Jump to content

2009.05.10 Chelsea H


Mr Chapman

Hvem vinner kampen?  

26 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

VI er et veldig ungt lag og når de mest rutinerte og de viktigste spillerne våres blir skadet så er det ingentig å si på det.. vi må nok få oss et par eldre og mer rutinerte spillere...

Nå ser JEG frem til overgangsvinduet i sommer og pre season, jeg personlig tror at vi skal kjempe oppe i toppen både i pl og cl neste år:)

Wenger starter vel silly season med å si at vi skal forsterke laget med 3 spillere i sommer. Det sa han i fjor og da endte det opp med én forsterkning (Nasri) (Bischoff, Ramsey har ikke vert forsterkninger i år)...

Link to comment
Share on other sites

VI er et veldig ungt lag og når de mest rutinerte og de viktigste spillerne våres blir skadet så er det ingentig å si på det.. vi må nok få oss et par eldre og mer rutinerte spillere...

Nå ser JEG frem til overgangsvinduet i sommer og pre season, jeg personlig tror at vi skal kjempe oppe i toppen både i pl og cl neste år:)

Wenger starter vel silly season med å si at vi skal forsterke laget med 3 spillere i sommer. Det sa han i fjor og da endte det opp med én forsterkning (Nasri) (Bischoff, Ramsey har ikke vert forsterkninger i år)...

Nå synes jeg du begynner å bli litt vel negativ her, greit med 3-4 negative bemerkninger under hver kamp, men når det nærmer seg 20 og alle er sterk kritikk av personer på laget eller generelt laget blir det litt for mye.. Går an å ta seg en pause fra forumet i stunder som denne..

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang et helt fantastisk forsvarsspill!!! Herregud, så passivt!

Link to comment
Share on other sites

tror ikke milan blir imponert over lite interesserte-stillestående-offsidebayor i dag heller;-)

tror ikke de blir imponert over filminga hans heller. I italia trenger man flere teatralske evner enn det han viste der.

 

4-1. Flott. Wenger, does it ring a bell?

Link to comment
Share on other sites

VI er et veldig ungt lag og når de mest rutinerte og de viktigste spillerne våres blir skadet så er det ingentig å si på det.. vi må nok få oss et par eldre og mer rutinerte spillere...

Nå ser JEG frem til overgangsvinduet i sommer og pre season, jeg personlig tror at vi skal kjempe oppe i toppen både i pl og cl neste år:)

Wenger starter vel silly season med å si at vi skal forsterke laget med 3 spillere i sommer. Det sa han i fjor og da endte det opp med én forsterkning (Nasri) (Bischoff, Ramsey har ikke vert forsterkninger i år)...

Nå synes jeg du begynner å bli litt vel negativ her, greit med 3-4 negative bemerkninger under hver kamp, men når det nærmer seg 20 og alle er sterk kritikk av personer på laget eller generelt laget blir det litt for mye.. Går an å ta seg en pause fra forumet i stunder som denne..

Skjerpings!

Jeg snakker bare om fakta! Jeg er realist, og hvis du ikke gidder å lese om tingenes tilstand er det du som bør ta deg en pause fra forumet!

Link to comment
Share on other sites

Er forsåvidt enig med deg om at ting må forandres på her, men to tapte kamper er ikke verdens ende, den siste halvdelen av denne sesongen har vi til tider vært utmerkede og det virker(virket hvertfall) som om vi er på bedringens vei

Link to comment
Share on other sites

NYE FORSVARSPILLER I SOMMER! Eg har lenge hatt klokke tro på Wenger (Har enda også). Men viss han ikke gjør noe for å forsterke det forsvaret vi har spilt med iår så begynner eg å lure på om han er evneveik!

sleppt inn 7 mål på de 2 siste hjemmekampene! Det er ikke direkte bra!

Link to comment
Share on other sites

Skaff en Vidic type i forsvar, og en spiss som scorer på de sjansene han får, eller hold Eduardo skadefri.. så kan vi kanskje kjempe i toppen neste år, vi trenger ikke flere talenter, særlig ikke i forsvar!

Link to comment
Share on other sites

Det er stort sett en ting som irriterer meg med den kampen her, og det er at det virker som om Arsenal-spillerne ikke ser ut til å bry seg noe særlig. Hvor er frustrasjonen? Hvor er vinnerinstinktet?

 

Jeg hadde sikkert forlatt stadion jeg og, når spillerne ikke ser ut til å dele frustrasjonen min!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ May 10 2009, 06:51 PM) 168174[/snapback]

Skaff en Vidic type i forsvar, og en spiss som scorer på de sjansene han får, eller hold Eduardo skadefri.. så kan vi kanskje kjempe i toppen neste år, vi trenger ikke flere talenter, særlig ikke i forsvar!

Frykter at Wenger mener at DJ vokser og fyller rollen som stopper. Trur faktisk at Senderos hadde vore vår beste stopper ilag med Gallas denne sesongen hadde han ikke vert leigt ut til Milan.

Link to comment
Share on other sites

jeg mener at wenger er rett man uansett for arsenal, det eneste jeg stiller spm er at han gir ALT for mange unggutter sjansen på en gang.. unggutta skal jo bli lært opp av de mer rutinerte spillerne, men det går ikke når vi har 3 rutinerte spillere på laget..??

Wengers fotball og måten han vil at laget spiller på er FANTASTISK! jeg vil ikke at vi skal få inn en annen manager som ødelegger arsenal way to play! Ingen tvil, WENGER må bli, ellers er en del av arsenal ødelagt!

Link to comment
Share on other sites

Der er kampen over, det samme er sesongen for vår del. Gibbs og Song får dele Arsenals beste-tittelen, herlig å se at førstnevnte reiser seg slik etter Unitedkampen. Synes vi fremsto som en sterk enhet i førsteomgang, men andreomgang blir ødelagt av det tidligere Chelseamålet.

 

Er Wenger "sharp enough" på overgangsmarkedet i sommer, kan dette bli noe til neste sesong.

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 10 2009, 06:51 PM) 168174[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Skaff en Vidic type i forsvar, og en spiss som scorer på de sjansene han får, eller hold Eduardo skadefri.. så kan vi kanskje kjempe i toppen neste år, vi trenger ikke flere talenter, særlig ikke i forsvar!

Frykter at Wenger mener at DJ vokser og fyller rollen som stopper. Trur faktisk at Senderos hadde vore vår beste stopper ilag med Gallas denne sesongen hadde han ikke vert leigt ut til Milan.

 

Djourou har potensialet i kroppen. Han har styrken, forståelsen, farten og samtidig er han god på hodet, men han er ingen hardhaus som Vidic. Det var en eller annen som forklarte det veldig godt, Vidic er den typen stopper som header ballen med øynene oppe, rett og slett utrolig uredd!

 

Senderos kunne vært veldig god, men mentalt så er det store mangler hos Senderos. Måten han knakk sammen etter Liverpool kampen i fjor blant annet vitner om det. Djourou kan bli en klassestopper om et par år, og jeg føler han er bedre enn Senderos generelt sett, pluss han er yngre, så jeg håper Wenger selger Senderos, kjøper inn en stopper som er rundt 28 år og på toppen av spillet sitt slik at Djourou kan lære av han.

Link to comment
Share on other sites

elendig av van persie! arsenal er rett og slett ikke farlig selv om de kommer alene med keeper. dette er demoraliserende. det er sånne kamper som gjør det vondt å være arsenalsupporter...

 

håper everton vinner cupen

Det er nettopp derfor folk drar tidligere fra stadion. Helt akseptabelt.

 

Helt uenig. Det gjør vondt å se.

Link to comment
Share on other sites

Der er kampen over, det samme er sesongen for vår del. Gibbs og Song får dele Arsenals beste-tittelen, herlig å se at førstnevnte reiser seg slik etter Unitedkampen. Synes vi fremsto som en sterk enhet i førsteomgang, men andreomgang blir ødelagt av det tidligere Chelseamålet.

 

Er Wenger "sharp enough" på overgangsmarkedet i sommer, kan dette bli noe til neste sesong.

 

Proud to be a Gooner!

syns også Bendtner gjør en ok figur idag, han prøver i hvertfall, og får også et mål.. ellers så er det veldig mye å forbedre for å si det mildt!

Link to comment
Share on other sites

Skuffende forestilling. Vi åpner veldig bra, men så slår diving-Drogba til og det ender etterhvert med at vi havner bakpå. 0-2 kommer etter ufattelig giddaslaus jobbing av Nasri og da er i realiteten kampen avgjort. I hvertfall virket det slik på spillerne.

 

Chelsea trenger egentlig ikke gjøre så mye i dag. De utnytter de sjansene de får og er nådeløse på de sjansene. Jeg syns det er merkelig at spillerne er så lite interessert i å gi et positivt bidrag på slutten av sesongen både for seg selv, medspillerne og ikke minst for supporterne.

 

Fabregas syns jeg vandret rundt utpå der i dag uten mål og mening og virket mer interessert i å få rødt kort. Heldig som slipper det røde i første omgang, og sparker ballen mot mål når RVP får frispark imot i andre omgang. Virket ikke som han brydde seg i det hele tatt av hva konsekvensen kunne vært.

 

Gibbs syns jeg gjør en god jobb i dag, og det er vel stort sett den eneste. Fabianski hadde en utrusning som ikke var bra, resten kan han ikke klandres noe for. Leverer vi en slik innsats mot Man Utd neste helg så kan vi i hvertfall glemme poeng i den kampen.

Link to comment
Share on other sites

DAGENS:

thor rune haugen - jeg må innrømme at når jeg ser drogba i bildet, er jeg redd for å komme borti monitor slik at han faller:

 

 

Hehe - ja jeg lo godt når jeg hørte den der. Spot on! Rart at C+ folket ikke spurte chelskij supporteren om en kommentar til den.

 

Men uansett så er disse siste kampene ett fett. Vi mangler for mange spillere til å utgjøre noen trussel mot lag som Chelsea og united.

 

Gallas, Clichy, Arshavin, Eduardo, Rosicky,. Alle spillere som vi kunne trengt idag. Spesielt Gallas og Arshavin.

 

Vi må bare innrømme at vi mangler det vi ønsket i fjor - en ny ryggrad i laget. Keeper, midtstopper, sentral midtbane (Song har kommet frem har dog...) og en ny _effektiv_ spiss. Villa?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...