulle handles inn en ny spiss i januar. Spesielt etter at vi klarte "bare" 1-1 mot Burnley. 4 seiere og 12 mål senere, mener de fleste at vi har god nok dekning på spissplass.

Det jeg synes er litt morsomt å se er dine bidrag fra da du bestemte deg for å bli positiv. Dine innlegg har siden da konsekvent vært negative ovenfor andre forumister.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

synes CC har mye av det vi trenger på spissplass!

 

men hvis vi kjøper en ny spiss tror jeg også at det er en eller annen av de offensive sine dager som vil være talte når alle blir fitt igjen..

 

men synes ikke vi skal tenke på det, må tenke på denne sesongen og hente en synes jeg, og hvis da f eks bendtner, eduardo, vela eller en eller annen annen vil få lite spille tid f eks neste sesong så får det bare bli som det blir..

denne sesongen har vi mulighet til og kjempe om 3 titler og vi vil stå mye bedre rustet til det med en ny spiss inn.

 

idielt sett tror jeg ville hvert en på lån ut sesongen, men hvis en må vike plass på sikt, ikke meg imot det heller.

Link to comment
Share on other sites

synes CC har mye av det vi trenger på spissplass!

 

men hvis vi kjøper en ny spiss tror jeg også at det er en eller annen av de offensive sine dager som vil være talte når alle blir fitt igjen..

 

men synes ikke vi skal tenke på det, må tenke på denne sesongen og hente en synes jeg, og hvis da f eks bendtner, eduardo, vela eller en eller annen annen vil få lite spille tid f eks neste sesong så får det bare bli som det blir..

denne sesongen har vi mulighet til og kjempe om 3 titler og vi vil stå mye bedre rustet til det med en ny spiss inn.

 

idielt sett tror jeg ville hvert en på lån ut sesongen, men hvis en må vike plass på sikt, ikke meg imot det heller.

 

Husk en ting! i heter Arsenal og vi kommer alltid tilogha skader hehe!!!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg synes er litt morsomt å se er dine bidrag fra da du bestemte deg for å bli positiv. Dine innlegg har siden da konsekvent vært negative ovenfor andre forumister.

 

BE

 

Jeg synes det er helt utrolig at du kommenterer hver eneste post kim legger ut på dette forumet. Når har du tenkt å legge bak deg de barnslige faktene?

Eller så kan du bare prøve å la være å kommentere alt og alle her inne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er helt utrolig at du kommenterer hver eneste post kim legger ut på dette forumet. Når har du tenkt å legge bak deg de barnslige faktene?

Eller så kan du bare prøve å la være å kommentere alt og alle her inne.

Jeg kommenterer nok ikke alle postene til Kim. Jeg kommenterer kun de jeg mener det er verdt å kommentere. Dette er jo ett diskusjonsforum, så det ville være for dumt om jeg ikke fikk lov til å diskutere.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...