Jump to content

2009.03.03 West Bromwich Albion B


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Diaby er et stort mysterium... Når ting flyter og han er i humør (?) - slik som i kveld - er han en ypperlig midtbanespiller. Så er han gjerne rubbish neste kamp.

Det er vanskelig og komme ordentlig i flyten om han er som han har vært... inn og ut av skader hele tiden

 

Haha NGOG for liverpool... trodde ikke han kunne score jeg

Link to comment
Share on other sites

Diaby er et stort mysterium... Når ting flyter og han er i humør (?) - slik som i kveld - er han en ypperlig midtbanespiller. Så er han gjerne rubbish neste kamp.

Det er vanskelig og komme ordentlig i flyten om han er som han har vært... inn og ut av skader hele tiden

 

Det er så, men selv når han er skadefri varierer han enormt i prestasjonene.

Link to comment
Share on other sites

Hvem var krølltoppen som satt der Eboue satte seg ned? Minnet litt om gamle gode Gilles Grimandi?

Det så ut som den godeste Grimandi ja.

 

Var ikke hans navn nevnt i forbindelse med en eller annen stilling i Arsenal? Sportssjef eller noe slikt? Eller er jeg helt på jordet nå? :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har en stream har vært på desperat leting?

 

www.ATDHE.net

 

Funker fett :) Herlig fotball fra Arsenals side, men nå må vi huske å ikke ta helt av, vi spiller mot sisteplassen, det skal være 3 poeng uansett! :D

Den funker ikke hos meg nesten ingen funker :(

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! DU MÅ IKKE SI SLIKT! da blir det ett helt annet resultat!

NÅ LEDER LIVERPOOL PGA DEG<:):(

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har Clichy vert idag?

 

Huff nå putta liverpool et til, og sekundet etterpå plinga nettavisene inn et chelsea mål.

 

Varierer enormt syns jeg. Pasningskvaliteten hans er til tider fryktelig svak.

Link to comment
Share on other sites

Nasri ut, Merida inn...Burde vi ikke ha de litt mer "rutinerte" spillerne på banen i denne situasjonen. Har hjemmekampen mot Tottenham i tankene nå...

 

jo synes jeg og, emn det oser ikke av rutine på benken, synes heller wenger burde putta inn på vela,

men men;)

Link to comment
Share on other sites

Nasri ut, Merida inn...Burde vi ikke ha de litt mer "rutinerte" spillerne på banen i denne situasjonen. Har hjemmekampen mot Tottenham i tankene nå...

 

jo synes jeg og, emn det oser ikke av rutine på benken, synes heller wenger burde putta inn på vela,

men men;)

Kjekt at andre spillere også får prøve seg synest jeg. Trur det skal mer til for å rote vekk dette.

Link to comment
Share on other sites

Ehhh... VG.no:

*Aaron Ramsey drar av en mann på 14 meter, og avslutter farlig! Men Scott Carson bokser unna.

*Arsenal ror etter alt å dømme i land tre poeng i denne kampen. Londonlaget har vært det beste laget.

87 Johnson legger inn i boksen for Pompey. Treffer en medspillers panne på ti meter - men headingen går i feil retning. Ok sjanse til vertene.

83ARSENAL-BYTTE: Merida inn for Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...