Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

Didier Deschamps har i dag uttalt seg til pressen vedrørende Patrice Evra og nettopp Emmanuel Adebayor:

 

deschamps_burnt.jpg

 

"What people say about their transfers, it is only twaddle," he informed L'Equipe.

 

"They have three years of contract left and the minimum they can do is respect it, even if talks, situations and improvements are always possible.

 

"Only a big offer could make us think about it.

 

"But there is one percent of chance and nothing concrete so far."

 

Kilde : Didier : Due not for sale [sky Sports]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

helt enig med deg....Campbell må ha en kvalitets spiller i midtforsvar ved sin side

12840[/snapback]

 

Vi har jo Toure og senderos hvofor skal vi kjøpe noen ny stopper dah??

13156[/snapback]

 

Går Cygan trenger vi en til. Vi bør ha 4 solide midtstoppere i tilfelle skader.

Om Cygan er solid er en smakssak. :ph34r:

Derfor mener jeg vi trenger en til.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Jeg har aldri sett han spille...

 

Vi trenger jo en hodesterk spiss, men Baptista tror jeg er et bedre valg..

For han er jo god på hodet han også!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg for min del tror ikke Adebayor vil tilføre laget vårt noe særlig. Er redd for at han bare blir en ny Kanu som glimter til i noen enkeltkamper.. Og ellers blir plassert på benken..

Men hadde vært greit å ha en som kan score hattrick mot Chelsea :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nei og nei..

Wenger har gått fra vettet. Hvorfor kan han ikke for én gangs skyld kjøpe en spiller som kan gå rett inn og styrke laget..

Vil ikke ha Adebayor, det betyr bare at alle drømmer om Torres/tevez og andre spisser kan skrinlegges med en gang..

Edit: Har visstnok scoret 11 mål i VM-kvaliken for Togo. Akkurat det hørtes jo ganske bra ut.

Link to comment
Share on other sites

Veit ikkje heilt kva eg skal meine om det her. Wenger seier han er god i lufta , og det treng vi jo der framme :) Men samtidig seier han at han minner litt om Kanu, og det treng vi ikkje :(

Kjekt med nye fjes, men eg tvilar på at dei kjem til å prege årets sessong merkverdig.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Han har gjort det meget bra på landslaget.. Tror det er lurt med en spiller som er litt anderledes fra de spissene vi har..Tror det er positivt for laget å kunne variere spillet litt.. og det har vi mulighet med når vi for første gang siden Jeffers får en som vi kan slå innlegg på i boxen og faktisk håpe på et mål via hodet..

Link to comment
Share on other sites

Husker når vi kjøpte v.Persie at Wenger da sa han var god på hodet, noe som ville gi oss en ny dimensjon....noen som vet om v.P har headet en ball siden han ankom? :)

 

Tror ikke Wenger er så flink til å bedømme hodestyrken til spillere...

Link to comment
Share on other sites

Guest otherfool

Må vel si Adebayor virker som et typisk Wenger-kjøp; en ung fyr som utvilsomt har noe i seg, men som antakelig vil trenge minst en sesong eller to før han eventuelt kan løfte laget i nevneverdig grad (Et kjøp i kategori med f.eks. Reyes og van Persie - de er jo store talenter, men det er etter min mening fortsatt umulig å si i hvilken grad de vil etablere seg på aller øverste nivå. Har for øvrig mest trua på nederlenderen der, mot Wigan på tirsdag var Reyes så tragisk elendig at det var rett før tv-en fikk svi for det ...).

 

Wenger har vel utvist nok teft når det gjelder unge spillere til at vi kan gi ham litt tillit, men personlig mener jeg det Arsenal trenger nå (som jeg også mente før sesongen), er en spiss som kan gå rett inn på topp sammen med Henry, gjerne en litt mer robust type enn dagens alternativer, en sentral midtbanespiller med litt solid pondus, samt større stallbredde på høyt nivå i forsvarsrekka. Slik det ser ut nå, ligger det vel an til å bli et januar-transfervindu med investeringer for framtida, og selv om jeg gjerne skulle sett laget styrket umiddelbart, er det naturlig nok mye lettere å hente tyngre forsterkninger til sommeren. Bare de da ikke går i den klassiske fella med å hente en eller annen som presterer over evne i VM - det er det nok klubber som har gått skoa av seg på før.

 

Er forresten ny her inne, selv om jeg har vært fan siden jeg var åtte, og regner med å kaste meg inn i en og annen debatt med ujevne mellomrom framover. Hilser alle med et tips om en god, gammeldags 4-1-seier i en tidlig punktert kamp på Highbury til helga.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Emmanuel Adebayor er en meget høy spiss, ca 196 eller noe sånt(Kanu)!!

  Han er meget teknisk, meget god på hodet å kan score mål!!

Han scora 9 mål på 34 kamper sist sesong, men visst Wenger henter denne spilleren tror jeg antall mål blir en del mer en det!!

Jeg har sett han spille et par kamper, og det er ikkje noe dårlig spiss vi er på jakt etter!!

 

Men ærlig som e æ, så vill e heller hatt Julio Baptista, men Adebayor er nok mye billigere!!!!  Så det gjør ikkje noe om vi kjøper han!!!

 

 

Hva mener dere????

 

 

Forresten ryktet kommer fra >Skysports.com

12476[/snapback]

Hvis man ikke klarer å utrette mer en det han gjorde mot såpass laber motstand som Viking i UEFA-cupen har du ikke noe i Arsenal å gjøre!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
...blant annet voldtektssaken...  :)

35123[/snapback]

Det der er ikke bevisst og han er ikke dømt så slikt tull kan du holde for deg selv!

Link to comment
Share on other sites

Guest otherfool

12476[/snapback]

Hvis man ikke klarer å utrette mer en det han gjorde mot såpass laber motstand som Viking i UEFA-cupen har du ikke noe i Arsenal å gjøre!!!

35139[/snapback]

 

Man kan vel ikke bedømme noen spillers kapasitet ut ifra en enkelt kamp. Kunne man gjort det, ville kampen mot Wigan på tirsdag tilsi at ingen bortsett fra Gilberto er gode nok for Arsenal. Og så spørs det vel også om Viking er særlig mer laber motstand enn de svakeste lagene i Premier League - der tror jeg vi snakker marginale forskjeller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...