Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Arsenal har ikke vært serlig god på offensive og defensive dødballer . Håper at denne spilleren kan starte å heade inn mål ofte for hos .

 

Har lest gjennom alle svarene i denne tråden og det virker som om de fleste tror han kan gjøre mye bra for oss . Det blir spennende å se fremover hvordan de to nye klarer seg i PL .

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange klager på at Wenger gikk til innkjøp av Adebayor og ikke kjøper Torres.

Men har det vært noe i media som har gitt oss/dere grunn til å tro at Torres er til salgs midt i sesongen.

 

Jeg har også drømmespillere som jeg ønsker på laget, men vi bør tross alt se en "smule" realistisk på både tilgjengelighet og pris på våre "drømmespillere".

 

Jeg vil i alle fall gi spillerne en sjanse, og ikke dømme de nord og ned fordi dei ikke er en etablert stjerne.

Link to comment
Share on other sites

Heh.... Mascherano..? yaya toure..?

 

Føler folk sitter og spiller football manager og kommer med ønsker....

 

Toure var i klubben, men ble ikke funnet god nok..

 

 

Disse kjøpene virker spennende og har sett adebayor noen ganger, han virker som en god spiller som kan utrette veldig mye mer på et lag som arsenal enn i monaco...

 

Selv om det skal sies at han slet mot Frode Hansen på Viking stadion i høst.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Heh.... Mascherano..? yaya toure..?

 

Føler folk sitter og spiller football manager og kommer med ønsker....

 

Toure var i klubben, men ble ikke funnet god nok..

 

 

Disse kjøpene virker spennende og har sett adebayor noen ganger, han virker som en god spiller som kan utrette veldig mye mer på et lag som arsenal enn i monaco...

 

Selv om det skal sies at han slet mot Frode Hansen på Viking stadion i høst....  :unsure:

35732[/snapback]

 

Til din opplysning.. Yaya Toure er ikke god på FM. Ellers har han storspilt i CL i høst, og spilt skjorta av blant andre Zidane, Juninho & co.

Og Javier Mascherano har vært fast på det argentinske landslaget siden han var 20 år, og er en av de aller viktigste spillerne deres. Det sier kansje noe om at han har kvaliteter Arsenal ikke hadde hatt vondt av.

Før du slenger dritt, er det en fordel å vite hva du snakker om..

Link to comment
Share on other sites

Heh.... Mascherano..? yaya toure..?

 

Føler folk sitter og spiller football manager og kommer med ønsker....

 

Toure var i klubben, men ble ikke funnet god nok..

 

 

Disse kjøpene virker spennende og har sett adebayor noen ganger, han virker som en god spiller som kan utrette veldig mye mer på et lag som arsenal enn i monaco...

 

Selv om det skal sies at han slet mot Frode Hansen på Viking stadion i høst....  :D

35732[/snapback]

 

Var nok andre grunner til at yaya Toure ikke kom....Han hadde ikke fått arbeidstillatelse.

Link to comment
Share on other sites

Toure var i klubben, men ble ikke funnet god nok..

 

 

hvilken toure og hvilken klubb er det du snakker om?

35739[/snapback]

det er vel yaya tourè det snakkes om; lillebroren til kolo som har herjet på midtbanen til olympiakos i cl i høst og fått masse skryt, såpass at han også blir linket til primera ligue. (tror det gir litt mer kredibilitet enn fm :D )

 

wenger sier forøvrig at diaby kan være spilleklar for klubben om et par uker. det høres altså ut (for meg)som han mener han har fått mindre spilletid i auxerre enn han fortjener...

 

tror faktisk wenger nøyer seg med det han har nå, hvis han ikke får kloa i walcott. skulle ønske at han prøvde å få tak i en midtstopper til. fikk gysninger når det gikk opp for meg hvem vi var tvunget til å bruke mot boro (djorou og senderos). nå gikk det heldigvis bedre enn bra akkurat i det tilfelle, men hva med når angrepet vårt skal hamle opp med noe litt mer krevende enn en gjeng kvisete 18-åringer og forsvaret faktisk blir satt under press?

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange klager på at Wenger gikk til innkjøp av Adebayor og ikke kjøper Torres.

Men har det vært noe i media som har gitt oss/dere grunn til å tro at Torres er til salgs midt i sesongen.

 

Jeg har også drømmespillere som jeg ønsker på laget, men vi bør tross alt se en "smule" realistisk på både tilgjengelighet og pris på våre "drømmespillere".

 

Jeg vil i alle fall gi spillerne en sjanse, og ikke dømme de nord og ned fordi dei ikke er en etablert stjerne.

35671[/snapback]

jepp. spørs hvor mye penger det hadde vært igjen i kassa hvis vi skulle kjøpt alle torres'ene og robinho'ene i verden. tror adebayor er et rålurt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor var innom Tottenham for å diskutere overgang, men skjønte fort at det var ikke noe å satse på. Derfor dro han til Arsenal og skrev under kontrakt!! Jeg elsker denne spilleren allerede!!. (Akkurat det samme gjorde Petit i sin tid!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Toure var i klubben, men ble ikke funnet god nok..

 

 

hvilken toure og hvilken klubb er det du snakker om?

35739[/snapback]

det er vel yaya tourè det snakkes om; lillebroren til kolo som har herjet på midtbanen til olympiakos i cl i høst og fått masse skryt, såpass at han også blir linket til primera ligue. (tror det gir litt mer kredibilitet enn fm :) )

 

 

 

så hvilken klubb var det 'han var innom, men ble ikke funnet god nok' for da?

Link to comment
Share on other sites

Toure var i klubben, men ble ikke funnet god nok..

 

 

hvilken toure og hvilken klubb er det du snakker om?

35739[/snapback]

det er vel yaya tourè det snakkes om; lillebroren til kolo som har herjet på midtbanen til olympiakos i cl i høst og fått masse skryt, såpass at han også blir linket til primera ligue. (tror det gir litt mer kredibilitet enn fm :lol: )

 

 

 

så hvilken klubb var det 'han var innom, men ble ikke funnet god nok' for da?

35970[/snapback]

var ikke han inne på trail hos oss for noen somre siden? mulig jeg tolket dette feil..

Link to comment
Share on other sites

Toure var i klubben, men ble ikke funnet god nok..

 

 

hvilken toure og hvilken klubb er det du snakker om?

35739[/snapback]

det er vel yaya tourè det snakkes om; lillebroren til kolo som har herjet på midtbanen til olympiakos i cl i høst og fått masse skryt, såpass at han også blir linket til primera ligue. (tror det gir litt mer kredibilitet enn fm :lol: )

 

 

 

så hvilken klubb var det 'han var innom, men ble ikke funnet god nok' for da?

35970[/snapback]

var ikke han inne på trail hos oss for noen somre siden? mulig jeg tolket dette feil..

36056[/snapback]

Han var jo det. Grunnen til at han ikkje blei signert var vel først og fremst arbeidstillatelsen og ikkje mangel på evner.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor var innom Tottenham for å diskutere overgang, men skjønte fort at det var ikke noe å satse på. Derfor dro han til Arsenal og skrev under kontrakt!! Jeg elsker denne spilleren allerede!!. (Akkurat det samme gjorde Petit i sin tid!)

35955[/snapback]

 

Høres fornuftig ut! :lol:

 

Det er slik episoder som vi Arsenal-supportere setter stor pris.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor var innom Tottenham for å diskutere overgang, men skjønte fort at det var ikke noe å satse på. Derfor dro han til Arsenal og skrev under kontrakt!! Jeg elsker denne spilleren allerede!!. (Akkurat det samme gjorde Petit i sin tid!)

35955[/snapback]

 

Høres fornuftig ut! :D

 

Det er slik episoder som vi Arsenal-supportere setter stor pris.

36061[/snapback]

 

 

Fint å leve i sin egen drømmeverden, men alltid greit med litt fakta av og til:

 

http://www.tottenhamhotspur.com/article.asp?hlid=354515

 

 

Jeg koser meg godt når jeg leser gamle tråder om da vi var linket til denne Adebayor i sommer, og Spurs supporterne som kjente til mannen var meget kritisk til å hente han. Innlegg som "Poor mans Freddie Kanoute" og "An African Peter Crouch" er en smule morsomme når man leser der idag.

 

Men for all del, lykke til med nok en utlending.

Link to comment
Share on other sites

Men for all del, lykke til med nok en utlending.

36122[/snapback]

 

Den kom rett fra hjertet tenker jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Adebayor var innom Tottenham for å diskutere overgang, men skjønte fort at det var ikke noe å satse på. Derfor dro han til Arsenal og skrev under kontrakt!! Jeg elsker denne spilleren allerede!!. (Akkurat det samme gjorde Petit i sin tid!)

35955[/snapback]

 

Høres fornuftig ut! ;)

 

Det er slik episoder som vi Arsenal-supportere setter stor pris.

36061[/snapback]

 

 

Fint å leve i sin egen drømmeverden, men alltid greit med litt fakta av og til:

 

http://www.tottenhamhotspur.com/article.asp?hlid=354515

 

 

Jeg koser meg godt når jeg leser gamle tråder om da vi var linket til denne Adebayor i sommer, og Spurs supporterne som kjente til mannen var meget kritisk til å hente han. Innlegg som "Poor mans Freddie Kanoute" og "An African Peter Crouch" er en smule morsomme når man leser der idag.

 

Men for all del, lykke til med nok en utlending.

36122[/snapback]

 

 

Takk. Det har vel forsåvidt vist seg at Crouch er en suksess i LFC. så en afrikansk versjon trenger vel ikke være noe dårligere. sier vel litt når dere har fått nei fra både Vieri og Adebayor i januar, men lykke til med Schevchenko i sommer. Kanskje han kommer....Det siste rimte forøvrig.

Link to comment
Share on other sites

Torres er jo det neste realistiske målet for bottenham, spilleren alle totter regner med å se i Januar. Det blir nok en ny nesten-signing.. Forresten, når jeg tenker over det så blir det vel knapt nok det!

 

Her er en god vits btw:

 

Q: How many Spurs fans does it take to change a light bulb?

 

A: None, they're perfectly content to live in Arsenal's shadow!

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Vår nyinnkjøpte spiss er vistnok ute i hard vær med landslagssjefen til Togo skal man tro en artikkel publisert av BBC idag.

 

"I am done with Togo for the Nations Cup and I'm heading home to visit my sick mother."

 

Mye tyder på at Adebayor med dette forlater Togo og det Afrikanske mesterskapet.

 

Kilde : BBC: Adebayor vows to quit Togo squad

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...