Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Da var Adebayor også på plass. To spillere på en dag er ikke vanlig kost. Wenger viser seg som en handlekraftig mann. Mon tro om han har flere kjøp på gang?

 

Adebayor har gjort det bra for sitt Togo med 11 mål i kvalifiseringen. Det lover også bra at han har vært en fast del av Monaco de siste tre sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor was excluded from the Monaco team on Wednesday for repeatedly missing training and Pastor said there would also be financial sanctions.

 

"It would be good news for us and for him," Pastor said when asked about a possible deal. "The sooner he leaves, the better."

 

Der er en sånn kar vi trenger, føler jeg.

 

Om han andre karen er en ny Vieira, er vel han en ny anelka eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Drakt nummer 25, mens drakt nr 2 ble kapret tidligere på dagen. Morsomme valg, som viser at det ikke betyr en døyt med draktnummer og posisjon på banen.

 

Det viktige er at vi nå har forsterket laget. Nå har vi fått en angriper og en defensiv midtbanespiller. Kanskje vi hadde hatt behov for en venstreback på lån ut sesongen i tillegg?

Link to comment
Share on other sites

virker som et greit kjøp, men tror ikke han vill bli noen stjerne..

 

kunne tenkt meg mangen andre før han..

 

men nå er han i boks, så da skal jeg spare dere for sytingen min..

 

har sett han spille er par kamper, ikke noe målfarlig man, 1 mål på 11 kamper denne sesongen i frankrike og 3 i europa..

 

får satse på at wenger vet ka han gjør..

 

blir spennede og se..

 

theo hadde ikke hvert så dumt, og han er jo engelsk og

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

Vi trenger garantert en forsvarsspiller som kan spille midtstopper og høyreback siden Toure,Eboue og kanskje Lauren er i Afrikamesterskapet.

 

Jeg kunne også tenkt meg en ny mer rutinert midtbane sentral.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger garantert en forsvarsspiller som kan spille midtstopper og høyreback siden Toure,Eboue og kanskje Lauren er i Afrikamesterskapet.

 

Jeg kunne også tenkt meg en ny mer rutinert midtbane sentral.

35211[/snapback]

 

Lauren har sluttet på landslaget.

Link to comment
Share on other sites

To viktige kjøp som Wenger har sikret seg i dag. Dette er veldig positivt for klubben, og jeg håper disse kommer til å bidra stort fremover. Håper fortsatt at Wenger har enda noen ess i ermene, men vi får se hva de neste dagene bringer. Når Wenger sier i løpet av de neste 48 timene, så er det jo rart hvis det kun er disse to som nå har signert han snakker om. Skulle tro at han visste at disse ville gå kjapt i orden, tror nok at det er en til på gang, og det er vel da kanskje Walcott.

Link to comment
Share on other sites

11 mål i Vm kvalifiseringen i Afrikasonen er ihvertfall sterkt. Det gjør han forøvrig til toppscorer i nevnte kvalik. Får håpe Wenger klarer å hente frem det han har vist på landslagsnivå. For Monaco har det gårr lengre mellom målene.

Kan være et nyttig tillegg i stallen, men er fortsatt litt skuffet over at vi ikke prøvde oss på noen ala Torres istedet.. :)

Det jeg ikke liker med Adebayor er at teknikken hans ikke holder topp klasse. Langt ifra og være noen ny Kanu ferdighetsmessig, selv om likhetstrekkene mellom de to er mange.

Link to comment
Share on other sites

da har vi 2 gode målscorere i klubben.

Men jeg hadde ikke ventet at Wenger skulle kjøpe to spillere på en dag.

men vi trengte sårt nye spillere.

35235[/snapback]

 

Trengte? TrengeRRR.

Hverken Adebayor eller Diaby er noe umiddelbart svar på våre problemer er jeg redd.

Begge to ( særlig Diaby) virker dog spennende.

Allikevell kunne jeg fortsatt ha tenkt meg en sentral midtbanespiller..(flamini er ikke god nok, Gilberto - Tjaa..) Mascherano eller Yaya Toure hadde vært noe.

Ellers kunne vi trengt en forsvarspiller, men tror ikke det skjer før eventuelt til sommeren. Tror forøvrig ikke Wenger henter noen flere midtbanespillere i Januar heller. Lurer på om Wenger er ferdig med shoppingen for nå..

 

Håper vi klarer å skaffe oss walcott. :)

http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/...sto806180.shtml

 

Btw, Eurosport ser potensialet i Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg synes Diaby virker spennende, er jeg litt mer skeptisk, eller kall det avventende, til denne Adebayor. Som flere har vært inne på - om han er så fantastisk, hvorfor er han da stuet vekk på benken i Monaco? At han i tillegg har latt være å møte opp på treninger og er en spiller Monaco virker å være glade for å bli kvitt, gjør ikke saken noe bedre. Da liker jeg det ærlig talt bedre når Arsenal får tak i spillere eks-klubbene mer enn gjerne skulle beholdt.

 

Jeg sitter egentlig med en litt dårlig magefølelse nå. Litt som da Arsenal kjøpte Jeffers i sin tid. Dette var et kjøp jeg kunne vært foruten. Det var ikke dette jeg ville ha.Det Arsenal hadde trengt nå var spillere som kunne kommet inn og forsterket laget umiddelbart.

 

Dette ble verken fugl eller fisk for meg. Verken en etablert toppspiller eller et stort up-and-coming talent (type Walcott). Da hadde jeg heller sett at man var kjøpet foruten.

 

For all del, Adebayor skal få lov til å vise seg frem i drakt nummer 25 før jeg feller noen dom, men jeg er som sagt ikke i skyene over denne signeringen. Dette er heller ikke den typen kjøp som viser at Wenger mener "business" og som sender ut signaler om ambisjonsnivået i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...