AnabOle Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Ikke for å være pirkete,men å dra inn Almunia her for å latterligjøre vår keeper blir rett og slett lavmål. Her burde det vært moderatorer inne for det begynner å bli Almunia i for mange tråder pga at enkelte har en besettelse ang vår spanske flue. Og dette er å ødelegge en fin tråd. Hahahaha!! Ha litt humor da please! Jeg er enig med de som sier at Maradona er den beste gjennom alle tider. Se Kims innlegg for begrunnelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Kongen i fotballverdenen er Pele. Og en god toer må være Pat Rice!!! Romfords Pele vel å merke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Jeg mener Zidane og Maradona er topp to. Jeg har aldri sett større enkeltmannsprestasjoner enn Zidane mot Brasil i VM 06 og Maradona mot Brasil i VM 90. MMen det er vanskelig å bestemme hvem som er nr.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.