Jump to content

Carlton Cole


Fabulous

Recommended Posts

Jeg kommenterer nok ikke alle postene til Kim. Jeg kommenterer kun de jeg mener det er verdt å kommentere. Dette er jo ett diskusjonsforum, så det ville være for dumt om jeg ikke fikk lov til å diskutere.

 

BE

 

Selvfølgelig skal du få lov til å diskutere, men det der er ikke diskusjon. Du gjør det enkelt og greit bare for å irritere han. Men jeg orker ikke en diskusjon over det der, synes bare det var verdt å nevne at det du gjør der er utrolig liten vits.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal du få lov til å diskutere, men det der er ikke diskusjon. Du gjør det enkelt og greit bare for å irritere han. Men jeg orker ikke en diskusjon over det der, synes bare det var verdt å nevne at det du gjør der er utrolig liten vits.

Helt i orden. Din mening er notert ( og arkivert)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ben elfen skal da ha lov til å diskutere med hvem han vil. Kim og ben elfen har åpenbart forskjellige syn på forskjellige ting. Da er det vell naturlig at det ofte blir diskusjon eller "krangel" som mange kaller det. Uten diskusjoner og forskjellige meninger er ikke forumet noe diskusjonsforum. Tenk dere om alle var enige i alt, da hadde det ikke vært noe forum. Folk klager over at det er for lite aktivitet her på forumet, men når det først blir en diskusjon så skal "alle" klage over at det er krangling, og syter over at det er dårlig stemning. Det er disse avbrytende innleggene under en diskusjon, hvor man syter og klager som gjør at forumet er i ferd ved å havne ned på TV nivå, desverre...

 

EDIT: Dette ble fryktelig off topic.

Link to comment
Share on other sites

Ben elfen skal da ha lov til å diskutere med hvem han vil. Kim og ben elfen har åpenbart forskjellige syn på forskjellige ting. Da er det vell naturlig at det ofte blir diskusjon eller "krangel" som mange kaller det. Uten diskusjoner og forskjellige meninger er ikke forumet noe diskusjonsforum. Tenk dere om alle var enige i alt, da hadde det ikke vært noe forum. Folk klager over at det er for lite aktivitet her på forumet, men når det først blir en diskusjon så skal "alle" klage over at det er krangling, og syter over at det er dårlig stemning. Det er disse avbrytende innleggene under en diskusjon, hvor man syter og klager som gjør at forumet er i ferd ved å havne ned på TV nivå, desverre...

 

EDIT: Dette ble fryktelig off topic.

 

Det er jo enkelt og greit ikke en diskusjon!

Det han gjør, gjør han bare for å irritere kim for å starte en krangel, helt unødvendig og det hører ikke hjemme her.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo enkelt og greit ikke en diskusjon!

Det han gjør, gjør han bare for å irritere kim for å starte en krangel, helt unødvendig og det hører ikke hjemme her.

 

Nå kan jeg jo selvfølgelig ikke vite hva hensikten til ben elfen er, men jeg kan ikke se noe antydning til oppfordring av en krangel i hans innlegg. At ben elfen er en diskusjonsglad person har vi vært vitne til mange ganger, og jeg tror ikke innleggene hans har noen intensjon for å irritere. Ben elfen sier sin mening, og ingen her inne kan vell hindre han i det? Jeg er også ganske sikker på at Kim ikke anser ben elfens innlegg som provoserene ovenfor han. Jeg synes Kim og ben elfens diskusjoner er interesant lesning, og jeg tror Kim liker å diskutere med ben elfen like mye som ben elfen liker å diskutere med Kim. Hadde han ikke likt det, hadde han vell heller ikke gjort det.

Link to comment
Share on other sites

Nå kan jeg jo selvfølgelig ikke vite hva hensikten til ben elfen er, men jeg kan ikke se noe antydning til oppfordring av en krangel i hans innlegg. At ben elfen er en diskusjonsglad person har vi vært vitne til mange ganger, og jeg tror ikke innleggene hans har noen intensjon for å irritere. Ben elfen sier sin mening, og ingen her inne kan vell hindre han i det? Jeg er også ganske sikker på at Kim ikke anser ben elfens innlegg som provoserene ovenfor han. Jeg synes Kim og ben elfens diskusjoner er interesant lesning, og jeg tror Kim liker å diskutere med ben elfen like mye som ben elfen liker å diskutere med Kim. Hadde han ikke likt det, hadde han vell heller ikke gjort det.

 

Selvfølgelig kan ingen hindre BE i å si sin mening, men jeg synes innlegget hans så provoserende ut, dermed kommenterte jeg det. Hvis det ikke var det beklager jeg, men jeg sa bare min mening om det ;)

Link to comment
Share on other sites

Enig i det, for å komme tilbake på topic. Noen her som ser noen grunn til å ikke ta sjansen om han blir innkjøpt for under 10 mill pund? Walcott,RvP,Eduardo,Bendtner og Vela kan jo bekle sidene og det kan sikkert CC med litt trening og. Selv tror jeg heller Wenger henter denne Traore som det er så mye snakk om akkurat nå, menmen.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal du få lov til å diskutere, men det der er ikke diskusjon. Du gjør det enkelt og greit bare for å irritere han. Men jeg orker ikke en diskusjon over det der, synes bare det var verdt å nevne at det du gjør der er utrolig liten vits.

 

om du ikke orker en diskusjon om det, bør du vel strengt tatt ikke kommentere det heller.

jeg vil ønske cole velkommen til klubben ;)

Link to comment
Share on other sites

Det jeg synes er litt morsomt å se er dine bidrag fra da du bestemte deg for å bli positiv. Dine innlegg har siden da konsekvent vært negative ovenfor andre forumister.

 

BE

 

Hvordan du klarer å dreie det innlegget til å være negativt ovenfor andre forumister forstår jeg ikke. Jeg sier bare jeg synes det er litt morsomt å se hvor kjapt vi fotballsupportere er til å snu om på meninger. I det ene sekundet krever vi kjøp av ny spiss, etter en dårlig periode, og noen gode kamper etterpå, mener vi at vi er godt nok oppdekket på spissplass.

 

Men om du velger å se mine innlegg som kun negative ovenfor andre forumister, så skal du få lov til det. Kan ikke akkurat påstå at jeg mister nattesøvnen av den grunn. Noen liker det jeg skriver, og noen gjør det ikke. Sånn vil det alltid være på ett forum.

Link to comment
Share on other sites

Det som er smått utrolig er vel at enkelte skal evaluere og kritisere to parters diskusjon, og ikke diskusjonens tema, nemlig Carlton Cole.

 

Jeg prøvde bare å få en slutt på all kritikken av andres diskusjon. Men det endte opp med smør på flesk, beklager det.

 

On Topic: Tror Carlton Cole hadde passet bra inn i Arsenal. Han ville gitt nye muligheter i angrepet, men tviler desverre på at det blir noe av denne overgangen. Det ender nok med et ukjent blad.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan du klarer å dreie det innlegget til å være negativt ovenfor andre forumister forstår jeg ikke. Jeg sier bare jeg synes det er litt morsomt å se hvor kjapt vi fotballsupportere er til å snu om på meninger. I det ene sekundet krever vi kjøp av ny spiss, etter en dårlig periode, og noen gode kamper etterpå, mener vi at vi er godt nok oppdekket på spissplass.

 

Men om du velger å se mine innlegg som kun negative ovenfor andre forumister, så skal du få lov til det. Kan ikke akkurat påstå at jeg mister nattesøvnen av den grunn. Noen liker det jeg skriver, og noen gjør det ikke. Sånn vil det alltid være på ett forum.

Det var en tid, Kim, da du også søkte forbedringer for arsenal. Du klaget i øst og vest på wenger om bytter etc. For litt siden så valgte du å bli positiv i stedet (jeg mener du har skrevet det ett eller annet sted på dette forumet) og fra den tid (sånn ca) har du nærmest hatt en greie der du skal påpeke at folk har vært for raske på avtrekkeren med å kritisere framfor å faktisk komme med noe konstruktivt selv. Det toppet seg da du skrev at du ønsket Fabianski i mål bare fordi at da kunne du i ettertid påpeke at han ikke var bedre enn Almunia (han som ikke beveger seg så mye) likevel.

 

Misforstå meg rett Kim. Jeg har stor respekt for deg, mest av alt fordi vi heier på samme lag, og jeg har hatt mange innholdsrike og flotte diskusjoner med deg (og mange totalt uten innhold som holder barnehagenivå), men jeg savner gamle Kim.

 

Jeg likte deg enda bedre da du faktisk hadde sterke meninger (så forresten ett glimt av det nå nylig da du kommenterte vieira), enn nå som du egentlig bare er ute etter å "arrestere" meddebbatanter.

 

Man skal huske på at alle her på forumet ønsker det beste for arsenal. Noen mener at selv ett lag som har suksess har forbedringspotensiale, slik som å få en bedre keeper, backup for Song, en ny spiss etc, mens andre har den holdningen av at siden vi gjør det så bra så har vi ingen grunn til å kritisere. Din endring har vært fra å hele tiden påpeke forbedringsmuligheter, så har du gått over til å kritisere de som påpeker forbedringsmulighetene og slått deg til ro med at slik det er i Arsenal er det beste. Det virker iallefall sånn for meg.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

.........

 

Man skal huske på at alle her på forumet ønsker det beste for arsenal. Noen mener at selv ett lag som har suksess har forbedringspotensiale, slik som å få en bedre keeper, backup for Song, en ny spiss etc, mens andre har den holdningen av at siden vi gjør det så bra så har vi ingen grunn til å kritisere. Din endring har vært fra å hele tiden påpeke forbedringsmuligheter, så har du gått over til å kritisere de som påpeker forbedringsmulighetene og slått deg til ro med at slik det er i Arsenal er det beste. Det virker iallefall sånn for meg.

 

BE

 

Godt sagt.

 

Når det gjeld Carlton Cole så føler eg at det å kjøpe ein spelar som automatisk blir plassert under INJURY NEWS blir litt feil. Heilt riktig av Wenger å utelukke spelaren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...