Jump to content

Goran Pandev


Fabringen

Recommended Posts

http://www.dagbladet.no/2009/12/23/sport/f...pandev/9651405/

 

Urokråka Goran Pandev slipper gratis fra Lazio, og dermed er det fritt fram for hvilken som helst klubb å hente han. Dette er jo egentlig ikke et rykte, men hvordan kan Wenger ikke være interressert!? Han snakker om hvor vanskelig det er å finne en god spiss til en billig penge, som også kan spille i Champions League, og nå dukker det opp en gratis en, rett foran øynene på oss alle.

Link to comment
Share on other sites

48 mål på 159 kamper er ikke allverden for en europeisk middelmådighet som Lazio. Når han i tillegg er den usportslige urokråka som han er ser jeg FLERE grunner til at Wenger ikke er interresert.

 

At Lazio er en middelmådighet gjør vel målsnittet til en bedre prestasjon..? (Var kanskje det du mente..)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har langt i fra like stor tro på Pandev som jeg har på Luca Toni. Pandev er en spiller som ikke har altfor god fysikk, han har ikke altfor god arbeidsmoral og på toppen så har han endel primadonna tendenser som jeg absolutt ikke liker. Jeg er fullstendig overbevist om at Pandev ikke er rett mann for Arsenal nå, Luca Toni derimot.

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg mente ikke at det var så bra. Det jeg mente var at Lazio sjeldent møter så god motstand som man kan gjøre i Europa. Da har altså Pandev scoret mot dårligere forsvar enn det han eventuelt må gjøre for oss.

 

De fleste kampene spilles trossalt mot italienske lag, og det er vanskeligere å score lag for dårligere lag, Arsenal skaper jo langt flere sjanser. Kjøper ikke den at de som spiller på dårligere lag bør score flere mål.

 

Forøvrig har jeg også mer tro på Luca Toni som har mer av det man trenger for å være enslig spiss, men når begge disse er arbeidsledige, synes jeg ihvertfall Wenger bør prøve å hente en av dem.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er Wenger, så man vet aldri hva han kan ende opp med å gjøre, men han sa vel noe om at hvis han skulle hente en spiss, så var det ikke snakk om at denne spilleren bare skulle være i klubben som en nødløsning, han skulle være med i fremtidsplanene til klubben. Så dermed tror jeg heller at Wenger tar en titt på Pandev ovenfor Toni, selv om jeg er enig i at Toni passer bedre som enslig spiss i en 4-3-3 enn hva Pandev gjør.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke både kjøpe Pandev og Toni :)

 

Neida, men er vel litt enig at Toni virker som d sikreste kortet her. Han er jo en målkåt spiller, til tross for alderen sin. Førsvalget mitt er jo Dzeko, men har er både dyr og vil heller til Ac milan. Nei, håper han enten skaffer Toni, Huntelaar eller Pandev...Ihvertfall, må han kjøpe en spiss som kan scåre mål. Men jeg tror Wenger ikke kjøper en eneste spiller, og satser på Bendter som midtspiss, hvorfor ikke liksom ?

Link to comment
Share on other sites

Kjøper ikke den at de som spiller på dårligere lag bør score flere mål.

 

Det er da sletts ikke det jeg skriver heller. Det jeg prøver å få frem er at hvis han skal være god nok for oss så holder ikke målstatistikken hans. Han har ikke bevist at han er god på ALLER høyeste nivå, der vi så gjerne vil at Arsenal skal befinne seg. Hva du kjøper eller ikke får bli din sak.

Link to comment
Share on other sites

Det er da sletts ikke det jeg skriver heller. Det jeg prøver å få frem er at hvis han skal være god nok for oss så holder ikke målstatistikken hans. Han har ikke bevist at han er god på ALLER høyeste nivå, der vi så gjerne vil at Arsenal skal befinne seg. Hva du kjøper eller ikke får bli din sak.

 

LOL :o

Link to comment
Share on other sites

det var måten du måtte teskjeie frem poenget ditt over flere innlegg på!!

 

ikkeno vondt ment, bare tidi

Grunnen til at han måtte ta fram poenget over flere innlegg er jo fordi han ble moforstått. Jeg ser ingen grunn til å lålle verminator5 av den grunn

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...